لرستان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از مشاهده دومین قلاده از گونه خرس قهوه‌ای ماده به همراه یک توله در ارتفاعات بخش پاپی استان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم ایمنی بدن ما از چند دفاع هوشمند ساخته شده است اما اگر این سیستم های دفاعی از بین بروند، می تواند منجر به بیماری هایی مانند ام اس (MS) شود. دانشمندان ممکن است راهی جدید برای کنترل پاسخ های خودایمنی بالقوه خطرناک یافته باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
کهربا قطعاً حالت منحصر به فرد بودن خود را حفظ نموده‌است و در بازسازی اکوسیستم و ارگانیزم‌ها مفید می‌باشد. کهربا گاهی شامل جانوران یا مادهٔ گیاه است که در صمغ گرفتار می‌شوند. حشرات، عنکبوت‌ها و حتی تارشان، کرم‌ها، قورباغه‌ها، سخت پوستان، باکتری‌ها و آمیب‌ها، میکروفسیل‌های دریایی، چوب، گل‌ها و میوه، مو، پر و سایر موجودات ریز در کهربا ۱۳۰ میلیون سال قبل یافت می‌شده‌است.
در کاوش‌هایی که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در سایت باستانی میدان سنت آمبروزیو در میلان انجام شد، بقایایی انسانی از دوره‌های مختلف تاریخی کشف شد. محققان با بررسی یکی از این اسکلت‌ها که متعلق به قرن ۱۴ میلادی بود، به نتایج هولناکی دربارۀ انجام وحشتناک‌ترین شیوه‌های شکنجه در آن دوران رسیدند.
پلیس مکزیک اجساد ۱۳ نفر را در یخچال‌های مختلف در یک ساختمان پیدا کرد.
وایکینگ‌ها سکه‌های اسلامی را به عنوان اشیائی ارزشمند و زیبا می‌شناختند؛ به همین خاطر بود که اشیائی تزیینی مانند سنجاق سینه را با تقلید از طرح سکه‌های اسلامی ساخته بودند.
پلیس ایندیاناپولیس روز سه شنبه اعلام کرد سه جسد و یک فرد مست را در یک خودرو پارک شده در پارکینگ یک مدرسه ابتدایی پیدا کرده است.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف انبار دپوی کالای قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کشف پیکر ۴ نفر از مفقودین سیل شهرستان گرمی در دومین روز جست‌وجوها خبر داد.
در جریان دومین عرضه اولیه بورس تهران و پنجمین عرضه اولیه بازار سرمایه در سال جدید ، تعداد ۳.۹۶۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت گروه مالی شهر با نماد "شهر" کشف قیمت شد.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
سمنان- مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان سمنان، گفت: در دومین روز فروردین ماه سال جاری از شکارچیان غیرمجاز منطقه تپال شاهرود دو اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد. جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده پولشویی موسسه نور به ریاست قاضی حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا مزیدی در گرگان برگزار شد.جلسه دوم دادگاه به طرح شکایت و ارائه ادله و مستندات وکلای تعاونی اعتباری کارسازان آینده و موسسه اعتباری نور برگزار گذشت.
دکتر کلمنتس در این مطالعه خود این سوال را مطرح می‌کند که حیات چیست و چگونه می‌توانیم برای کشف حیات در کیهان جستجو کنیم در حالی که تمرکز خاص او در این زمینه روی سیاره ونوس قرار دارد. او در مقاله خود از ونوس که دومین سیاره منظومه شمسی از لحاظ فاصله با خورشید به شمار می‌رود به عنوان «یک نامزد نامحتمل برای اخترزیست‌شناسی» یاد می‌کند.
ماموریت فضایی «تس» (TESS) دومین سیاره خارج از منظومه شمسی به اندازه کره زمین را در منظومه‌ای در فاصله ۱۰۰ سال نوری از ما کشف کرده است که احتمالا می‌تواند قابل سکونت باشد.
ماهواره TESS ناسا دومین سیاره مشابه زمین را در یک سیستم خارج از منظومه شمسی رصد کرده که اندازه آن با زمین یکسان است و احتمالاً آب مایع روی آن وجود دارد.
ماهواره TESS ناسا دومین سیاره مشابه زمین را در یک سیستم خارج از منظومه شمسی رصد کرده که اندازه آن با زمین یکسان است و احتمالاً آب مایع روی آن وجود دارد.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) با رعایت ضوابط وزارت صمت دو خودروی شاهین و هایما s7 هر کدام به تعداد ۲ هزار دستگاه در بورس کالا عرضه شد که اولی ۱۴ درصد و دومی ۹ درصد بالاتر از قیمت کارخانه کشف قیمت شدند.
باستان‌شناسان این‌بار یک صندلی تاشو آهنین را در گور یک زن قرون‌وسطایی کشف کرده‌اند. این صندلی به حوالی سال ۶۰۰ میلادی تعلق دارد و دومین اثر تاریخی مشابهی است که تاکنون در آلمان کشف شده است.
هزاران معترض به مناسبت دومین سال انفجار فاجعه‌بار در بندر بیروت، با سر دادن شعارهایی که شکست دولت در کشف حقیقت پشت این انفجار را محکوم می‌کردند، در پایتخت لبنان راهپیمایی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ