«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و اگر اینگونه نبود قطعا جان کربی موضعی تندتر می‌گرفت و به جای این که بگوید این سه کشور حق دارند با ایران روابط داشته باشند، می‌گفت با هر نوع ارتباطی بین کشور‌ها مخالفیم. نوع موضع گیری ایالات متحده، این بار، کاملا محتاطانه است که مبادا بر گفتگو‌های بین ایران و آمریکا خللی وارد شود.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی عقیلی مربی این روزها تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید مذاکره‌ای با سپاهانی‌ها برای حضور در کادر فنی مورایس نداشته است.
امروز خبری در خصوص مذاکره یکی از داوران باسابقه با پرسپوليس برای سمت معاونت و جانشینی محمد محمدی منتشر شد که رد شد.
یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد پس از رد اولین پیشنهاد باشگاه میلان به پورتو برای جذب طارمی، مذاکرات دو باشگاه تازه در آغاز راه قرار دارد.
وزیر خارجه آلمان در مصاحبه‌ای احتمال انجام مذاکرات با رییس جمهور روسیه درباره اوکراین را رد کرد.
مدیربرنامه رضا اسدی ادعای مربوط به مذاکره استقلال با این بازیکن را رد کرد.
ساکت الهامی می‌گوید هیچ مذاکره‌ای با سیدحسین حسینی نداشته‌اند و به دو گلر خود اعتماد کامل دارد.
در حالی که شایعات زیادی در خصوص استخدام سرمربی کروات برای فولاد به وجود آمد اما مدیرعامل باشگاه موضوعات موجود را رد کرد.
مقامات دولت ائتلافی پاکستان با رد پیشنهاد مذاکره از سوی عمران‌خان اعلام کردند که ما با کسانی که خشونت خیابانی را ضد دولت ترویج می‌کنند، هرگز وارد گفت‌وگو نمی‌شویم.
رسانه‌های انگلیسی خبر روزنامه فرانسوی اکیپ مبنی بر مذاکره نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، با منچستریونایتد را تکذیب کرده‌اند.
وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد این کشور حاضر به مذاکره با روسیه تا پیش از خروج نیروهای روسی از خاک خود نیست.
به گفته یاسر المسحال، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، تیم ملی زنان فرانسه مقصد بعدی هروه رنار است.
دولت آلمان با ارسال یادداشتی به لهستان مذاکره و گفتگو بر سر غرامت جنگ جهانی دوم را رد کرده و موضوع را تمام شده عنوان کرده است.
رئیس جمهور آمریکا گفت که واشنگتن هم اکنون برگزاری رزمایش هسته ای مشترک با کره جنوبی را در دست بررسی ندارد.
دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین گفت که روسیه به هیچ وجه طبق شروط دیگران مذاکره نخواهد کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هرگونه مذاکره مستقیم با طلبکار میلیاردی سرخپوشان را رد کرد.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: دیگر در مسئله برجام جایی برای مذاکره نیست، در مورد آنچه که لازم بوده توافق ضمنی و نهایی انجام شده و در چارچوب اعلامیه طرفین انشا‌الله انجام خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره با کاوه رضایی را رد کرد و عنوان کرد اصلا چنین چیزی صحت ندارد.
وبسایت اخبار الیوم خبر داد که کارلوس کی‌روش پیشنهاد الاهلی را رد کرده است.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا کاملا طبیعی است و امر بعیدی نیست به ویژه اینکه در طول مذاکرات ایران به صورت غیر مستقیم و با واسطه مذاکره با آمریکایی‌ها داشته و پیام‌هایی رد و بدل شده است.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا کاملا طبیعی است و امر بعیدی نیست به ویژه اینکه در طول مذاکرات ایران به صورت غیر مستقیم و با واسطه مذاکره با آمریکایی‌ها داشته و پیام‌هایی رد و بدل شده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۵ تن از ایشان وخیم است.
با وجود واکنش باشگاه استقلال به شایعات جدایی مجیدی و رد این اخبار، فرهاد امروز خواهان جدایی شد. او دیروز به دوبی پرواز کرده بود. الخلیج امارات اعلام کرد که فرهاد مجیدی از گزینه‌های هدایت تیم اتحاد کلباء است.
پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ