رئال دیشب بازهم از بازیکن خودی ضربه خورد و دروازه اش توسط سرخیو آریباس باز شد. محصول آکادمی باشگاه مادریدی پس از گلزنی حس و حال عجیبی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی امشب برای اولین بار بعد از حضور در اینترمیامی در یک نشست خبری حضور پیدا کرد.
پسر جوان می‌گوید قصد داشت دعوای دوستانش را پایان دهد که خودش ناگهان مرتکب قتل شد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان این که بازیکنان باکیفیتی برای این تیم جذب شده اند گفت: با وجود داشتن چنین بازیکنانی بازهم قول قهرمانی تراکتور را نمی دهم.
زنی که به قتل همسر صیغه‌ای‌اش متهم شده است می‌گوید آتش گرفتن او یک اتفاق بود.
رحیمی جهان آبادی نوشت: خواستم تاکید کنم با افتخار نماینده مردمی هستم که شما ارزشی نما‌ها را شلغم هم حساب نمی‌کنند. حالا هر جا خواستید ارسال کنید. شما تندرو‌ها ننگ این کشورید و از شما بیزاریم و عامل بدبختی مردمید.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
میثم به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در تشریح جزئیات ماجرا گفت: برادر بزرگم ۲۰ سال بود که به مواد مخدر معتاد شده و زندگی‌مان را تباه کرده بود. او همیشه پدر و مادرم را اذیت می‌کرد. چندین مرتبه او را به کمپ ترک اعتیاد فرستادیم، اما هربار از کمپ بازمی‌گشت دوباره سمت مواد مخدر می‌رفت و اعتیادش را از سر می‌گرفت و رفتارهایش مرا خسته کرده بود.
اردوغان می گوید ترکیه به همه خواسته های غرب تن نمی دهد.
ستاره تیم ملی بوکس ایران حذف از مسابقات جهانی را حق خود نمی‌دانست و معتقد است نداشتن کرسی در فدراسیون جهانی باعث می‌شود حق بوکسورهای ایران ضایع شود.
در تحقیقات نخست، کارآگاهان پی بردند که قربانی بر سر یک قطعه زمین با افرادی اختلاف داشته و در زمان درگیری از طرف آن‌ها هدف گلوله مرگبار قرار گرفته است.
لوکاس لیوا کفش‌هایش را برای همیشه در سن ۳۶ سالگی آویزان می‌کند.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی که زمانی عضو شورای شهر تهران بوده گفت من اصلا نمی خواستم به شورا بروم. من می خواستم رئیس فدراسیون شوم اما دولت آقای احمدی نژاد یعنی آن بنده خدایی که رییس سازمان تربیت بدنی بود مرا راه نداد.
وقتی جسد زن جوان با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد، پیکر نیمه‌جان شوهرش نیز توسط اورژانس به بیمارستان انتقال پیدا کرد و با وجود وخامت حالش از مرگ نجات یافت.
مادر مقتول را قسم می‌دهم به هر آنچه باور دارد به خاطر مادرم من را ببخشد. مادرم زن رنج‌کشیده و تنهایی است. مرگ برای خودم مهم نیست، اینکه مادرم اذیت می‌شود خیلی آزارم می‌دهد.
سردار حاج قاسم سلیمانی در دلنوشته خود ذکر کرد: اولین بار است که به این جمله اعتراف می‌کنم. هرگز نمیخواستم نظامی شوم. این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم. من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم. من اگر سلاح به دست گرفتم برای ایستادن در مقابل آدم‌کشان است نه برای آدم کشتن...
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط مرگبار دختر جوان از پل عابر پیاده/ اخاذی از دختران دم بخت به بهانه خواستگاری/ عامل قتل مرد جوان در چاقوکشی قهوه‌خانه دستگیر شد/ قصاص برای قاتل شاهد پرونده/ مشاجره ۲ دانش‌آموز در بابل به قتل منجر شد/ مرد کینه‌جو دوستش را به رگبار بست/ نمی خواستم او را طلاق بدهم!/ نسخه مرد رمال طلاهای زن جوان را بر باد داد
نمی خواستم او را طلاق بدهم!
عثمان بوکاری، ستاره تیم ملی غنا، تاکید دارد که هدفش از تقلید خوشحالی کریستیانو رونالدو مسخره کردن او نبوده است.
این پسر جوان که دانشجوی دکترای دانشگاه شریف بود از خرداد سال ۹۹ به اتهام قتل دوستش بازداشت شد. در ادامه مشخص شد مقتول به نام پرهام نیز از نخبه‌های دانشگاهی و دارنده مدال المپیاد شیمی در دوره دبیرستان و بورسیه یکی از دانشگاه‌های امریکا بوده است.
رضا پرکاس معتقد است که تغییرات در مدیریت باشگاه صنعت نفت هیچ نقشی در جدایی او نداشته و به دلیل فراهم نبودن بسترها، دو طرف به صورت توافقی به همکاری با هم پایان دادند.
کیه‌ران تریپیه، ستاره نیوکسل که گلی تماشایی در مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند از عملکرد تیمش بسیار راضی است.
سرمربی صنعت نفت می گوید با رسیدن بازیکنان جدید در فاز تهاجمی، تیم او از نظر فنی وضعیت بهتری خواهد داشت.
رضا عنایتی از مذاکراتش با استقلال برای سرمربیگری این تیم و رد پیشنهاد دستیاری آبی‌ها صحبت کرد‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ