اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون بسکتبال با تشریح عملکردش در مدت حضورش در این فدراسیون گفت: در این ۱۶ ماه تلاش کردم به شعارهایی که در روز مجمع داده بودم رنگ تحقق ببخشم.
کانادایی ها تاکید می‌کنند که آتش سوزی عمدی بوده و تغییرات آب و هوایی مقصر نیست. این درحالی است که اداره مدیریت منابع طبیعی کانادا تغییرات آب و هوایی را عامل آتش سوزی ها معرفی کرده است.
تاکنون 10 باشگاه اماراتی مربیان خود را تغییر داده‌اند، وضعیت سه سرمربی نیز نامشخص است و مجیدی تنها مربی فصل بعد است که خیالش بابت ادامه حضور در کلباء راحت است.
در ادامه چند تصویر از بلوار کشاورز در دهه ۴۰ و یک عکس در دهه ۵۰ را مشاهده خواهید کرد که تغییرات این بلوار در طول زمان را به نمایش می‌گذارد.
با در پیش بودن تکمیل نهایی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که انقلابی در درآمدزایی باشگاه رئال ایجاد خواهد کرد، آ اس در مطلبی به سیر تکامل این ورزشگاه از ابتدا تا کنون پرداخته که در ادامه به صورت شرح عکس مشاهده خواهید کرد؛
تغییرات، موضوع جدانشدنی اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود.
زیباکلام درباره تغییرات لازم برای مشارکت نیروهای سیاسی در انتخابات گفت: در قدم نخست جریانات سیاسی واقع‌گرا، معتدل و میانه‌رو جملگی باید به این نقطه برسند که در شرایط فعلی صحبت از انتخابات به چه معناست؟ تنها علی لاریجانی نیست که باید به این نقطه برسد که انتخابات بی‌معنی است. افرادی مانند باهنر، ‌احمد توکلی و بسیاری از بزرگان اصولگرا نیز باید به این نقطه برسند که انتخابات چه معنا و مفهومی دارد و تنها جبهه پایداری و یک‌سری از گروه‌های تندرو هستند که همچنان امید به صندوق رای دارند
هیات مدیره باشگاه شمس آذر قزوین با استعفای مدیرعامل این باشگاه مخالفت کرد و او به کار خود ادامه می‌دهد.
با تصمیم مدیرعامل باشگاه چوکا جهانگیر عسگری به عنوان سرمربی جدید چوکای تالش معرفی شد.
سخنگوی وزارت امورخارجه دولت طالبان در صفحه توییتر خود نوشت: فعالیت‌های سفارت افغانستان در تهران پس از اعزام کاردار و دیپلمات‌های جدید به آن سفارت با روحیه و تعهد قاطع در امر خدمت‌رسانی به اتباع شریف دو کشور ادامه خواهد یافت.
تیم فراری ایتالیا همچنان به تغییرات سازمانی خود ادامه می‌دهد.
سبزپوشان تالشی قعرنشین جدول مسابقات لیگ دسته اول هستند و اتفاقات پیرامون این تیم هر روز وضعیت این تیم را نگران کننده تر می‌کند.
عضو کمیسون شورا‌های مجلس با بیان اینکه دولت با این لایحه به‌دنبال ایجاد یک رویه یکسان در تعطیلات است، ادامه داد: لذا دولت با این لایحه به‌دنبال این است که پنجشنبه‌ها را برای همه ایرانی‌ها در سراسر کشور تعطیل اعلام کند، این یک قدم رو به جلو برای ساماندهی تعطیلات است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال مقابل تراکتور پرانتقاد ظاهر شد و دلیل این اتفاق را باید سرمربی تیم توضیح دهد گفت: اگر این روند بخواهد ادامه پیدا کند، مدیران باشگاه تغییرات را اعمال کنند
مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان امید دارد پاسخ اعتماد به مربی جوان، بومی و آینده‌دار خود، آقای «ابراهیم اشکش» را با کسب نتایج درخشان بگیرد
رییس فیفا قصد دارد در ادامه تغییرات مدنظرش برای فوتبال، فاصله برگزاری جام‌های جهانی را به سه سال کاهش دهد.
ژوزه مورایس تیمش را روز گذشته در مصاف با پرسپولیس با تغییرات قابل توجهی راهی میدان کرد.
تعدادی از تیم های کنار رفته از جام جهانی 2022 با تغییرات سریع روی نیمکت خود مواجه هستند.
سرمربی جدید آبی‌ها در اولین اظهار نظر خود پس از تغییرات مدیریتی در استقلال گفت؛ می‌خواستم از این تیم بروم که آجورلو گفت بمان و ادامه بده.
مدیرعامل باشگاه استقلال از ادامه تغییرات در این باشگاه با جابجایی چند عضو هیات مدیره و اضافه شدن برخی مسئولان به باشگاه خبر داد و گفت: اتهاماتی که به آقای آجورلو وارد کرده‌اند درست نیست.
مدیرعامل باشگاه استقلال از ادامه تغییرات در این باشگاه با جابجایی چند عضو هیات مدیره و اضافه شدن برخی مسئولان به باشگاه خبر داد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اصلاحات گسترده‌ای برای تبدیل دوره سربازی به دوران رشد، تعالی و توانمندسازی جوانان ایران انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.
در مصاف با آلومینیوم اراک نیز بار دیگر تغییرات ترکیب سپاهان با صلاحدید کادر فنی تیم ادامه پیدا کرد.
به نظر می‌رسد تغییرات ساپینتو در ترکیب استقلال برای مسابقه با پیکان ادامه دار باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ