اهواز - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از بازیکنان خودم ناراضی هستم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور برزیل در جریان رویدادی در ریودوژانیرو از همتای آمریکایی خود خواست تا از فکر کردن دائمی به جنگ دست بردارد.
مدیر شبکه بهداشت سردشت از شهروندان خواست از مصرف مواد دست ساز و غیر استاندارد خودداری کرده و در صورت علایم مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کنند.
سرپرست باشگاه استقلال صراحتا اعلام کرد امکان رعایت سقف بودجه قرارداد که خواسته فدراسیون فوتبال است را ندارد.
وزیر خارجه چین در تماسی تلفنی با همتای آمریکایی خود، از واشنگتن خواست تا در امور داخلی پکن دخالت نکند.
وکلای ملت امروز در نشست علنی ضمن رسیدگی به سوال از وزیر اقتصاد، یک فوریت طرح تسهیل ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستایی را تصویب کردند.
وکلای ملت امروز در نشست علنی ضمن رسیدگی به سوال از وزیر اقتصاد، یک فوریت طرح تسهیل ساخت و ساز طرح هادی برای بومیان روستایی را تصویب کردند.
ترامپ با وجود آنکه توضیحات بیشتری درباره استراتژی خود برای مذاکرات صلح اوکراین نداد، گفت: "اگر این جنگ حل و فصل نشود، من همراه با زلنسکی و پوتین، در عرض ۲۴ ساعت آن را حل‌وفصل خواهم کرد و مذاکراتی بسیار آسان برای آن وجود خواهد داشت؛ اما من نمی‌خواهم به شما درباره اینکه این مذاکرات چیست صحبت کنم، چون در آن صورت نخواهم توانست از آن مذاکرات استفاده کنم."
الکاظمی گفت: جسد صدام را بین خانه من و خانه المالکی انداختند. گروهی از نگهبانان را دیدم که جمع شده بودند و از آن‌ها خواستم به خاطر احترام به مرده از جسد دور شوند. المالکی شبانه دستور داد که جسد صدام به یکی از رهبران عشیره الندا که عشیره صدام بود، تحویل داده شود. عشیره وی در منطقه سبز بغداد جسد او را تحویل گرفتند. صدام در تکریت دفن شد. بعد از ۲۰۱۲ که داعش بر این منطقه سیطره یافت و دست به نبش قبر صدام زد و جسد وی به مکان محرمانه‌ای منتقل شد که هیچ کسی تاکنون نمی‌داند، کجاست.
با گذشت ۲۶ روز از جنایت، صبح روز گذشته پسر جوان بالاخره قتل پدرش اعتراف کرد. او در رابطه با انگیزه جنایت گفت: مدتی قبل عاشق دختر جوانی شدم، اما پدرم با این ازدواج مخالفت کرد و من برای همیشه او را از دست دادم. شکست عشقی باعث شد کینه پدرم را به دل بگیرم. این کینه در دلم بود تا اینکه شب حادثه در حال کشیدن قلیان بودم و خواستم برای خودم چای بریزم که پایم به قلیان گرفت و ذغال‌ها و آب قلیان روی فرش ریخت و پدرم با دیدن این صحنه شروع به داد و بیداد و توهین به من کرد.
لای محمد وزیر اطلاعات نیجریه اعلام کرد این کشور از گوگل و متا خواسته پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ماه جاری میلادی از گسترش اخبار جعلی در پلتفرم هایشان جلوگیری کنند.
وزیر خارجه چین از آمریکا خواست از سیاست کهنه ارعاب چین دست بردارد و مسیر گفتگو را در پیش بگیرد.
یکی از مربیان تیم ملی ایران اعلام کرد فدراسیون فوتبال از آنها خواسته به کارشان ادامه بدهند.
لوک دی یونگ می‌گوید بازیکنان تیم ملی هلند با همه وجود برای پیروزی مقابل آرژانتین تلاش کردند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال امارات از بازیکنانش خواست در بازی تدارکاتی با آرژانتین، به «لیونل مسی» دست نزنند!
رئیس کمیته داوران هزینه تجهیز ورزشگاهها به VAR را رقمی در حدود ده میلیارد تومان اعلام کرد.
بازیکن استقلال می گوید که مسابقه حساسی در سوپرجام داریم و تمام تلاشمان را می کنیم تا با جام برگردیم.
متهم به قتل در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند هفته از ازدواج‌مان نگذشته بود که به رفتار‌های همسرم مشکوک شدم و فکر می‌کردم با حمید که مدیر رستوران بود، ارتباط دارد. از شدت عصبانیت نمی‌دانستم چه کار می‌کنم. از همسرم خواستم با حمید قرار بگذارد. روز حادثه وقتی با حمید مواجه شدم از او خواستم تا دست از سر زندگی‌ام بردارد، اما او موضوع را کتمان کرد تا اینکه با هم درگیر شدیم و من در یک لحظه با چاقویی که در جیبم بود، ضربه‌ای به پهلوی او زدم.
پس از دستگیری نادر؛ وی مورد بازجویی قرار گرفت و به قتل سیامک اعتراف کرد. متهم در توضیح ماجرا گفت: ۲ سال پیش با لیلا ازدواج کردم و زندگی‌مان خوب بود تا اینکه چند ماه قبل متوجه شدم که سیامک برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده است. بعد از مدتی موفق شدم شماره تلفن سیامک را پیدا کنم و از او خواستم تا دست از مزاحمت بردارد، اما مرد جوان در کمال وقاحت حرف‌هایی زد که خیلی عصبانی شدم.
علاقه شدید کی‌روش به بازی گرفتن از بازیکنان لژیونر سبب می‌شود تا شانس بازیکنان داخلی به حداقل برسد و در این میان تیم استقلال نیز برخی نفرات خود را از دست خواهد داد؛ تصمیمی که باتوجه به بازی‌های سخت باقی مانده بخصوص در هفته هفتم مقابل گل‌گهر و هشتم مقابل فولاد در لیگ برتر چندان به ضرر ساپینتو و استقلال نیست و شاید حتی سرمربی پرتغالی استقلال از حذف ملی‌پوشان خود نیز رضایت پنهان داشته باشد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ از هواداران این تیم خواست به روبرت لواندوفسکی احترام بگذارند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ از هواداران این تیم خواست به روبرت لواندوفسکی احترام بگذارند.
رئیس جمهور سابق آمریکا از دولت این کشور خواسته تا نیمی از هزینه‌ انتصاب «بازرس ویژه» مدنظر وی در تحقیقات اسناد توقیفی از خانه‌اش، از جیب مالیات‌دهندگان آمریکایی پرداخت شود.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از خواست اوکراین برای وضع ممنوعیت کامل روادیدی علیه شهروندان روسیه حمایت نکرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در دیدارهای دوستانه اطلاعات خوب و کامل‌تری از تیم خودمان به دست می‌آوریم و به آمادگی مطلوب خواهیم رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ