رییس فیفا قصد دارد در ادامه تغییرات مدنظرش برای فوتبال، فاصله برگزاری جام‌های جهانی را به سه سال کاهش دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روز سه شنبه هفته جاری اعضای هیات رئیسه مجلس را برای سال چهارم انتخاب می کنند.
در حالی که گفته می‌شد مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا بعد از سه سال وقفه تابستان امسال برگزار می شود، کنفدراسیون فوتبال آسیا بازهم تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.
عابدی در کارش تا جایی پیش رفت که بالاخره موفق شد در سال ۷۸ اولین دوره مسابقات آرایشگری را در سطح کشور برگزار کند، او بعد از آن سال، هر ساله این مسابقات را برگزار می‌کرد و در این میان شاگردان زیادی را آموزش داد، شاگردانی که در المپیاد‌های فنی و حرفه‌ای توانستند سه سال پیاپی مقام اول را کسب کنند.
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از پیشنهاد برگزاری سه رویداد بین المللی در ایران شامل مسابقات جام فجر، رقابت‌های غرب آسیا و باشگاه‌های آسیا در سال 2024 استقبال کرد.
رای پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه، صادر شد.
رای پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه، صادر شد.
رأی پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه صادر شد.
رأی پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پس از حدود سه سال بررسی‌های همه‌جانبه و برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه صادر شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
پورعباس با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد سال آینده تنها در یک روز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: شیوه برگزاری این آزمون نیز تغییر خواهد کرد به این صورت که تعداد سئوالات آن کاهش می‌یابد. در واقع تاکنون به این شکل بود که در برخی کد رشته‌ها زمان آزمون چهار ساعت و نیم تعیین شده بود که تلاش می‌کنیم زمان آزمون به سه یا سه ساعت و نیم کاهش یابد.
شرایط در ژیمناستیک به‌گونه‌ای است که شاید این فدراسیون، سال 1401 را با سرپرست تمام کند و هیچ رئیسی برای آن معرفی نشود.
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: بعد از سه سال وقفه از برگزاری همایش سالانه بانکداری الکترونیک این همایش امسال برگزار می شود.
کاخ سلطنتی بریتانیا اعلام کرد که تاجگذاری پادشاه جدید این کشور در ماه مه سال میلادی جاری به همراه تشریفات سنتی، برگزاری کنسرت در قلعه ویندزور، جشن‌های خیابانی و نورافشانی برگزار خواهد شد.
رئیس انجمن فریزبی ایران از برگزاری سه رویداد بزرگ توسط این انجمن تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: این رقابت‌ها در قالب دومین لیگ دیسک طلایی برگزار می‌شود.
جلسه هیات رئیسه فدراسیون ووشو در حالی روز گذشته برگزار شد که نتیجه مهم آن انتخاب چهارمین دبیر در هفتمین ماه از سومین سال مدیریت امیر صدیقی بود.
امیر طایفه ابراهیمی با اشاره به برگزاری سه میز صنعت تا پایان سال از جمله میز صنعت خودرو و ساخت قطعات (بخش دوم) و میز صنعت بانک و موسسات اعتباری، گفت: در ارتباط با موضوع قیمت‌گذاری دستوری، خسارت ناشی از قطعی برق و گاز در صنایع، نرخ خوراک پتروشیمی‌ها، مطالبات شرکت‌های نیروگاهی و پتروشیمی‌ها و ... پیگیری لازم صورت پذیرفته و پیشنهاداتی از سمت سازمان بورس به‌منظور جبران زیان وارده به صنایع در بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه شده است.
پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی پس از گذشت سه سال تاب‌آوری کسب و کارهای صنعت گردشگری در مواجهه با بحران کرونا اقدام به برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری کرده است.
جلسه کمیته انضباطی در خصوص تخلف پزشکی صورت گرفته در وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان، صبح روز سه شنبه هفته جاری برگزار می‌شود.
هر گونه تغییر در نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان کارشناسی نوورود حداقل سه روز قبل از تغییر از طریق کانال آموزش اعلام خواهد شد.
طبق اعلام کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، طی چند سال گذشته سه نفر در محل ساخت ورزشگاه‌های کشور میزبان جام جهانی قطر در ساعات کاری جان خود را از دست داده‌اند.
آزمون اختصاصی، آزمون سراسری از میان دروس تخصصی رشته­‌های تحصیلی در سه سال آخر دوره دوم متوسطه در هر یک از گروه‌­های آزمایشی است که براساس کتاب­‌های درسی وزارت آموزش و پرورش، توسط سازمان برگزار می‌­شود.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از امروز دوشنبه در اسپانیا در حال برگزاری است.
در ابتدای این جلسه محسن امیریوسفی رئیس کانون با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و حضور پر تعداد اعضای جوان کانون گفت: سال اول حضور ما در شورا یعنی سال ۹۷ صرف بحث وزارت کار و ثبت قانونی کانون کارگردانان سینما شد. سه مجمع عمومی برگزار و پس از موافقت مجمع تا اوایل سال ۹۸ تلاش کردیم بحث حقوقی کانون حل شود. کانون کارگردانان با تاریخچه ۳۲ ساله اعتبار خود را از اعضایش می گیرد، ولی با توجه به شرایط خانه سینما و رای مجمع عمومی باید جایگاه حقوقی هم می‌یافتیم و در نهایت به صورت انجمن کارفرمایی کارگردانان ثبت شدیم و این را مرهون اتحاد اعضای شورای مرکزی و اعضا هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ