وبسایت اخبار الیوم خبر داد که کارلوس کی‌روش پیشنهاد الاهلی را رد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه اخبار منتشر شده مبنی بر گرم‌ترین هفته طی ۱۱ سال اخیر صحت ندارد و مورد تایید سازمان هواشناسی نیست، گفت: طی تیرماه میانگین دمای هوا نسبت به بلند مدت ۰.۵ تا ۱ درجه سلسیوس گرم‌تر خواهد شد و تنها برخی استان‌ها افزایش دمای بیشتری دارند.
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که این کشور تمام مهمات موجود در انبار تسلیحات شیمیایی خود را نابود کرده است.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی اخبار و اطلاعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در رابطه با حمله روسیه به گروه واگنر و یوگنی پریگوژین جعلی و با هدف فتنه‌انگیز رسانه‌ای است.
مشاور علی لاریجانی ادعای ابراهیم رییسی مبنی بر تلاش او برای تاییدصلاحت رییس پیشین مجلس را رد کرد.
یعنی نمی‌داند که منظور از لا اکراه فی‌الدین، این است که در انتخاب دین اجبار و اکراه نیست و نه در انجام احکام دینی. وقتی دین را پذیرفتی باید احکام آن مانند نماز و روزه و جهاد و حجاب و... را هم انجام بدهی. اگر این‌گونه نباشد فرق مومن و کافر چیست و ثواب و عقاب چرا هست؟! گفت: خاتمی در نشست با تعدادی از زنان طیف مدعی اصلاحات، آشکارا علیه برخی دیگر از احکام و اعتقادات اسلامی هم موضع گرفته است.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مدعی شد که مقامات ارشد کرملین، پوشش خبری درباره او و گروهش را ممنوع کرده‌اند؛ ادعایی که با پوشش گسترده‌ اخبار تسلط کامل مسکو بر باخموت، در تضاد است!
دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو، جوزپ پِدرِرول به نقل از یک منبع موثق از باشگاه رئال مادرید ادعا کرد که این باشگاه هنوز به هیچ توافقی نه با جود بلینگام و نه باشگاه دورتموند نرسیده است.
اگر اخبار استیضاح وزیر صمت را پیگیری کرده باشید قطعا با ادعای «اعطای خودروهای شاسی بلند به نمایندگان» مواجه شده اید که از زبان دو تن از نمایندگان مجلس مطرح شده است .این ادعا موجب شد تا مقامات دولتی توضیحات و جوابیه های مطولی صادر کنند اما این دو نماینده همچنان بر برخی از ادعاهای خود تاکید داشتند.
پنالتی جنجالی تراکتور مقابل ملوان و حواشی پیرامونی آن در لا به لای اخبار شب گذشته فوتبال ایران پنهان ماند.
سخنگوی هیئت فوتبال استان تهران، توضیحات مفصلی درباره اخبار منتشر شده در خصوص برکناری حبیب‌الله شیرازی ارائه کرد.
منابع آگاه ضمن تکذیب ادعای شهادت رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه طی چند وقت اخیر، تأکید کردند اخبار گروه های مخالف دولت سوریه در این خصوص، «خیالبافی محض» است.
یک رسانه بلژیکی که به انتشار اخبار شارلوا می پردازد، از دعوت حسین زاده به تیم ملی خبر داد.
یک رسانه فرانسوی می‌گوید با وجود اخبار اخیر درباره قریب‌الوقوع بودن تمدید قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن او تمایل دارد تابستان امسال این باشگاه را ترک کند.
در میانه اخبار ضد و نقیضی که درباره آینده لیونل مسی منتشر می‌شود جرارد رومرو مدعی شد او به تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی نزدیک نیست.
بر اساس ادعای روز پنج‌شنبه یک شبکه ماهواره‌ای، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست‌کم سه بار طی دو ماه گذشته با سعید ایروانی، سفیر ایران در سازمان ملل در نیویورک دیدار داشته است. این رسانه نزدیک به عربستان سعودی برای تایید ادعای خود به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اشاره کرده است که گفت هرگاه منافع آمریکا ایجاب کند، برای ارسال پیام‌های خاص و قاطعانه به ایران، راه‌هایی برای ارتباط داریم. با این حال نمایندگی ایران در سازمان ملل اخبار منتشرشده مبنی بر این دیدار را نادرست دانسته است.
روزنامه اینترنتی الشبابیة عربستان مدعی شد که الهلال مذاکرات خود را با نیمار و لیونل مسی آغاز کرده است.
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به برخی ابهامات و اخبار نادرست مطرح شده در برخی رسانه ها تحت عناوین بروز تخلف در برگزاری آزمون سردفتری پاسخ داد.
تحلیل‌های جدید اطلاعاتی غربی ادعا می‌کنند که ولادیمیر پوتین از اختلاف شخصیتی خودبزرگ بینی رنج می برد که ناشی از داروهای سرطان است.
زاهدان- دادستان زاهدان گفت: اخبار منتشر شده در مورد تعرض به یک بلوچ از اساس کذب است و صحت ندارد.
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی خطیب مسجد مکی زاهدان در توئیتر مدعی شد: «اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است.»  این ادعای عبدالحمید که تکرار مواضع اخیر یک رسانه مشهور امریکایی است، درحالی مطرح شده که اساساً CNN نیز در گزارش خود بدون ارائه مستندات، مدعی شده بود که منبع ادعای او افراد ناشناس هستند.
در پی انتشار اخبار و نقل‌قول‌هایی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضای مجازی در قالب عناوینی چون بولتن غیررسمی، یک منبع آگاه ادعای مطروحه و انتساب آن به معظم‌له را تکذیب کرد.
در اقدامی اعتراض آمیز، یکی از نمایندگان پارلمان ترکیه، تلفن همراه خود را در حین سخنرانی در پارلمان برای محکوم کردن لایحه‌ای که ادعای مبارزه با اخبار جعلی و اطلاعات نادرست آنلاین را دارد، با چکش شکست.
محققان در موسسه «نیوزگارد» طی گزارشی ادعا می کنند حدود ۲۰ درصد نمونه نتایج جستجو برای موضوعات خبری مهم در شبکه اجتماعی تیک تاک اخبار جعلی است.
فدراسیون فوتبال در پاسخ به شایعه انتشار اخبار جدید مبنی بر واکنش دادستانی به تخلفات مهدی تاج اعلام کرد این خبر قدیمی است و دوباره در نوبت انتشار قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ