دامغان- رئیس اداره حفاظت محیط زیست دامغان از وقوع یک حادثه حمله خرس به یک چوپان در منطقه دیباج از توابع این شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست‌وزیر عراق دستور داده تا موضوع فرار یک خرس از قفس در یک پرواز به مقصد بغداد مورد بررسی قرار گیرد. ‌
شاهرود- یک خرس قهوه ای نر بالغ در ارتفاعات شمال شاهرود به ضرب گلوله تلف شد.
یک قلاده خرس قهوه‌ای در شمال شرق شاهرود براثر اصابت گلوله تلف شد.
صدایی از پشت سرم شنیدم، فکر کردم گوزنی پشت درخت‌ها پنهان شده است، کمی تعلل کردم تا بیرون بیاید و آن را ببینم. اما موجودی که با او مواجه شدم، یک خرس سیاه بود! ما چشم در چشم به یکدیگر نگاه می‌کردیم. این موجود سیاه، به من خیره شده بود و من نمی‌دانستم باید چه کنم.
سوادکوه- محیط بان مازندرانی تصاویری از یک قلاده خرس و توله هایش را در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی ثبت و ضبط کرده است.
تبریز- معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای در شهرستان هوراند براثر برخورد با خودرو تلف شد.
متاسفانه افرادی یک توله‌خرس سیاه بلوچی را در کوه‌های شهرستان سرباز زنده‌ گرفته و با طناب به درختی بسته بودند که خوش‌بختانه نجات پیدا کرد و به مرکزی منتقل شده است. منبع: خبرفوری
یک فعال حقوق حیوانات و محیط‌زیست درباره مشاهدات خود از وضعیت پارک حیات‌وحش صفه اصفهان به اصفهان امروز می‌گوید: «در ابتدا بگویم نام پارک آموزشی حیات‌وحش صفه که بروی این مکان گذاشته‌اند کاملا مغایر با آن چیزی است که در آن اتفاق می‌افتد، هیچ نشانی از آموزش در این پارک نیست و گونه‌هایی که نگهداری می‌شوند خیلی‌هایشان اصلا حیات‌وحش نیستند در این مجموعه که بهتر است بگوییم باغ‌وحش، از انواع سگ‌ها به طور مثال سگ هاسکی، شتر، اسب و... نگه‌داری می‌شود و هیچ کار ارزشمندی دررابطه‌با حفاظت محیط‌زیست در این مکان دیده نمی‌شود و بازتابی هم نداشته است.»
لرستان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از مشاهده دومین قلاده از گونه خرس قهوه‌ای ماده به همراه یک توله در ارتفاعات بخش پاپی استان خبر داد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه گفت: ۶ ماه حکم حبس برای سه متهم تلف کردن یک خرس در این شهرستان صادر شد.
احمد امیری با اشاره به صدور حکم برای عوامل اتلاف یک قلاده خرس در این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته در پی انتشار فیلم تلف کردن یک قلاده خرس در روستای قلعه سفید دهستان مرغا این شهرستان در فضای مجازی، کار شناسایی عوامل این اقدام در دستور قرار گرفت.
اهواز - رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه از محکومیت عوامل زنده‌گیری و اتلاف یک قلاده خرس در این شهرستان توسط مراجع قضائی خبر داد.
یک دوربین تله‌ای در جواهرده رامسر لحظه عبور یک خرس قهوه‌ای را ضبط کرد.
فیلم لحظه خروج یک خرس از سطل آشغال یک مدرسه در ویرجینیای را در این فیلم مشاهده می‌کنید که باعث ترس شهروندان آمریکایی شد.
بجنورد- یک خرس که مشغول شیر دادن به دو توله خود است در خراسان شمالی دیده شد.
خرم‌آباد- یک قلاده خرس قهوه‌ای ماده به همراه دو توله‌اش در ارتفاعات بخش «پاپی» استان لرستان مشاهده شد.
یکی از کارکنان جنگلبانی در محدوده دریاچه «مارا» در کانادا با صحنه جالبی از برخورد یک گوزن مادر با خرس مواجه شد. گوزن مادر خرسی را که یکی از بچه هایش را تعقیب می‌کرد با تهدید فراری داد و به مسیر خود بازگشت.
ویدیویی منتشر شده که شرایط بد و نامناسب یک خرس قهوه‌ای در باغ وحشی در ارومیه را نشان می‌دهد را ببینید.
یکی از این دوربین‌ها نشان می‌دهد یک خرس کنجکاو و بازیگوش، متوجه وجود این دوربین شد و با گرفتن ژست‌های متفاوت در برابر آن، حدود ۴۰۰ عکس از خودش به ثبت رساند!
یک خرس وحشی در یک هوای برفی مشغول سرسره‌بازی شد.
فیلمی از نجات یک خرس مصدوم توسط دامپزشکان در سین کیانگ چین را مشاهده می‌کنید.
فومن- رئیس اداره محیط زیست فومن از مشاهده یک قلاده خرس قهوه ای در منطقه جنگلی پایین تریشوم این شهرستان خبر داد.
رودبار- کارشناسان اداره محیط زیست شهرستان رودبار یک خرس قهوه ای گرفتار در فنس باغی را آزادسازی، تیمار و سپس رهاسازی کردند.
رضا شکاریان گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای در تصادف با خودرو در مسیر جوزک به آشخانه دچار جراحت شده و تلف شد. این خرس قهوه‌ای در اثر برخورد خودروی عبوری و ایراد جراحات وارده تلف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ