فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی اکبر صفایی گفت: ایران در حوزه آب های آزاد با حضور سپاه و ارتش توانسته امنیت ایجاد کند.
امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: امروز اگر در منطقه دزدی دریایی حاکم شده به دلیل حضور غیرموجه آمریکا در منطقه است و حمایت آن‌ها از دزدان دریایی منطقه را آلوده می‌کند، اما به لطف خداوند و با تلاش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دریا توانستیم امنیت را در منطقه صد در صد برقرار کنیم و این امنیت نه تنها فقط برای ما و منطقه بلکه برای جهان است.
حقیقت پور گفت: من به وزرات کشور پیشنهاد می کنم پارک شهر تهران را برای کسانی که حرف اعتراضی دارند و حاضر به شیشه شکستن نیستند جا نمایی کند و آن‌ها که حرفی برای گفتن دارند در پارک شهر جمع شوند و با حفظ امنیت حرف شان را بزنند و کسی به آنها تعدی نکند.
حسن بهشتی‌پور، تحلیلگر مسائل اوراسیا می‌گوید: «واکنش وزارت خارجه به این موضوع به موقع و مناسب بود. در گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه دو کشور بر این نکته تاکید شد که جلوی سوءاستفاده از این حادثه گرفته و کمیته امنیتی تشکیل شود که موضوع را پیگیری کند. عیادت وزیر خارجه از مجروحان حادثه و تبیین موضوع و پخش اظهارات مهاجم از صدا و سیما در کنترل شرایط نقش مهمی داشت.»
فرمانده نیروی دریایی سپاه ، پیام این رزمایش را به کشورهای دوست و برادر منطقه ، حفظ و تقویت برادری و همکاری هم افزا و مؤثر بیان کرد و گفت: ما با توان هم افزای همدیگر می توانیم امنیت خلیح فارس و تنگه هرمز را برقرار کنیم و اصلأ حضور نیروی بیگانه فتنه انگیز در این منطقه توجیه پذیر نیست.
عضو هیات علمی موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: در این موسسه توانستیم برنامه ۵ ساله در زمینه امنیت غذایی را در ۴ محور تدوین کنیم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: نیروی هوافضای سپاه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری، فضایی و ... با رویکرد هدف محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به بازدارندگی مطلوب در سطح قابل توجهی برسد که جدیدترین دستاورد آن باعث شده است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت‌های دست نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیاندازد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توانست با اشراف اطلاعاتی، اقدامات عملیاتی خود در راستای بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمن را به سرانجام برساند به گونه‌ای که با اجرای طرح مبارزه با اخلالگران و تامین کنندگان اهداف تروریسم اقتصادی از دوازدهم تا بیست و سوم آبان ماه، ۴۸ نفر از اخلالگران ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی، دستگیر شدند.
مهمترین برگ برنده راستگراها در انتخابات اسرائیل، وعده ایجاد امنیت بوده که همیشه توانسته اند این برگ برنده را به قیمت بسیار بالایی به مشتریان خود بفروشند و آراء آنها را به نفع خودش جمع کنند.
حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات گفت: شب گذشته نیروهای امنیتی توانستند عامل دوم حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز را دستگیر کنند.
حمید ابوطالبی نوشت: این سیاستِ خارجی راه به بیراهه دارد؛ و با کلماتی، چون هوشمندانه، اولویت همسایگان، همکاری استراتژیک با روسیه و چین، عضویت درشانگهایِ امنیت محور، فروش نفت، و… نجات یافتنی نیست! باورکنید اگر دوباره در چاه فصل هفتم منشور افتادیم، دیگر نخواهیم توانست از آن خارج شویم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه ۸۴ نیروی راهبردی دریایی ارتش با حضور مقتدرانه در عمق اقیانوس‌ها به ویژه حوزه دریای سرخ موفق شد عملیات اسکورت و برقراری امنیت دریایی را در بالاترین سطح ممکن به اجرا دربیاورد و در جایی که توسط نیرو‌های غیر موجه حاضر در منطقه، ایمنی دریانوردی به خطر افتاد، توانستند به یاد همرزمانشان که پیش از این مستقیماً در برابر هرگونه بی‌عدالتی ایستادند دوباره بایستند و ۲ شناور بدون سرنشین آمریکایی را توقیف کنند.
یک مقام امنیتی روسیه خبر داد که یک پهپاد این کشور توانسته سامانه دفاع موشکی اس-۳۰۰ اوکراین را در زاپوروژیا هدف قرار داده و منهدم کند.
رئیس جمهور روسیه گفت: سرویس‌های امنیتی اوکراین سه حمله تروریستی علیه نیروگاه هسته‌ای کورسک انجام داده‌اند، اما ما توانستیم از عواقب وخیم حمله به این نیروگاه جلوگیری کنیم.
ساداتی‌نژاد گفت: پس از ۱۶ سال قرارگاه دیپلماسی غذایی در وزارت جهاد کشاورزی ایجاد شد،در دولت سیزدهم توانستیم بازار سیب برای پاکستان را باز کنیم که در امنیت باغداران ایرانی اهمیت دارد.
مقامات امنیتی مغرب اعلام کردند که توانسته اند یک شبکه تروریستی وابسته به داعش را در مناطق ملیله و الناظور متلاشی کنند.
ایران بار دیگر توانست با مبادله جاسوسان مطالبات اقتصادی خود را زنده کند.
ایران بار دیگر توانست با مبادله جاسوسان مطالبات اقتصادی خود را زنده کند.
ایران بار دیگر توانست با مبادل جاسوسان مطالبات اقتصادی خود را زنده کند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که پدافند هوایی با برخورداری از جایگاه و نقش راهبردی و سرنوشت‌ساز در نیرو‌های مسلح و شبکه دفاعی کشور با هوشمندی و هوشیاری توانسته است امنیت پهنه‌ی آسمان ایران اسلامی را صیانت کند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: شبکه دفاعی کشور توانسته امنیت پهنه آسمان ایران را صیانت کند و آمادگی‌های خود در پاسخگویی سریع به تهدیدات را از نمادهای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی قرار دهد.
سخنگوی فرماندهی انتظامی کل کشور گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با اقدامات اطلاعاتی توانستند یک باند سازمان یافته قاچاق مشتقات نفتی و پتروپالایشی را کشف کنند.
واشنگتن تسهیل محدودیتهایی که برای شرکت آمریکایی شورون در خصوص همکاری نفتی در کشور تحت تحریم ونزوئلا تعیین کرده بود را آغاز کرد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها توانست با برگرداندن مولفه های قدرت جمهوری اسلامی قدرت دیپلمات‌ها را برای مذاکره بازتر کند و امروز بخشی از توانمندی ما در میز مذاکره حاصل طرح مصوب مجلس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ