اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون صنایع دستی کشور در بازدید از نمایشگاه دست‌آفریده‌های عاشورایی از راه‌اندازی موزه آئینی صنایع دستی ویژه محرم خبر داد.
نمایشگاه «دست ساخته‌های فلزی» همزمان با هفته صنایع دستی در موزه خودروهای تاریخی ایران برگزار می‌شود.
رشت- مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دست گیلان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و فرش نفیس در موزه مردم شناسی رشت خبر داد و گفت: استقبال مردم از نمایشگاه‌های صنایع در گیلان کم نظیر است.
ارومیه - وزیر کشور صبح امروز پنجشنبه از نمایشگاه صنایع دستی استانهای شمال غرب کشور در ارومیه بازدید کرد.
مشهد ـ معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی و هنرهای سنتی مشترک هنرمندان افغانستانی و ایرانی در مشهد خبر داد.
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از راه اندازی بخش ویژه نمایش سلاح‌های دوره باستان در موزه رشت به مناسبت روز ارتش خبر داد.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی ایرانگردی و جهانگردی گفت: در نظرداریم نمایشگاه های ملی عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات را در ۱۰۰ نقطه کشور برگزار کنیم.
برگزاری نمایشگاه صنایع دستی فجر، انتخاب چهار شهر و روستای جهانی، باز شدن مرزهای ویتنام به روی گردشگران ایرانی و تداوم موضوع بافت شیراز از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری این هفته بود.
معاون صنایع دستی کشور از اعلام چهار شهر و روستای جهانی صنایع دستی به شورای عالی و جهانی خبر داد گفت: ممکن است تلفیق نمایشگاه و جشنواره صنایع دستی دلخوری هنرمندان را به دنبال داشته باشد.
اعلام آمار گردشگران خارجی،برپایی بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در ایران،کشفیات جدید در محوطه های تاریخی سد چمشیر از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از تاریخ 18 بهمن 1401 به مدت 4 روز با حضور مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آغاز به کار کرد.
بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال به دلیل وسعت سالن ها، تعداد شرکت کنندگان و اختصاص سالن های بیشتر نسبت به سال‌های گذشته به زمانی بیش از یک روز نیاز دارد.
معاون اول رئیس جمهور قرار است روز پنج شنبه از ساعت 10 تا ۱۳ از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی دیدن کند.
نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در حالی امسال برگزار می‌شود که در حاشیه آن برخی اتفاقات برای اولین بار از جمله حضور کشور ژاپن در این نمایشگاه رقم می‌خورد.
نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی به صورت همزمان با حضور سفرای کشورهای دیگر و وزیر میراث فرهنگی در سالن ۴۰ محل دائمی نمایشگاه های تهران افتتاح شد.
دبیر نمایشگاه گردشگری از حضور استان‌های مختلف در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال خبر داد.
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی از اختصاص ۲۰ میلیون تومان وام خرید صنایع دستی به بازدیدکنندگان از نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد.
امسال، سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی ایران همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران برگزار می شود.
در آستانه شب یلدا نمایشگاهی از محصولات تولیدی مددجویان بهزیستی کرمانشاه در زمینه مواد غذایی و صنایع دستی در محوطه اداره کل بهزیستی استان گشایش یافت.
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان با حضور در مسجد کبود ایروان از نمایشگاه صنایع دستی ایرانیان بازدید کرد.
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان با حضور در مسجد کبود ایروان از نمایشگاه صنایع دستی ایرانیان بازدید کرد.
اصفهان _ آئین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی، گردشگری و هتل‌داری اصفهان برگزار شد.
کارشناس هنر اسلامی در شهر رامسر توانسته با کاه برنج کاغذ دستی تولید کند این کاغذ قابل بازیافت و قابل شستشو در نمایشگاه صنایع دستی جنگل های هیرکانی نیز به نمایش درآمده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ