مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: برنامه‌ریزی شده تا پایان امسال ۹ میلیون مسافر در فرودگاه امام اعزام و پذیرش شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: شاخص‌های بنیادی بازار و چشم‌انداز سودآوری شرکت‌ها و صنایع بورسی چشم انداز مناسبی است. برای رفع نااطمینانی‌ها و پیش‌بینی پذیر کردن و همچنین افزایش امید و اعتماد بین فعالان بازار، رئیس جمهور دستوراتی را صادر کرده‌اند و رسما اعلام شده که فضای باثبات و پیش‌بینی پذیری بین فعالان بازار ایجاد شود.
هواشناسی استان تهران اعلام کرد که وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و تندباد لحظه‌ای و کاهش نسبی دما روز‌های آتی در این استان پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی دو روز آینده در بعضی ساعت‌ها رخداد وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید موقت به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.
بلند قامت‌ترین ملی‌پوش والیبال نشسته ایران که برای نخستین‌بار از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته، می‌گوید این غیبت قابل پیش‌بینی بود و با منطق و بدون گلایه آن را پذیرفته است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک و افزایش دما پیش‌بینی می‌شود.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در اولین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و به صورت محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
رونالد کومان، سرمربی جدید تیم ملی هلند، فهرست بازیکنان دعوت شده به این تیم برای حضور در رقابت‌های انتخابی یورو 2024 را اعلام کرد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید طی این هفته پدیده غالب استان است ‌که احتمال وقوع خسارت نیز وجود دارد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران و برف طی روز جاری در غرب و شمال کشور پیش‌بینی می‌شود.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو از رشته‌های پرخطر حتما تست می‌گیریم اما تعدادش قابل پیش‌بینی نیست.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی ششمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
گفتگوی خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر به قطر با خانواده اصفهانی در خصوص پیش بینی بازی تیم ملی فوتبال ایران وآمریکا را مشاهده می‌کنید.
تماشاگر بازی با ایران و انگلیس توضیحاتی در خصوص شرایط این بازی به خبرنگار اعزامی خبرگزاری مهر در دوحه داد.
در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد علاوه بر 8 کشتی‌گیر خارجی، هر 10 ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی بلگراد حضور خواهند داشت.
براساس اعلام مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا امروز (پنجشنبه ۲۱ مهر) در بعضی ساعات در جنوب و جنوب غرب کشور وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس آمار‌های اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تعداد دانش‌آموزان غیرایرانی ثبت‌نام شده در مدارس کشور ایران از سال ۱۳۸۵، با شیبی ثابت رو به افزایش بوده است و به بیش از ۵۰۳ هزار دانش‌آموز اتباع در بیش از ۲۸ هزار مدرسه ایرانی در دوسال اخیر رسیده است.
این نوع شناورها که هنوز مشخص نیست با چه هدفی به خطوط کشتیرانی اعزام می‌شوند، به‌دلیل احتمال قطع ارتباطات ناوبری، می‌توانند منشاء بروز حوادث دریایی غیر قابل پیش‌بینی بشوند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد: از روز جمعه تا اواسط هفته آینده در غالب نقاط کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ