آاس امروز گزارش داد که لیورپول از خرید جود بلینگام منصرف شده و مسیر رئال برای رسیدن به این ستاره انگلیسی هموارتر از قبل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آخرین دقایق بازی مقابل چلسی لحظات جالبی را سپری کرد.
کریس ساتن معتقد است که اگر لیورپول به اندازه فصل قبل افت کند، یورگن کلوپ سرمربی این تیم باید کنار برود.
با اعلام فهرست بازیکنان لیورپول برای دیدار دوستانه با کارلسروهه، نام جردن هندرسون در این فهرست دیده نمی‌شود تا او بیش از پیش با الاتفاق عربستان نزدیک شود.
کیلیان امباپه مهاجم پاری‌سن‌ژرمن که این روز‌ها حواشی پیوستن او به رئال مادرید و لیورپول نقل محافل فوتبالی است در تعطیلات تابستانی کنار کیم کارداشیان سلبریتی پرحاشیه آمریکایی دیده شد.
مصدومیت یورگن کلوپ بعد از دویدن او در کنار خط برای اعتراض به داور چهارم دیدار دیشب لیورپول و تاتنهام، دستمایه شوخی بازیکنان لیورپول با سرمربی‌شان در رختکن شد.
یورگن کلوپ حاضر نشد در مورد رقم موردنظر لیورپول برای هزینه در بازار تابستانی نقل و انتقالات توضیح بدهد، ولی گفت که این کار را هوشندانه انجام خواهند داد.
باشگاه لیورپول از جمع خریداران جود بلینگام کنار رفت.
پپ گواردیولا بعد از به ثمر رسیدن گل اول تیمش مقابل لیورپول در بازی امروز دو تیم، در کنار زمین شروع به خوشحالی کرد و شادی‌اش را با دو بازیکن لیورپول شریک شد.
دتمار هامان، بازیکن سابق لیورپول، بار دیگر به انتقاد از تیاگو آلکانتارا پرداخت و گفت لیورپول با حضور این هافبک اسپانیایی در جمع خود، به اندازه کافی خوب نیست.
لیورپول در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس در خانه برایتون به مصاف این تیم رفت و با شکست 2-1 از دور رقابتها کنار رفت.
یورگن کلوپ یکی از دلایل افت لیورپول و نیز چلسی را تعداد زیاد مصدومان می داند و گفت که اگر 3 مهاجم آرسنال را از این تیم کنار بگذارید، جایگاه‌شان در جدول تغییر می کند.
یورگن کلوپ یکی از دلایل افت لیورپول و نیز چلسی را تعداد زیاد مصدومان می داند و گفت که اگر 3 مهاجم آرسنال را از این تیم کنار بگذارید، جایگاه‌شان در جدول تغییر می کرد.
دیدار تیم‌های لیورپول و وولورهمپتون در دور سوم جام حذفی انگلیس با تساوی ۲-۲ به پایان رسید تا کار به دیدار تکراری کشیده شود.
دیدار تیم‌های لیورپول و وولوز در دور سوم جام حذفی انگلیس با تساوی 2-2 به پایان رسید تا کار به دیدار تکراری کشیده شود.
جیمی کاراگر معتقد است که انتظارات از انگلیس بالاست، با این حال، ساوت‌گیت باید بعد از جام جهانی از سمتش کنار برود.
یک روزنامه آلمانی می‌گوید با وجود نتایج دور از انتظار لیورپول در فصل جاری مدیران این باشگاه به هیچ وجه به قطع همکاری با سرمربی آلمانی‌شان فکر نمی‌کنند.
منچسترسیتی امروز فرصت خوبی دارد تا بتواند لیورپول را پس از رقابت‌های نزدیک در چند سال اخیر کنار بزند.
هواداران لیورپول هنوز نتوانسته‌اند با جدایی سادیو مانه، ستاره سنگالی، از این تیم کنار بیایند.
تعدادی از اعضای کادر فنی دو تیم لیورپول و نیوکسل به دلیل درگیری در کنار زمین محروم شدند.
آرتور ملو، ستاره برزیلی و جدید لیورپول، بی صبرانه منتظر بازی برای این تیم زیر نظر یورگن کلوپ است.
برتری ۹-۰ لیورپول مقابل بورنموث در کنار قاطع‌ترین بردهای تاریخ لیگ برتر انگلیس قرار گرفت.
دیوگو ژوتا، مهاجم مصدوم لیورپول از هم‌تیمی‌هایش خواست نگرانی را کنار بگذارند و برای تغییر شرایط لیورپول و بازگشت به روزهای خوب دست به دست هم بدهند.
ستاره سابق لیورپول با انتقاد از عملکرد داوید دخیا در دروازه منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ به گلری نیاز دارند که توانایی بازی‌سازی داشته باشد و دخیا فاقد چنین توانی است.
محمد صلاح در کنار آلن شیرر، وین رونی و فرانک لمپارد به چهارمین بازیکنی تبدیل شد که بیشترین گل زده را در بازی نخست فصل دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ