در آستانه شب یلدا نمایشگاهی از محصولات تولیدی مددجویان بهزیستی کرمانشاه در زمینه مواد غذایی و صنایع دستی در محوطه اداره کل بهزیستی استان گشایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسکو با برگزاری نمایشگاهی بین‌المللی، تجهیزات نظامی توقیف شده غربی توسط روسیه از طرف اوکراینی را به نمایش گذاشت.
این لندکروزر ۴۰ ساله همچنان یک کابین ساده را میزبانی می‌کند که البته الان به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، اپل کارپلی و اندروید اوتو بی سیم، یک نمایشگر ۴.۲ اینچی میان نشانگر‌های آنالوگ اطلاعات کیلومتر و... مجهز شده است.
معاون صنایع دستی کشور در بازدید از نمایشگاه دست‌آفریده‌های عاشورایی از راه‌اندازی موزه آئینی صنایع دستی ویژه محرم خبر داد.
در این گزارش نگاهی به نسل جدید فناوری ربات در نمایشگاه رباتیک سوئیس ررا می بینید.
همزمان با آغاز نمایشگاه الکامپ، وزیر ارتباطات از نزدیک با دستاوردهای ویژه همراه اول در حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال آشنا و همچنین در این بازدید پروژه ربات خودرو خودران نیز رونمایی شد.
همزمان با آغاز نمایشگاه الکامپ، وزیر ارتباطات از نزدیک با دستاوردهای ویژه همراه اول در حوزه هوشمندسازی و تحول دیجیتال آشنا و همچنین در این بازدید پروژه ربات خودرو خودران نیز رونمایی شد.
صحبت‌های دختر جوانی که رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب از غرفه‌اش دیدن کردند، شنیدنی است. یکی از غرفه‌دارانی که رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب با آنها صحبت کردند، دختر جوانی بود که حجاب سفت و محکمی هم نداشت. خاطره او را از این اتفاق ویژه در این مصاحبه می‌شنوید. / باشگاه خبرنگاران جوان
صحبت‌های دختر جوانی که رهبر انقلاب در نمایشگاه کتاب از غرفه‌اش دیدن کردند، شنیدنی است. یکی از غرفه‌دارانی که رهبر انقلاب در جریان بازدید از نمایشگاه کتاب با آنها صحبت کردند، دختر جوانی بود که حجاب سفت و محکمی هم نداشت. خاطره او را از این اتفاق ویژه در این مصاحبه می‌شنوید. / باشگاه خبرنگاران جوان
مهدی‌پور از اهتمام ویژه مجموعه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی برای احیای رویداد‌های متوقف شده حوزه رسانه خبر داد و با اشاره به برگزاری بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران گفت: برنامه‌ریزی‌های اولیه برای برپایی نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در پاییز امسال نیز انجام شده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۳ هزار ناشر داخلی و خارجی در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور دارند و مهمان ویژه امسال کشور تاجیکستان است.
رشت - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از راه اندازی بخش ویژه نمایش سلاح‌های دوره باستان در موزه رشت به مناسبت روز ارتش خبر داد.
میز گردشگری دسترس پذیر ویژه معلولان کشور در نمایشگاه بین المللی گردشگری دارای غرفه بود تا فعالیت های خود را تشریح کند در این میان مسئولان کشور نیز با حضور در این غرفه برنامه‌هایی ارائه دادند
سخنگوی دولت در بازدید از نمایشگاه گردشگری درباره اختصاص سهمیه ویژه بنزین برای سفرهای نوروز، گفت: فعلاً صبر کنید تا قبل از نوروز مشخص می‌شود.
کانون اتومبیلرانی و جهانگردی به مناسبت سالگرد تاسیس این کانون در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته برای صدور گواهینامه بین المللی رانندگی ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد.
بیمه سینا با حضور در دومین نمایشگاه و همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و ...در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور IFEEX۲۰۲۳ گامی در حمایت از این صنایع برداشت.
شرکت خودروسازی بی ام و آلمان طراحی جدید خود را در نمایشگاه محصولات الکترونیکی «سی‌ای اس» در لاس وگاس آمریکا رونمایی کرد. این خودرو که همچنان در مراحل طراحی مفهومی قرار دارد «آی ویژن دی» نام گرفته است. از ویژگی‌های منحصربه فرد این خودروی بی ام و قابلیت تغییر رنگ آن است. بدنه این خودرو با صفحات جوهر الکترونیکی پوشیده شده است. در مراسم رونمایی از این خودرو آرنولد شوارتزنگر حضور داشت.
دکتر نیکلاس پیتر مدیر مالی شرکت BMW قبلاً در پایان گزارش سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲ این شرکت اعلام کرد که بی‌ام‌و از ویژگی جدید خود موسوم به «ویژن کار» (Vision Car) در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ رونمایی خواهد کرد. وی می‌گوید: در نمایشگاه CES در لاس وگاس، ما یک وسیله نقلیه رویایی را معرفی خواهیم کرد که زیربنای تخصص دیجیتال ما خواهد بود. آینده گروه BMW، الکتریکی و دیجیتالی است.
آکادمی همراه اول با هدف حمایت از نخبگان، فارغ‌التحصیلان و دانشجویان مقاطع مختلف، فرصت‌های ویژه کارآموزی خود را به نمایشگاه کار دانشگاه علم‌وصنعت آورد.
رئیس ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری گفت: امسال غرفه ویژه ای در نمایشگاه هفته پژوهش، مختص موضوعات خاص شامل هوش مصنوعی، کوانتوم، متاورس و غیره در نظر گرفته‌ایم.
ستاد توسعه فناوری نانو اعلام کرد نمایشگاه ایران نانو ۱۴۰۱ فرصت ویژه ای برای سرمایه گذاری روی طرح های فناورانه نانویی به شمار می رود.
اواسط شهریورماه سال جاری نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو با حضور خودروسازان و قطعه‌سازان ایران در پایتخت روسیه برگزار شد و وزیر صمت نیز در صدر هیاتی متشکل از معاونین خود و مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور در این نمایشگاه حضور یافت.
گروه صنعتی ایران خودرو حضور گسترده ای در بیست و دومین دوره نمایشگاه مشهد داشته و ضمن نمایش جدیدترین محصولات سواری و تجاری خود، دو خودرو تیونینگ شده و آپشنال شامل یک دستگاه تارا لیمیتد و یک دستگاه هایما S7 لیمیتد را در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد که به میزان قابل توجهی مورد توجه بازدیدکنندگان به ویژه قشر جوان قرار گرفت.
مدیر پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری نجف گفت: هدف اصلی از مشارکت شرکت های ایرانی در پاویون ویژه ایران در نمایشگاه گردشگری نجف، افزایش ورود گردشگران عراقی به سراسر ایران
رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان پیشران در دستور ویژه ای به دستگاه های اجرایی به استفاده از محصولات دانش بنیان خارج از بروکراسی اداری تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ