یک قلاده خرس قهوه‌ای در شمال شرق شاهرود براثر اصابت گلوله تلف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عشوری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: یک قلاده پلنگ ایرانی در باغ چای یکی از روستاهای بخش چابکسر مشاهده شد. تصویر این پلنگ در باغ چای یکی از روستاهای بخش چابکسر در شهرستان رودسر به تازگی توسط موبایل یکی از کشاورزان منطقه که مشغول چیدن چای بود، مشاهده و ثبت شده است.
یک قلاده خرس در پرواز دبی - بغداد از قفس بار هواپیما خارج شد و باعث تاخیر در پرواز شد. منبع: ایسنا
سوادکوه- محیط بان مازندرانی تصاویری از یک قلاده خرس و توله هایش را در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی ثبت و ضبط کرده است.
شاهرود- یک قلاده پلنگ در زیستکره توران شاهرود تصویر برداری شد.
بجنورد_ مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: یک هفته پس از مشاهده دو قلاده یوزپلنگ در مرز جنوبی میاندشت، یکی از دوستداران محیط زیست در غرب پناهگاه حیات وحش تصویری دیگر ثبت کرد.
چندی پیش بک زن با انتشار ویدئویی خبر از حمله سگی داد که در شهرک غرب تهران بدون پوزه‌بند و قلاده پرسه می‌زد. تصاویر دوربین مداربسته در خیابان حسن سیف لحظه حمله هولناک سگ به این زن را ثبت کرده است.
رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: در یک سال گذشته گونه‌های شاخصی از قبیل گربه وحشی و شاه روباه توسط محیطبانان منطقه برای اولین بار ثبت شده است و هم اکنون تصویر گونه زیبا، کمیاب و منحصر به فرد گربه شنی هم توسط دوستدار طبیعت ثبت شد که این خود نوید بخش برنامه ریزی برای حفاظت بیشتر جهت زنده کردن نسل این گربه سانان کوچک در زیستگاه‌های شهرستان خوسف است.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بابل گفت: «برخی مناطق جنگلی شهرستان بابل از جمله بابلکنار، بندپی، زیستگاه پلنگ است و محیط‌بانان دو ماه قبل نیز این قلاده پلنگ را مشاهده کرده بودند.»
یک هواپیمای بدون سرنشین ارتش اوکراین تصاویری از وضعیت شهر جنگ‌زده باهموت در شرق اوکراین را ضبط کرده است. این فیلم که در ۲۴ مارس منتشر شد، ویرانی عظیم در یک منطقه مسکونی در شهر محاصره شده باهموت در منطقه دونتسک را نشان می‌دهد. باهموت هدف اصلی روسیه است، زیرا تلاش می‌کند تا منطقه صنعتی دونباس اوکراین را به طور کامل تصرف کند. در یک مقطع، فرماندهان روس ابراز اطمینان کردند که شهر به زودی سقوط خواهد کرد، اما چنین ادعا‌هایی در بحبوحه نبرد‌های سنگین پایان یافت.
شان اسمیت، خبرنگار عکاس بریتانیایی قبل، در حین و پس از حمله آمریکا به عراق از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ در بغداد بود و چندین سال در آنجا حضور داشت. این مجموعه‌ای از کار‌های قدرتمند او در آن دوران حساس است.
انصاری با یادآوری اینکه تصاویر مورد نظر توسط یکی از همیاران محیط‌زیست به نام "خلیل هژبری" با همکاری اداره محیط زیست لارستان ثبت شده است، گفت: از سال ۹۷ تاکنون این چهارمین قلاده پلنگی‌ست که در این شهرستان ثبت شده است.
اصفهان- شکار تصاویر یک قلاده یوزپلنگ پس از ۱۳ سال در پناهگاه حیات‌وحش عباس آباد توسط دوربین‌ تله‌ای، بیم و امیدی برای بقا و حفاظت از این گونه در خطر انقراض در کویر شرق اصفهان است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: محیط‌بانان اشکورات رودسر در پایش‌های میدانی خود در مناطق شکار ممنوع اشکورات، با شناسایی مسیر حرکت پلنگ در این منطقه و نصب دوربین‌های تله ای، موفق به ضبط تصویر این گونه ارزشمند شدند.
یکی از فعالان محیط‌زیست با مشاهده سه قلاده پلنگ در منطقه شکارممنوع خنار آرادان، از آن‌ها تصویربرداری کرد. آبان ماه امسال نیز تصویر یک قلاده پلنگ در حین شکار یک رأس میش وحشی در این منطقه ثبت شده بود. منطقه شکارممنوع خنار در روستای رامه بالا شهرستان آرادان قرار دارد و مکانی مستعد برای زیست گیاه‌خوارانی، چون کل، بز، قوچ و میش است که طعمه پلنگ‌ها محسوب می‌شوند.
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان با بیان اینکه جنسیت این یوزپلنگ نر است، اضافه کرد: مشاهده این یوزپلنگ بیانگر پایدار بودن زیستگاه است و هنوز ارزش دارد که این مهم برای ما اثبات شده بود و پیش از ثبت تصویر این یوزپلنگ در عباس آباد درخواست ثبت معدن داشتیم که ایستادیم و توانستیم معدن را از این منطقه حذف کنیم.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان از ثبت تصاویر یک قلاده یوزپلنگ در پناهگاه حیات وحش عباس آباد خبر داد.
اصفهان- مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان از ثبت تصاویر یک قلاده یوزپلنگ در پناهگاه حیات وحش عباس آباد خبر داد.
زمستان سال جاری پلنگ و یوزپلنگ‌های زیادی در مناطق مختلف کشور توسط مردم عادی یا محیط بانان مشاهده شدند، اما این بار پلنگی در یکی از شهرستانهای البرز دیده شده است.
محمد کریمی دادستان مرکز استان مازندران اظهار کرد: با توجه به انتشار تصاویری در فضای مجازی در خصوص وضعیت یک قلاده شیر و خرس نحیف در باغ وحش ساری با دستور رئیس کل دادگستری استان مازندران این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت و در کمترین زمان، جلسه با حضور رئیس محیط زیست شهرستان ساری و مدیر باغ وحش تشکیل شد.
دوربین یکی از محیط‌بانان فعال در شهرستان شاهرود، تصویر یک قلاده از گربه‌سانان (گربه وحشی) حمایت‌شده در این شهرستان را به ثبت رساند.
یک قلاده پلنگ ایرانی در منطقه شکار ممنوع طالقان البرز و در هوای برفی مشاهده شده است.
تصاویر ضبط شده از دو قلاده خرس در محدوده حفاظت شده زیستگاه و ذخیره‌گاه کره ارژن-پریشان در شهرستان کازرون استان فارس، نشان دهنده حال خوب خرس‌های ساکن در این منطقه است که در این فیلم می‌بینید.
تصاویری از ۲ قلاده خرس در محدوده زیستگاه و ذخیره‌گاه کره ارژن-پریشان در استان فارس منتشر شده است.
جواهردشتی افزود: در آخرین تصاویر ثبت شده، فیلم شگفت انگیز و بی نظیری از یک قلاده پلنگ نر در دوربین های تله ای محیط بانان این شهرستان به ثبت رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ