نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: مجلس اساساً کارش تصمیم‌گیری‌های کلان است ... اختیارات دولت ارتباطی به مجلس ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در نشست مشترک با همتای عراقی خود بر ضرورت حفظ شأن و کرامت زائران امام حسین (ع)، داشتن رفتار حسنه با زوّار و نیز تسهیل سفر آنان حین اربعین تاکید کرد.
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تایباد در تذکری با استناد به ماده ۲۲۰ آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: هیات رئیسه سوگند حمایت و دفاع از شأن و کیان مجلس را خورده است پس چرا استیضاح وزیر کشور با امضای ۸۰ نماینده اعلام وصول نمی‌شود؟
محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.
همه یاد گرفته‌اند همه‌چیز را گردن دیگران بیندازند؛ شما فرهاد مجیدی را الگوی خودتان قرار بدهید که بدون بهانه، فوتبال بازی کرد و قهرمان شد...
سبزی: رای جمع کردن با تبلت و هدیه در شأن مجلس انقلابی نیست.
نماینده پیشین مجلس گفت: باید دید که دل شکسته او اجازه خواهد داد که وارد صحنه انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۴ شود یا نه؟
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: حرفهایی که حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال زد اتهام به سازمان لیگ و شورای تامین است.
در این نامه آمده است: به استحضار می‌رساند روز گذشته خبر نادرستی مبنی بر واگذاری خودرو به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت منتشر شد. چنین اتهام فسادی در شأن دولت مردمی و مجلس انقلابی نیست؛ با توجه به صدمه چنین اظهاراتی به اعتماد عمومی و تضعیف سرمایه اجتماعی کشور، خواهشمند است دستور فرمایید این موضوع در اسرع وقت بررسی و اقدامات قانونی جهت تعقیب قضایی خطاکاران انجام شود.
تنها چند ساعت مانده به سال نو فرهنگیان معوقات خود از طرح رتبه بندی و ترمیم حقوق را دریافت نکردند.
یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت، گروه بهمن را گروه خودروسازی با محصولات متنوع دانست و گفت: محصولات این مجموعه می‌تواند نیازهای شهری در خدمات و حمل و نقل عمومی را برطرف کند.
یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: روشی که برخی ها با نوشتن شعارهایی به دور از شأن اخلاق و نظام اسلامی بر دیوار سفارت انگلیس پیش گرفته اند به نوعی بازی کردن در پازل سفیر انگلیس است.
قضاوت مارسینیاک ستایش‌آمیز و استثنایی بود؛ او اگر بهتر از امباپه و مسی نبوده باشد، همراه با آنها، فوق‌العاده ستاره فینال جام جهانی بوده است.
ضرورت تدوین لایحه برای تکریم شأن و جایگاه قضات
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی عملکرد داوران در فینال لیگ برتر کشتی را قابل قبول توصیف کرد.
نماینده مردم تالش در مجلس گفت: اینکه دغدغه نمایندگان منعکس شود، حرف حقی است اما اگر تقطیع شده و به صورت گزینشی در جامعه انتشار یابد، شأن و منزلت مجلس زیر سوال می‌رود.
رئیس جمهور در این گفتگو در جریان روند امور اربعین در استان ایلام و مرز بین المللی مهران قرار گرفت و بر رفع مشکلات و تسریع در امر خدمت‌رسانی به زوار تاکید کرد.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی فضای عمومی مجلس نسبت به مذاکرات را خوب توصیف کرد و گفت: برجام و مساله مذاکرات برای حل مشکلات اقتصادی مردم است پس هر مذاکره‌ای که با حفظ حقوق، شأن و اقتدار ملت ایران به حل مشکلات اقتصادی منتج شود، مورد تایید نمایندگان مجلس است؛ ما کاری به شرق، غرب و آمریکا نداریم و فقط حقوق ملت برایمان مهم است.
گروه بهمن از چهار محصول دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت، FAW550 و اتوبوس City12 در چهارمین نمایشگاه خودرو در شهر آفتاب رونمایی کرد.
شرکت بهمن موتور در اطلاعیه ای آمادگی خود برای فروش ون باری اینرودز به شرکت های فعال در شبکه پخش و توزیع کالا را اعلام کرد.
نماینده مجلس گفت: انتظار می‌رود رییس جمهوری بدون لحاظ کردن سقف قانون برای معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظرف هفته‌های آینده وزیر پیشنهادی را به محلس معرفی کند. سرپرست فعلی این وزارتخانه اساسا هیچگونه تعاملی با مجلس ندارد و شأن نظارتی مجلس به حاشیه رفته است.
محمدیاری ادامه داد: سرپرست فعلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اساساً هیچگونه تعاملی با مجلس ندارد و شأن نظارتی مجلس به حاشیه رفته است.
رییس پیشین سازمان انرژی اتمی و قائم مقام فرهنگستان علوم گفت: این انقلاب عزیز یک عمری را پشت سر گذاشته است، نیمه خالی لیوان وجود دارد و نیمه پر لیوان، اما این ملت یک ملت بزرگ و تاریخ‌ساز است که سه هزار سال تمدن مکتوب دارد، شأن این ملت بزرگ شرایط کنونی نیست.
رئیس کمیته دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار یک بام و دوهوای صدا و سیما، در مورد عملکرد VoDها گفت: از متولیان و مسئولان پلتفرم‌ها و VoDها درخواست کرده‌ایم تا برای بررسی موضوع و ارائه راهکارها جلسه‌ای مشترک میان مجلس، رییس سازمان صدا و سیما و فعالان این صنعت و پلتفرم‌های اصلی برگزار کنند اما مدیران صدا و سیما عنوان کردند، برگزاری چنین جلسه‌ای در شأن رئیس محترم سازمان صدا و سیما نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ