دبیر نمایشگاه گردشگری از حضور استان‌های مختلف در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین و آخرین روز از همایش «قانون انتخابات، برنامه‌ریزی و راهبردها» با حضور مسئولان ستادی و دفاتر نظارت و بازرسی استان‌های شورای نگهبان در تهران برگزار شد.
مجمع انتخابات هیأت تکواندو استان همدان با حضور رئیس این فدراسیون، مجید دیبافر قهرمان اسبق و مطرح تکواندو و پژوهشگر ورزشی را به عنوان رئیس جدید این هیأت ورزشی معرفی کرد.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: با حضور مشاوران خانواده ۷۰ درصدازپرونده‌ها دربرخی استان‌های کم جمعیت به صلح و سازش ختم شده است.
جلسه ماهانه شورای مدیران استانهای بانک ایران زمین با هدف بررسی عملکرد شعب در سراسر کشور و ابلاغ آخرین دستورالعمل ها با حضور معاون طرح و برنامه، مدیر امور شعب استان ها، مدیر امور حراست و رییس اداره ریسک به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران شعب استان ها برگزار شد.
مسئول کمیته فنی مسابقات کشتی آلیش بانوان از اعلام آمادگی بیش ۲۲ تیم از استان‌های مختلف برای حضور در رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی کشور وانتخابی تیم ملی خبرداد.
معاون وزیر راه از جریمه مالیاتی بانک‌های متخلف در نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت:جلسه آتی شورای عالی مسکن با حضور استان‌های دارای رتبه‌های آخر برگزاری می‌شود.
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدار وضع نارنجی در استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان اعضای هلال احمر در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.
با توجه به برودت هوا مدارس در برخی از استان‌های کشور چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل و یا غیر حضوری شد.
با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های های کشور در نوبت صبح و بعد از ظهر سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل و یا غیر حضوری شده است.
به دلیل شرایط جوی که در ترکیه وجود دارد امشب این پیکرها به ارزروم خواهد رسید و فردا صبح این پیکرها به مرز بازرگان انتقال داده خواهد شد. با پیگیری‌های صورت گرفته پیکرها را در مرز بازرگان تحویل خواهیم گرفت و خانواده این عزیزان برای شناسایی حضور خواهند داشت و سپس به استان‌های خود انتقال داده خواهد شد.
موضوعات مربوط به اقتصاد دیجیتال در برنامه هفتم توسعه کشور با حضور معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از خبرگان بخش خصوصی و اساتید دانشگاهی بررسی شد.
دزفول- مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: مسابقات بزرگ کشوری همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی با حضور ۳۰۰ داوطلب از استان‌های مختلف به میزبانی دزفول در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
در سفر استانی آیت‌الله رئیسی و اعضای هیأت دولت به یزد، عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی از خلیج‌فارس به استان‌های مرکزی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه آغاز به کار کرد.
پیام میزبانی بصره در شرایطی در بین کشور‌های دنیای در حال دست به دست شدن است که ایران به عنوان یکی از امن‌ترین و ثروتمندترین کشور‌های منطقه سال‌های زیادی است که از گرفتن یک میزبانی مهم در بازی‌های فوتبال در سطح آسیا عاجز مانده است. از آن بدتر اینکه درست در همین روز‌ها که ورزشگاه معروف شهر بصره پر از تماشاگر می‌شود، فدراسیون فوتبال و شورای تأمین استان‌های ایران بازی‌های لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران برگزار می‌کنند
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و مجازی دایر است.
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
با دستور وزیر کشور،حضور رؤسای شوراهای اسلامی استان‌ها در جلسات شورای اداری میسر شد.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از برگزاری نشست دو روزه رؤسا و دبیران استان‌های ائتلاف با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.
رئیس شورای عالی استان‌ها از رئیس جمهور خواست تا دستور دهد که شورای عالی استان‌ها به عنوان نماینده جامعه شورایی کشور در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور حضور داشته باشد.
مراسم گرامیداشت دومین سالروز آزادسازی قره‌باغ جمهوری آذربایجان با حضور دانش آموزان دبیرستان نظامی، جانبازان و شهروندان در مناطق مختلف باکو به عنوان بخشی از جشن "روز پیروزی" برگزار شد. گفتنی است عملیات آزادسازی منطقه قره‌باغ در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شد و ۴۴ روز به طول انجامید. ورود ارتش آذربایجان به شوشا باعث متلاشی شدن ارتش ارمنستان شد و ایروان در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ با امضای بیانیه‌ای شکست خود را پذیرفت و قول داد ارتش خود را از استان‌های آغدام، کلبجر و لاچین خارج کند.
این مراسم در تهران در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و در سایر مراکز استان‌های کشور با حضور فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه کشوری و لشکری آغاز شد.
ضرغامی گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی یکی دیگر از راه‌های تقویت و توسعه گردشگری است. به‌عنوان مثال کمبود تعداد پروازها به مقصد برخی از استان‌ها یکی از مشکلات ماست. من پیگیری کردم و متوجه شدم گاهی اوقات هواپیماها را در خطوط خارجی به کار می‌گیرند. ما باید زیر میز بزنیم و اجازه یک سری از کارشکنی‌ها و ایجاد موانع را ندهیم.
در حال حاضر ورزشگاه آزادی تهران آماده پذیرایی از تماشاگران خانم است، اما شرایط ورزشگاه‌های دیگر استان‌ها را هم مورد بررسی قرار می‌دهیم تا در صورت فراهم بودن شرایط و امکانات برای پذیرایی از تماشاگران خانم، این امکان در ورزشگاه‌های دیگر نیز مهیا شود.
پس از وداع شبانه مردم با شهدای دفاع مقدس در پایتخت و دیگر استان‌ها، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع پیکر پاک ۱۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس از مقابل دانشگاه تهران و ۱۰۰ شهید گمنام در ۲۴ استان دیگر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ