آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری معضل کانون ریزگردهای داخلی و موضوع لایروبی اروندرود از طریق محیط زیست خوزستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پی اس جی به بارسلونا دو هفته وقت داده تا مشکلش با عثمان دمبله را حل کرده و مجوز جدایی او را صادر کند.
تیاگو سیلوا اعلام کرد با وجود علاقه بسیار برای بازگشت به فلومیننزه، مخالفت فرزاندنش شاید او را مجبور به تصمیم دیگری کند.
جدایی لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، به معضل جدیدی برای این تیم تبدیل شده است.
بایرن مونیخ با توجه به مشکل دروازه بان احتمال دارد با جدایی الکساندر نوبل مخالفت کند.
جیمز مدیسون، ستاره جدید تاتنهام، باید از عمارت مجلل خود در لستر خداحافظی کند.
موضوع پیوستن اوکراین به پیمان نظامی ناتو، به یک گره کور تبدیل شده و اتفاق نظر روشنی بین آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران وجود ندارد.
یکی از مشکلات بارسا در سال‌های اخیر این بوده که اکثر بازیکنانی که در فهرست فروش قرار می‌گیرند حاضر به ترک این تیم نیستند.
مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از ساخت پارکینگ در کنار بیمارستان آتیه خبر داد.
شاهرود- مسئولان شاهرود از وقوع تنش شدید آبی در این شهرستان پهناور خبر می‌دهند.
شاهرود- مسئولان شاهرود از وقوع تنش شدید آبی در این شهرستان پهناور خبر می‌دهند.
بسیاری از زنان در دهه چهارم و پنجم عمرشان متوجه می شوند که وزن شان در حال افزایش است. برای این موضوع دلیلی وجود دارد.
ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر که برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شوند هیچ برنامه‌ای برای دیدار تدارکاتی خارجی نداشته و ندارند در حالیکه حریف تدارکاتی دارند اما هزینه آن را نه.
اپ‌هایی که خارج از اپ استور (فروشگاه نرم‌افزاری اپل) نصب شده‌اند؛ کار نمی‌کنند.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، که به نظر می‌رسید مصدومیت را پشت سر گذاشته دوباره مصدوم شده و فعلا قادر به بازی برای بلانکوس نیست.
اگر رئال مادرید با شکست اتلتیکو به نیمه نهایی کوپا دل ری صعود کند، فدراسیون فوتبال اسپانیا برای برنامه ریزی بازی رفت نیمه نهایی دچار معضل بزرگی خواهد شد.
برنامه اردوی تیم پرسپولیس برای داربی ۹۹ تغییر کرد.
شیوع نوعی از ویروس آنفولانزا در اردوی تیم ملی فرانسه، نگرانی زیادی را در آستانه دیدار فینال ایجاد کرده است.
حمایت بازیکنان تیم ملی آلمان از هانسی فلیک، سرمربی این تیم، باعث شده که تغییر او کار دشواری به نظر برسد.
رشت- رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه فناوری هسته ای پیشران در توسعه است، گفت: معضل زیست محیطی زباله سراوان استان گیلان با بهره گیری از این فناوری حل می شود.
شهردار منطقه ۱۸ گفت: یکی از دغدغه‌های جدی بنده از سال‌های گذشته در خصوص کوره‌های آجرپزی بوده است. کاری که در این دوره شروع شد، بحث ساماندهی این کوره‌های آجرپزی است. در این خصوص به شهردار ناحیه مأموریت داده شد تا صاحبان این کوره‌های آجرپزی شناسایی و دعوت شوند تا با توجه به اسناد بالادستی در خصوص حریم شهر تهران بتوانیم نسبت به تغییر کاربری این کوره‌های آجرپزی به صنعتی اقدام کنیم و بتوانیم آن‌ها از این وضعیت تاسف‌آور خارج کنیم.
شهردار منطقه ۱۸ تهران توضیحاتی درباره معضل کوره‌های آجرپزی، سرانجام بهره برداری از بزرگراه شهید بروجردی، بیمارستان حکیم، تعیین تکلیف حریم آزادگان و پیشرفت در باغ‌راه حضرت زهرا (س) ارائه داد.
وزیر امور خارجه گفت: معضل اشغالگری و مناقشه دیرین در غرب آسیا با اجرای ابتکار دموکراتیک ایران و برگزاری همه پرسی ملی در فلسطین حل و فصل می‌شود.
الکساندر لاکازت، مهاجم سابق آرسنال، برای رفع مشکل تارهای صوتی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
رسانه ها گزارش دادند: در ادامه اعتراضات اصناف در انگلیس بر سر حقوق و در واکنش به افزایش تورم، بیش از ۱۱۵ هزار نفر از کارکنان شرکت پست سلطنتی این کشور دست به تظاهرات زدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ