یک سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان در پی ادعای موریتز کریِمر، اقتصاددان ارشد بانک نیمه‌دولتی LBBW این کشور مبنی بر مذاکرات پنهانی دولت آلمان با ایران برای واردات انرژی، به اورشلیم پست گفت که «واقعیت این است هیچ مذاکرات یا برنامه‌ای برای خریداری نفت یا گاز از ایران در کار نیست.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای اسپورت بیلد آلمان، رئال مادرید قصد دارد در روزهای پایانی نقل و انتقالات، پیشنهادی 120 میلیون یورویی برای کیلیان امباپه ارائه کند.
به نظر می‌رسد سردار آزمون در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
کپا آریسابالاگا گلر مورد نظر رئال برای جانشین تیبو کورتواست و دو طرف به توافق نیز رسیده اند.
رودی فولر، اسطوره فوتبال آلمان و مدیر تیم ملی این کشور، معتقد است که این تیم از کمبود بازیکن درجه یک رنج می‌برد.
کیهان نوشت: مرحوم‌هاشمی ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ در اجلاس آموزش و پرورش و در اثر مشورت‌های نادرست و گمراه کننده برخی اطرافیان گفته بود: «اگر می‌بینید آلمان و ژاپن این روز‌ها محکمترین اقتصاد دنیا را دارند، این‌ها بعد از جنگ جهانی دوم از اینکه نیروی نظامی داشته باشند محروم شدند...
دولت آلمان در این گزارش همچنین مدعی شده که "تهران تلاش‌ها برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک را بلوکه کرده است".
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان مدعی شد که اتحادیه اروپا روز دوشنبه (امروز) درباره اعمال تحریم‌های تازه علیه ایران تصمیم‌گیری می‌کند.
اسکای آلمان می‌گوید دو غول بزرگ فوتبال اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی، در حال رقابت برای جذب آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، هستند.
وزیر خارجه آلمان امروز در کنفرانس خبری مشترک با همتای صهیونیست خود ادعاهایی را علیه ماهیت صلح آمیز برنامه هسته‌ای ایران مطرح کرد.
العربی الجدید مدعی شده است که امیرعبداللهیان در سفر به ژنو «با طرف‌های اروپایی در مورد مذاکرات هسته‌ای رایزنی خواهد کرد.» ادعای این رسانه عرب‌زبان درحالی مطرح می‌شود که مذاکرات هسته‌ای برای احیای برجام یک سال است که متوقف شده و از پاییز سال جاری، طرف‌های غربی به ویژه آلمان و ایالات متحده امریکا بار‌ها اعلام کرده‌اند گفتگو برای احیای برجام در اولویت آن‌ها قرار ندارد. برنامه دیگر امیرعبداللهیان در سفر به ژنو، شرکت در کنفرانس خلع سلاح سازمان ملل متحد خواهد بود.
نخست‌وزیر سابق اسرائیل گفت که بعداً درباره تعهد پوتین به زلنسکی اطلاع‌رسانی کرد، نفتالی بنت همچنین گفت: کشور‌های غربی جلوی مذاکرات بین روسیه و اوکراین را گرفته‌اند. هرچه انجام دادم در دوران میانجی‌گری، با آمریکا، آلمان و فرانسه با جزئیاتش ارائه کردم. اما آن‌ها جلوی مذاکرات را گرفتند. غرب تصمیم گرفته تا به حملاتش علیه پوتین ادامه دهد و مذاکرات را متوقف کند.
با توجه به ترکیب احتمالی بایر لورکوزن مقابل آگزبورگ از دید کیکر، سردار آزمون کماکان روی نیمکت حضور خواهد داشت.
صدراعظم آلمان ضمن ادعای تلاش برای پرهیز از تشدید تنش در اوکراین گفته است که با رئیس جمهور روسیه در ارتباط است.
رودی فولر، مدیر تیم ملی آلمان، معتقد است تفاوت چندانی بین آلمان و آرژانتین که عنوان قهرمانی جهان را به دست آورد، وجود ندارد.
طبق ادعای رسانه‌های ترکیه، دو باشگاه بزرگ این کشور در برنامه خود جذب سردار آزمون را قرار داده‌اند.
روزنامه های ترکیه ای مدعی شده اند که گالاتاسرای قصد دارد سردار آزمون را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.
طبق بیانیه مطبوعاتی منتشر شده از سوی پلیس مونستر، پلیس رکلینگهاوزن و دفتر دادستانی دوسلدورف، محل سکونت وی در جستجوی مواد سمی مورد بازرسی قرار گرفت. دورتادور خانه این مظنون هم محاصره شد و پلیس و نیرو‌های امدادی در آنجا مستقر شدند.
شبکه اسکای آلمان در خبری اختصاصی اعلام کرد مذاکرات بین مدیر برنامه‌های دومینیک لیواکوویچ، دروازه‌بان کرواسی، و باشگاه بایرن مونیخ آغاز شده است.
بازیکن کهنه‌کار کاستاریکایی معتقد است که شکست دادن آلمان در آخرین بازی دور گروهی افتخار بزرگی برایشان خواهد بود.
فدراسیون فوتبال آلمان با انتقادی بی‌سابقه از فیفا اعلام کرد هدف باج‌گیری این سازمان جهانی قرار گرفته است.
مائوریسیو ماکری، رئیس جمهور سابق آرژانتین، در جریان یک مصاحبه از آلمان‌ها به عنوان نژاد برتر نام برد!
یک اقتصاددان ارشد بانک نیمه دولتی LBBW که موریتز کرمر نام دارد مدعی شده که «مذاکرات دشواری در پشت پرده با ونزوئلا، ایران و الجزایر برای تامین نیاز‌های نفت و گاز آلمان در حال انجام است.»
در آلمان ادعا شده است که هنوز برای نتیجه گیری نهایی در مورد غیبت سادیو مانه در جام جهانی زود است و امیدها برای رسیدن او به این بازی ها از دست نرفته است.
وزیر خارجه آلمان ادعای قبلی خود درباره «سرکوب زنان و معترضان» در ایران را تکرار کرد. به گفته او، آلمان از توقیف دارایی‌ها و ممنوع الورودی «افراد مسئول در سرکوب‌ها» اطمینان حاصل خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ