اپ‌هایی که خارج از اپ استور (فروشگاه نرم‌افزاری اپل) نصب شده‌اند؛ کار نمی‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا به وضوح نیاز به یک دفاع راست تخصصی دارد، ولی هنوز فکری برای جذب یک مدافع جدید نشده است.
انتشار اخبار نادرست از تحولات باشگاه استقلال در سه روز گذشته، یک اتفاق کم سابقه در این باشگاه است.
در صورت جدایی یان زومر از بایرن مونیخ، توماس توخل قطعا یک دروازه‌بان جدید برای تیمش می خواهد.
جدایی لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، به معضل جدیدی برای این تیم تبدیل شده است.
جیمز مدیسون، ستاره جدید تاتنهام، باید از عمارت مجلل خود در لستر خداحافظی کند.
اصفهان- وزیر کشور، رفع مشکل آلودگی هوا را ساده تر از معضل کمبود آب دانست و گفت: تامین آب زمان بر است اما مقابله با آلودگی هوا با راهکارهای کارشناسی شده در سریع ترین زمان، عملیاتی می‌شود.
رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس، با مکس آلگری سرمربی این تیم مشکل پیدا کرده و ممکن است به همین خاطر بیانکونری را ترک کند.
محسن هاشمی نوشت: همواره تاسف می‌خورم از اینکه ظرفیت جابه‌جایی مترو و اتوبوسرانی امروز پس از گذشت ۱۰ سال با وجود اضافه شدن خطوط جدید در حد ۲ میلیون سفر در ابتدای سال ۱۳۹۰ کاهش یافته است، در صورتی که در سال ۹۷ قبل از کرونا نزدیک به سه میلیون سفر هم رسید.
استقلال در هفته های اخیر در فاز تهاجمی به یک تیم خوب تبدیل شده است و 13 گل در 5 بازی موجب ثبت معدل گل 2.6 در هر بازی از سوی آبی ها شده است.
اینیاکی پنیا، دروازه بان دوم بارسلونا، با حکم فدراسیون فوتبال اسپانیا فردا مجوز حضور در ترکیب اصلی برابر اینترسیتی در کوپا دل ری را ندارد.
کدخدا ادامه داد: وجود حضور نیروهای پیشکسوت و دلسوز در حوزه آموزش اعم از شخصیت‌های فرهنگی کارآمد و مشفق و چهره‌های مذهبی و روحانی همگام و همیار یکی دیگر از امتیازات مثبت برای تقویت بعد آموزشی منطقه است.
ساکنان شهر جدید بهارستان نسبت به چرای گله گوسفندان در محیط شهر گلایه‌مند و خواهان رسیدگی مسئولان هستند. این معضل مسئله جدیدی در شهر‌های ایران نیست و مدیران در هر شهر بنا به شرایط تدابیری به منظور جلوگیری از ورود گله‌ها در نظر می‌گیرند.
حمایت بازیکنان تیم ملی آلمان از هانسی فلیک، سرمربی این تیم، باعث شده که تغییر او کار دشواری به نظر برسد.
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با بیان اینکه برگزاری آزمون ترمیم معدل در 2 نوبت قطعی است، گفت:داوطلبان طبق دروس نظام جدید امتحان خواهند داد.
شهردار منطقه ۱۸ گفت: یکی از دغدغه‌های جدی بنده از سال‌های گذشته در خصوص کوره‌های آجرپزی بوده است. کاری که در این دوره شروع شد، بحث ساماندهی این کوره‌های آجرپزی است. در این خصوص به شهردار ناحیه مأموریت داده شد تا صاحبان این کوره‌های آجرپزی شناسایی و دعوت شوند تا با توجه به اسناد بالادستی در خصوص حریم شهر تهران بتوانیم نسبت به تغییر کاربری این کوره‌های آجرپزی به صنعتی اقدام کنیم و بتوانیم آن‌ها از این وضعیت تاسف‌آور خارج کنیم.
اهواز - اولین بارش تقریباً مناسب پائیزی کافی بود که آب شرب شهرهای مختلف خوزستان گل آلود شده و به رنگ شکلاتی دارید و تبدیل به معضلی برای مردم شود.
به نظر می‌رسد که تیم ملی آمریکا با معضل جدیدی در خط دفاعش روبرو شده است.
الکساندر لاکازت، مهاجم سابق آرسنال، برای رفع مشکل تارهای صوتی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: پس از اینکه پاسخ استفساریه مجلس از سوی رئیس جمهور ابلاغ و در روزنامه رسمی کشور منتشر شود، باقی افرادی که با ملاک قرار گرفتن نمره تراز، حایز قبولی در آزمون می‌شوند، جزو پذیرفته‌شدگان آزمون فوق‌العاده وکالت محسوب خواهند شد.
باشگاه بارسلونا فرصت زیادی برای فروش بازیکنانی که در فهرست مازادش قرار گرفته‌اند ندارد.
ژول کُنده، مدافع فرانسوی بارسا، تنها خرید جدید این تیم است که قراردادش به صورت رسمی ثبت نشده است.
ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسا، تنها خرید جدید این تیم است که قراردادش به صورت رسمی ثبت نشده است.
ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسا، تنها خرید جدید این تیم است که قراردادش به صورت رسمی ثبت نشده است.
فدراسیون فوتبال فرانسه قرارداد کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، را تایید نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ