جدایی لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، به معضل جدیدی برای این تیم تبدیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پی اس جی به بارسلونا دو هفته وقت داده تا مشکلش با عثمان دمبله را حل کرده و مجوز جدایی او را صادر کند.
در صورت جدایی یان زومر از بایرن مونیخ، توماس توخل قطعا یک دروازه‌بان جدید برای تیمش می خواهد.
با وجود جدایی چندین مهاجم از اردوی سرمه‌ای پوشان سیرجانی تنها امیر شهیم این روزها در بخش تهاجمی گل‌گهر در دسترس کادر فنی تیم است.
تیاگو سیلوا اعلام کرد با وجود علاقه بسیار برای بازگشت به فلومیننزه، مخالفت فرزاندنش شاید او را مجبور به تصمیم دیگری کند.
بایرن مونیخ با توجه به مشکل دروازه بان احتمال دارد با جدایی الکساندر نوبل مخالفت کند.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری معضل کانون ریزگردهای داخلی و موضوع لایروبی اروندرود از طریق محیط زیست خوزستان خبر داد.
جیمز مدیسون، ستاره جدید تاتنهام، باید از عمارت مجلل خود در لستر خداحافظی کند.
موضوع پیوستن اوکراین به پیمان نظامی ناتو، به یک گره کور تبدیل شده و اتفاق نظر روشنی بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران وجود ندارد.
یکی از مشکلات بارسا در سال‌های اخیر این بوده که اکثر بازیکنانی که در فهرست فروش قرار می‌گیرند حاضر به ترک این تیم نیستند.
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از ساخت پارکینگ در کنار بیمارستان آتیه خبر داد.
شاهرود- مسئولان شاهرود از وقوع تنش شدید آبی در این شهرستان پهناور خبر می‌دهند.
شاهرود- مسئولان شاهرود از وقوع تنش شدید آبی در این شهرستان پهناور خبر می‌دهند.
بسیاری از زنان در دهه چهارم و پنجم عمرشان متوجه می شوند که وزن شان در حال افزایش است. برای این موضوع دلیلی وجود دارد.
فدراسیون فوتبال روسیه می‌گوید این فدراسیون ممکن است بار دیگر بررسی گزینه جدایی از یوفا و انتقال به کنفدراسیون فوتبال آسیا را از سر بگیرد.
ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر که برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شوند هیچ برنامه‌ای برای دیدار تدارکاتی خارجی نداشته و ندارند در حالیکه حریف تدارکاتی دارند اما هزینه آن را نه.
اپ‌هایی که خارج از اپ استور (فروشگاه نرم‌افزاری اپل) نصب شده‌اند؛ کار نمی‌کنند.
در هفته‌های اخیر، عرضه خودرو در بورس کالا و اعلام نظریات شورای رقابت در رسانه‌ها، باعث ایجاد فضای مبهم در خصوص آینده بازار خودرو و برنامه‌های خودروسازان شده است، تا جایی که رئیس سازمان بورس نیز تاکید داشته، صنعت خودرو حدود ۸ تا ۹ سال با معضل قیمت‌گذاری دستوری مواجه بوده است.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، که به نظر می‌رسید مصدومیت را پشت سر گذاشته دوباره مصدوم شده و فعلا قادر به بازی برای بلانکوس نیست.
اگر رئال مادرید با شکست اتلتیکو به نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کند، فدراسیون فوتبال اسپانیا برای برنامه ریزی بازی رفت نیمه نهایی دچار معضل بزرگی خواهد شد.
ستاره سابق منچستریونایتد می‌گوید هری مگوایر، مدافع این تیم، بعد از نیمکت‌نشینی در بازی امروز مقابل ولوز باید بفهمد که در تیم تن‌هاخ جایی ندارد و بهتر است یونایتد را ترک کند.
رئیس سازمان ملی استاندارد با تاکید بر اینکه نباید تولیدکننده در مسیر بروکراسی اداری معطل بماند، گفت: تولیدکننده و کارآفرین خط سبز اقتصاد کشور است و اگر جایی نیاز باشد قوانین را تسهیل می‌کنیم
این استاد دانشگاه تربیت مدرس با تاکید بر اینکه نبود، ثبات و امنیت اقتصادی یکی از مهم‌ترین دلایلی است که امروز ما موج مهاجرت روبرو هستیم، ادامه داد: بالاخره فردی که دارای مهارت است و سرمایه لازم را نیز دارد، در جایی مشغول به فعالیت می‌شود که اولا ثبات داشته و دوما شرایط لازم برای فعالیت را داشته باشد، در زمینه کشاورزی، ایران با بحران کم آبی و خشکسالی روبرو بوده و با معضل فرونشست زمین و از بین رفتن حاصلخیزی خاک روبرو هستیم این موضوعات نیز باعث می‌شود که کشاورزان ایرانی برای ادامه فعالیت در ایران، انگیزه خود را از دست بدهند.
اما ضرر هنگفت فدراسیون جایی است که آن‌ها رقمی حدود ۶۵۰ هزار دلار که به عنوان درآمدزایی روی آن حساب شده بود را نتواستند دریافت کنند و این مورد به معضلی برای بخش حقوقی فدراسیون تبدیل شده است و به دنبال حل آن با توجه به راهکار‌های موجود هستند.
مشکل ژول کُنده حل شده و قرارداد او تا امشب ثبت می شود. جدایی ساموئل اومتیتی از بارسا نقش مهمی در خلاصی بارسا از این معضل بزرگ داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ