مسابقات رکوردگیری دوومیدانی برای مشخص شدن وضعیت دوندگان اعزامی به بازیهای آسیایی هانگژو در حالی برگزار شد که تنها یک پرتابگر دیسک مرد موفق به دستیابی به این رکورد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
تبریز- معاون فرهنگی و اجتماعی فراجای آذربایجان شرقی با بیان اینکه درگیری دو جوان در پارک ائل گلی تبریز منجر به قتل یک نفر شد، گفت: قاتل فراری تنها ظرف یک ساعت پس از ارتکاب این جرم دستگیر شد.
برخلاف بازیهای فصل گذشته، خبری از گروه پرتعداد لیزر اندازها در استادیوم یادگار نبود.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در پاسخ اینکه می‌گویند در تمام کشور و در میان سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی تنها معدل یک دانش آموز پایه دوازدهم در امتحانات نهایی خرداد امسال ۲۰ شده است؟، اظهار کرد: تقریبا همین است. اطلاعاتی که من به دست آوردم تقریبا خبر از همین موضوع داشت.
والتر ساباتینی، مدیر ورزشی سابق رم، می‌گوید پائولو دیبالا تنها کسی است که شایستگی پوشیدن پیراهن اسطوره این تیم، فرانچسکو توتی، را دارد.
لژیونر ایرانی شارلروا تنها ملی‌پوش نیمکت‌نشین در تمام بازی‌ها با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی است.
سازمان ملل متحد امروز از آوارگی بیش از ۷۰۰ هزار نفر در جریان درگیری‌های سودان در داخل این کشور از آغاز تنش‌ها خبر داد و تأکید کرد که این آمار تنها طی یک هفته اخیر ۲ برابر شده است.
خبرنگار مشهور ایتالیایی از تنها نقطه ابهام ناگزلمان برای پذیرش هدایت تاتنهام پرده برداشت.
محمد رنجبر نامی ماندگار در تاریخ فوتبال ایران است، کسی که لقب رئیس را به دلیل شخصیت بالا و محکمش در فوتبال ایران دارد
در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال، فقط یک نفر مخالف ابقای علی فتح‌الله‌زاده بود.
از صبح امروز هتل المپیک محل حضور بازیکنان دعوت‌شده به اردوی تیم‌ملی بوده است.
شورورزی گفت: خوشبختانه شدت مسمومیت مصدومان این حادثه وسیع نبوده و تنها علایم تهوع و سردرد دارند و در حال ترخیص از بیمارستان هستند.
ارابه‌سواران مانند فوتبالیست‌های امروزی درآمدی داشتند که نسبت به سایر ورزشکاران و حرفه‌های دیگر قابل قیاس نبود. به همین دلیل بود که یوونال شاعر سرشناس آن دوران نوشت: «مردم تنها به دو چیز مشتاقانه امیدوارند: نان و سیرک»
قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان تأکید کرد، برادرش در مسابقات قهرمان کشوری جوانان تنها یک سوم توانایی‌اش را به نمایش گذاشته و نفر اول شده است.
از اوج محبوبیت تا جایی که حالا در آن ایستاده، مسیری بسیار کوتاه بود؛ او به چهره منفور تیمی تبدیل شده که ستاره‌هایش پرستیده می‌شوند.
من فکر نمی‌کنم حذف ما به خاطر اشتباهات فغانی و سیبرت باشد؛ تیم ما دائما دفاع می‌کرد اما سرمربی به داروین تنها و سوارز پیر دل خوش کرده بود.
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه ۱۴۰۱ هم این بود که بر بستر نارضایتی مردم سوار شوند و بتوانند یک جنبش اجتماعی دیگر ایجاد کنند، عنوان کرد: در یکی از کشورهای عربی، یک محوری با حضور امریکا، اسرائیل و انگلیس تشکیل شد و می‌خواستند از مهرماه در دانشگاه و مدارس این کار را شروع کنند
ثبت نام انتخابات ریاست فدراسیون شمشیربازی به پایان رسید و تنها یک نفر کاندیدای این پست شد.
شبکه ان دی تی وی هند اعلام کرد که به دنبال سقوط یک پل متعلق در شهر موربی ایالت گجرات هند که تنها یک هفته پس از بازسازی فروریخت دست کم ۹۱ نفر جان خود را از دست دادند.
در شبی که حامد لک یک کلین‌شیت ارزشمند ثبت کرد، شاهد تداوم گل‌نزنی مهاجمان سرشناس مس رفسنجان بودیم.
تنها مهاجم خارجی که شروعی بهتر از یورگن لوکادیا را رقم زد، ایمون زاید بود که در 10 دقیقه پایانی شهرآورد تهران سه بار دروازه استقلال را گشود.
تیری آنری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، مدعی شده است که تنها به خاطر یک نفر از یوونتوس جدا شده است.
باشگاه سرانجام توانست خریدهای جدیدش را به طور رسمی ثبت کند و تنها ژول کنده، مدافع فرانسوی، هنوز فهرست باشگاه کاتالانی قرار نگرفت.
رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی درباره خبر منتشر شده مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی گفت: این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تنها ۳ نفر در روز‌های ۲۹ و ۳٠ و ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز نگهداری معلولان آقایان که هر ۳ نفر به دلیل بیماری گوارشی، ریوی و سکته فوت کردند که در گواهی فوت آن‌ها توسط پزشکان قید شده است. چون مرگ هر ۳ نفر آنی بوده است حتی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند. ۲ نفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ