دبیر کل سازمان ملل نسبت به ادامه درگیری نظامی در سودان هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گسترش روابط با همسایگان، دستاورد‌های علمی، وضعیت مسکن یا حتی گرانی مرغ و گوشت، موضوعات بهتری برای صحبت هستند، تا حجاب که سخن گفتن درباره آن در شرایط کنونی، نیازمند تدقیق بیش از پیش است. اصلاً مگر قرار است وضعیت حجاب، با سخنرانی‌های غیرکارشناسی به صورت متکلم وحده حل شود؟! ناهنجاری اجتماعی یک دغدغه مردمی است و با رویکرد‌های مردمی هم در کنار اقدامات عملی حاکمیت، و نه صحبت‌های یک طرفه، حل می‌شود.
دبیر شورای امنیت روسیه بر این باور است که آمریکا و انگلیس با هدف توجیه گسترش ناتو، قصد دارند تا شرایط کشورهای آسیای مرکزی را بی‌ثبات کنند.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط دهه شصتی‌ها باید برنامه ویژه‌ای برای آنان داشته باشیم و امیدواریم این تسهیلات به متولدین دهه‌های دیگر و شهر‌ها گسترش یابد.
علیرضا شهرداری: پیروز سه بار تا پای مرگ رفت و در یکی از موارد سرش را دوازده ساعت نمی‌توانست تکان دهد. پیروز چون به صورت سزارین به دنیا آمد و شیر مخصوص یوزپلنگ‌ها وجود نداشت امکان زندگی در طبیعت را نداشت. معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی: پیروز به دلیل شرایط خاص و بیماری‌های دستگاه‌ گوارش و ریه و مصرف دارو‌ها تلف شد. در پیش‌بینی‌ها احتمال زنده ماندن و بقا پیروز ۲۰ درصد بود اما به دلیل انتشار عکس‌های و پست‌‌های افراد به این موضوع توجهی نشد.
استفراغ خونی در اثر خونریزی داخلی در دستگاه گوارش (GI) ایجاد می‌شود و به عنوان یک بیماری جدی در نظر گرفته می‌شود؛ شرایطی که نیاز به مراقبت پزشکی دارد.
نخست وزیر روسیه می‌گوید که این کشور در شرایط فعلی همچنان به گسترش روابط با چین و سایر کشورهای دوست ادامه خواهد داد.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که مسکو قصد دشمنی با هیچ کشوری را ندارد اما مجبور است به جنگی که به آن تحمیل شده، پاسخ دهد.
در شرایطی هستیم که نیاز داریم حوزه‌ی دانش بنیانی کشور را به صورت حداکثری گسترش دهیم و اجازه دهیم هر کسی که می‌تواند کوچکترین اقدامی برای رشد اقتصاد کشور انجام دهد، مجوز دانش بنیانی دریافت کند. باید تمام بستر‌ها را به صورت حداکثری فراهم کنیم تا هر شرکتی که امکانش را دارد، بتواند وارد حوزه‌ی دانش بنیانی شود.
شرایط بیرونی مانند رشد مشکلات اقتصادی و سرخوردگی ناشی از نرسیدن به آرزو‌های عادی، محرک بسیار نیرومندی است که خشونت را در ابعاد و زوایای گوناگون گسترش می‌دهد. از سوی دیگر دامن زدن به تفاوت‌های سیاسی و جناحی و تئوریزه کردن خشونت در اشکال و انواع گوناگون آن در تریبون‌های رسمی مانند صدا و سیما، رسانه‌ها و... یکی از ریشه‌های اصلی گسترش خشونت است.
با وخامت شرایط در سودان، دبیر کل سازمان ملل نماینده خود در امور بشردوستانه را به این کشور اعزام کرد.
وزیر نفت تصریح کرد: دشمن و عوامل آن‌ها توانستند با جنگ ترکیبی شرایط ویژه‌ای را به راه انداخته و با ایجاد چالش در تامین گاز و بنزین زمینه گسترش نارضایتی عمومی را فراهم کنند، اما این ترفند دشمن خنثی شد. همانطوری که در بند «م» تبصره یک بودجه سال ۱۴۰۱ دولت مکلف به اصلاح الگوی مصرف گاز شد دولت نیز در این مسیر گام برداشت. در بند «ک» تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱ نیز دولت مکلف شد تغرفه بخش خانگی را اصلاح کند.
او درباره تاثیر بی‌نتیجه‌ماندن مذاکرات هسته‌ای روی کشورهای منطقه گفت: اگر ما شکست بخوریم، مجموعه مشکلات منحصربه‌فرد خاورمیانه وخیم‌تر می‌شود. گسترش مسائل هسته‌ای به نفع هیچکس نیست. اگر این اتفاق بیافتد شرایط شکننده موجود بدتر می‌شوند.
حسینی‌میلانی، عضو سابق شورای شهر تهران گفت: سازمان بهشت‌زهرادر ساختار بودجه شهرداری خودگردان است و بر اساس خدماتی که به شهروندان ارائه می‌کند، درآمد کسب می‌کند و کمکی از شهرداری دریافت نمی‌کند. در حقیقت گسترش خدمات بهشت‌زهرا از درآمد‌های آن تأمین می‌شود. سؤال این است که آیا سازمان بهشت‌زهرا شرایط مالی‌اش به‌قدری کاهش یافته که مجبور به دریافت عوارض روی آورده است؟
برخی کربوهیدرات‌ها به اندازه‌ای برای انسان خوب هستند که حتی می‌توانند به کاهش چربی شکم که هدف بسیاری از ما محسوب می‌شود، کمک کنند. در ادامه فهرستی از کربوهیدرات‌هایی پیچیده و سرشار از فیبر ارائه شده است که می‌توانند به بهبود شرایط گوارش، قند خون و احساس سیری برای مدت زمانی طولانی‌تر کمک کنند.
قالیباف با تأکید بر اینکه دشمنان می خواهند «ما نمی توانیم» را گسترش دهد، تاکید کرد: دخالت مردم در امور باعث می شود شرایط اقتصادی به گونه ای پیش برود که بتوانیم در برنامه هفتم به ثبات اقتصادی برسیم و در واقع دولت نباید در اموری که مردم قادر به انجام آن هستند، دخالت کند.
شهردار تهران گفت: با تغییر شرایط و گسترش فضای مجازی مجموعه رسانه‌ای همشهری نتوانست خود را با این تغییر همراه کند و تبدیل به بنگاهی زیان‌ده شد.
اتحادیه اروپا و ناتو با توجه به شرایط اوکراین و با هدف موضع گیری علیه چین، همکاری نظامی خود را گسترش می دهند.
هرچند که مصرف متعادل و روزانه نان (مخصوصا نان‌های سبوس‌دار) می‌تواند به بهبود شرایط عمومی بدن کمک کند، اما نان‌ها همچنان حاوی کربوهیدرات هستند، درحالی که زیاده‌روی در دریافت کربوهیدرات‌ها می‌تواند باعث افزایش قند خون شود. هنگامی که شما مواد غذایی حاوی کربوهیدرات را مصرف می‌کنید، دستگاه گوارش هم آن غذا را به قند تجزیه و سپس وارد جریان خون می‌کند. با افزایش سطح قند خون، بدن شروع به ترشح انسولین می‌کند تا سلول‌های بدن بتوانند قند خون را برای تولید انرژی یا ذخیره‌سازی جذب کنند.
معاون اول رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر جمهوری بلاروس در مصاحبه مطبوعاتی مشترک بر لزوم گسترش روابط تهران- مینسک و ارتقاء سطح مناسبات تجاری فیمابین تأکید کردند.
صدر اعظم آلمان مدعی شد با توجه به گسترش جنگ در اوکراین، باید منتظر تشدید شرایط در این کشور بود.
«حسین راغفر»، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی می‌گوید: بانک‌ها در ایران منشا شر و مصیبت هستند و آنقدر مناسبات پرفساد و ... دارند که قدرتمند شده‌اند و شرایطی به وجود آمده که شاید امیدی به اصلاح ساختار نیست. حالا باید بگوییم که این دایره فساد که بر ربوی بودن فعالیت‌شان تاکید می‌کنند آنقدر گسترش یافته که دیگر مردم عادی و بازاریان نقشی در اقتصاد کشور ندارند.
کارشناس مدیریت بیماری‌های منتقله از «آئدس» اداره بیماری‌های قابل انتقال از ناقلین وزارت بهداشت گفت: پشه آئدس می‌تواند علاوه بر ایجاد بیماری دانگ، سبب بروز بیماری‌هایی نظیر زیکا و چیکن گونیا شود. گسترش بیماری‌ها از طریق پشه آئدس و سایر پشه‌ها و ناقلین، وابسته به شرایط محیطی است. مبادلات کالا و مسافرت‌های انسان‌ها دو راه عمده انتقال این بیماری بین کشور‌ها است؛ چرا که پشه آئدس می‌تواند از این طرق وارد کشور‌های مختلف شود.
دبیرکل سازمان ملل اعلام کرد با توجه به شرایط موجود، انتظار گفت‌وگوی مستقیم بین سران روسیه و اوکراین برای پایان جنگ، با واقعیت جاری تطابق ندارد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شرایط برای گسترش همکاری میان ایران و روسیه چه در زمینه تولید خودرو و چه در تامین قطعات فراهم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ