بانک گردشگری با اجرای طرح پارسا بر مبنای میانگین سپرده های جاری تا 2 میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 2 و 4 درصدی پرداخت می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک ملی ایران در چهار ماهه ابتدایی سال جاری در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم،رشد تولید» و بهبود وضعیت شرایط تولید در کشور،اقدام به اعطای تسهیلات با سرفصل های مختلف کرده است.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری از آغاز فرایند ثبت و شناسایی درخواست شرکت ها برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال ۴۸ ماهه تا سقف ۳ میلیارد تومان خبر داد.
میزان تسهیلات اعطایی بانک گردشگری به اشخاص در اسفند سال 1401 در مجموع به 492209 میلیارد ریال رسید که درمقایسه با مدت مشابه سال قبل آن 141.1 درصد رشد داشت.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: برای اولین بار و با تلاش سازمان بهزیستی، تسهیلات اشتغال به ۱۷ هزار نفر از اعضای درجه یک خانواده فرد دارای معلولیت اعطا شده است.
بانک آینده در راستای خط‌مشی خود و هم‌گام با سیاست‌های کلان اقتصادی کشور، حمایت از فعالان اقتصادی، به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان را از جمله اولویت‌های خود، قرار داده است.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری در طول چهار سال گذشته ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات و خدمات مالی به شرکت‌های دانش بنیان اعطا کرده است.
با انعقاد یک تفاهم نامه قرار است تسهیلاتی به هسته‌های نوآور و فناور بخش معدن و صنایع معدنی اعطا شود.
یک مقام مسئول از اعطای تسهیلات ۸۰ درصدی بانرخ سود صفر درصد برای ساخت و نوسازی شناورها و کشتی‌های مسافری و تخفیف ۹۰ درصدی تعرفه و عوارض بندری خبر داد.
سرپرست بانک ملی در آیین انعقاد قرارداد اعطای تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه بین بانک ملی و صندوق های غیر دولتی پژوهش بر عزم این بانک در حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
بر اساس اعلام وزارت ارتباطات کسب و کارهای اینترنتی دانش بنیان توسط صندوق نوآوری و شکوفایی مورد حمایت قرار می گیرند.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با افزایش اعطای تسهیلات به بخش‌های تولیدی و خانوارها توسط بانک‌های دولتی موافقت کرد.
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اعطای تسهیلات حمایتی فرزندآوری و ازدواج به کارکنان شهرداری تهران خبر داد.
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه امیرکبیر گفت: صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیش از ۱۰ نوع تسهیلات را به شرکتهای دانش بنیان ارائه می کند.
معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی جزئیات آیین نامه اعطای تسهیلات قرض الحسنه بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کشور را تشریح کرد.
بانک سپه 33 هزار و 848 میلیارد ریال در قالب 74 هزار و 985 فقره تسهیلات تکلیفی در مهرماه سال جاری در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی پرداخت کرده است.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از برنامه این صندوق برای پرداخت تسهیلات تولید صنعتی به شرکت‌های دانش‌بنیان با نرخ سود ۱۱ درصد خبر داد.
صندوق نوآوری و شکوفایی طی فراخوانی اعلام کرد که ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به شرکتهای دانش بنیان اعطا می کند.
سهم ۲۰ درصدی تامین مالی زنجیره ای و کشاورزی قراردادی از کل تسهیلات بخش کشاورزی توسط بانک مرکزی به بانک های عامل ابلاغ شد.
بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از اشتغال و اثرگذاری دانش‌آموختگان برتر تسهیلات جذب استعدادهای برتر و نخبگان را در دستگاه‌های اجرایی اعطا می‌کند.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی از امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان‌های مردم نهاد برای حمایت از کشاورزان جوان روستایی خبر داد.
صندوق نوآوری و شکوفایی فراخوان اعطای تسهیلات به شرکتهای دانش بنیان حوزه برق را منتشر کرد.
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان حفاظت محیط زیست از پرداخت تسهیلات توسط صندوق ملی محیط زیست به بانوان توانمند در حوزه محیط زیست با معیشت پایدار خبر داد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از اختصاص ۷ هزار میلیارد ریال منابع برای اعطای تسهیلات به شرکت­های دانش بنیان صنعت برق خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس قانون جهش تولید مسکن بانک ها باید سالانه ۲۰ درصد تسهیلات خود را به ساخت مسکن بدهند که در حال حاضر برخی بانک ها با وزارت راه و شهرسازی همکاری نمی کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ