مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از ساخت پارکینگ در کنار بیمارستان آتیه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر تهرانی در حالت عادی ۲۰ دقیقه و در حالت پیک ترافیک باید تا ۴۰ دقیقه برای پیدا کردن جای پارک منتظر بماند.
یافتن جای پارک و توقف در شهرهای بزرگ تبدیل به یک معضل اساسی شده است. اما بعضی از شهروندان برای حل این مشکل به تهدید دیگران روی آورده‌اند.
پی اس جی به بارسلونا دو هفته وقت داده تا مشکلش با عثمان دمبله را حل کرده و مجوز جدایی او را صادر کند.
سیدضیاء مرتضوی درباره یادداشت سید محمد خاتمی نوشت: با تأسف و تأثر، به جای استقبال از این اقدام دین‌مدارانه و خیرخواهانه که می‌تواند کمکی به برون‌رفت از معضل کنونی به شمار رود، یا حتی به جای نقد منصفانه آن، شاهدیم که از سوی برخی رسانه‌ها، رفتاری هتاکانه و فرسنگ‌ها دور از اخلاق و شرع و انسانیت پیش گرفته می‌شود.
تیاگو سیلوا اعلام کرد با وجود علاقه بسیار برای بازگشت به فلومیننزه، مخالفت فرزاندنش شاید او را مجبور به تصمیم دیگری کند.
جدایی لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، به معضل جدیدی برای این تیم تبدیل شده است.
بایرن مونیخ با توجه به مشکل دروازه بان احتمال دارد با جدایی الکساندر نوبل مخالفت کند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری معضل کانون ریزگردهای داخلی و موضوع لایروبی اروندرود از طریق محیط زیست خوزستان خبر داد.
جیمز مدیسون، ستاره جدید تاتنهام، باید از عمارت مجلل خود در لستر خداحافظی کند.
موضوع پیوستن اوکراین به پیمان نظامی ناتو، به یک گره کور تبدیل شده و اتفاق نظر روشنی بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران وجود ندارد.
یکی از مشکلات بارسا در سال‌های اخیر این بوده که اکثر بازیکنانی که در فهرست فروش قرار می‌گیرند حاضر به ترک این تیم نیستند.
شاهرود- مسئولان شاهرود از وقوع تنش شدید آبی در این شهرستان پهناور خبر می‌دهند.
شاهرود- مسئولان شاهرود از وقوع تنش شدید آبی در این شهرستان پهناور خبر می‌دهند.
بسیاری از زنان در دهه چهارم و پنجم عمرشان متوجه می شوند که وزن شان در حال افزایش است. برای این موضوع دلیلی وجود دارد.
ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر که برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شوند هیچ برنامه‌ای برای دیدار تدارکاتی خارجی نداشته و ندارند در حالیکه حریف تدارکاتی دارند اما هزینه آن را نه.
اپ‌هایی که خارج از اپ استور (فروشگاه نرم‌افزاری اپل) نصب شده‌اند؛ کار نمی‌کنند.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، که به نظر می‌رسید مصدومیت را پشت سر گذاشته دوباره مصدوم شده و فعلا قادر به بازی برای بلانکوس نیست.
اگر رئال مادرید با شکست اتلتیکو به نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کند، فدراسیون فوتبال اسپانیا برای برنامه ریزی بازی رفت نیمه نهایی دچار معضل بزرگی خواهد شد.
راه حل اصلی این معضل که دیگر دارد به فاجعه پهلو می‌زند، جدی گرفتن موضوع، اولویت دادن به آن، اجرای قوانین معطل مانده در بالاترین سطوح مدیریت اجرایی کشور و هماهنگ‌سازی نهاد‌ها و سازمان‌های بسیاری است که هر کدام طبق قانون وظیفه و مسئولیتی دارند که اگر به آن‌ها بی‌اعتنایی نمی‌شد، اوضاع بهتر از آن می‌بود که هست. منتها قبل از همه اینها، به جای «ترجیع‌بند» مقصر دانستن مردم در مصرف بی‌رویه گاز و استفاده از وسایل نقلیه شخصی، باید سرمایه اجتماعی را احیا کرد.
برنامه اردوی تیم پرسپولیس برای داربی ۹۹ تغییر کرد.
شیوع نوعی از ویروس آنفولانزا در اردوی تیم ملی فرانسه، نگرانی زیادی را در آستانه دیدار فینال ایجاد کرده است.
سوزش مقعد عارضه مرسومی است. این مشکل می­تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از بهداشت گرفته تا تغذیه و مسائل مربوط به رابطه جنسی. شما نیز در برهه­ای از زندگی خود ممکن است گرفتار آن شده باشید. در اغلب موارد جای هیچگونه نگرانی نیست چون این مشکل خفیف، به‌سرعت برطرف می­شود. زمانی که مشکل شما ادامه­ دار یا حاد باشد، باید برای حل معضل خود حتما به متخصص داخلی مراجعه کنید. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره این عارضه را دارید، پیشنهاد می­کنم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.
به‌صورت تقریبی می‌توانیم برآورد کنیم که کره زمین حدود ۲۰ کوادریلیون (برابر با عدد ۲۰ و ۱۵ صفر در جلوی آن) مورچه را در خود جای داده است! این عدد معدل ۲۰ هزار میلیون میلیون است یا به شکل عددی آن ۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ است.
کارلو آنچلوتی معتقد است وابستگی تیمش به کریم بنزما یک معضل نیست ولی تاکید کرد که جای خالی او حس نخواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ