دبیرکل سازمان ملل گفت: مخالفت با راهکار دو کشوری می‌تواند تا ابد امکان تحقق صلح در خاورمیانه را از میان ببرد، هیچ طرح دوم و جایگزینی برای راهکار دو کشوری وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواهر کیم جونگ اون در مورد گسترش سیاست‌های هسته‌ای کره شمالی به آمریکا هشدار داد.
وزیر خارجه ایتالیا نسبت به خطر گسترش ناآرامی در فرانسه به سایر کشورها هشدار داد.
دبیر کل سازمان ملل نسبت به ادامه درگیری نظامی در سودان هشدار داد.
سازمان ملل متحد نسبت به احتمال آوارگی نزدیک به یک میلیون سودانی، افزایش قاچاق انسان و گسترش توزیع اسلحه در سودان هشدار داد.
عباس عبدی نوشت: حذف فقر نیازمند جامعه قدرتمند و زیرساخت‌های مناسب مثل نهاد‌های مدنی و اینترنت و... است. تقریبا این دو مورد مهم در دولت جدید با بی‌مهری مواجه و ذیل نگاه امنیتی به حاشیه رانده شده‌اند و این برای آینده کشور و فقرا خطرناک است.
دولت سیدابراهیم رئیسی ناچار است در مورد پذیرش یا عدم پذیرش تمام معاهدات گروه اقدام ویژۀ مالی به‌خصوص اف. ای. تی. اف تصمیم بگیرد. روشن است که تصمیم‌گیری صریح در این مورد، مشکلاتی برای دولت دارد. اگر دولت تحت فشار نیرو‌های اصطلاحاً «سوپرانقلابی» و به قصد حفظ رضایت آنها، از امضای اف. ای. تی. اف خودداری ورزد، در آن صورت، شعار گسترش رابطه با همسایگان و عادی‌سازی روابط با سعودی‌ها، در همان محدودۀ تبادل سفیر و بازگشایی سفارتخانه‌ها باقی می‌ماند و اثری بر بهبود اقتصاد کشور نمی‌گذارد.
در هند نیز تولید واکسن سرعت گرفته و در برخی ایالت‌ها، زدن ماسک دوباره اجباری شده است. استرالیا یکی دیگر از کشورهایی است که از گسترش این زیرسویه نگران است. در اندونزی نیز شاهد افزایش بستری‌ها بر اثر ابتلا به این زیرسویه بوده‌ایم اما هنوز عموما شاهد گسترشی در سطح موارد قبلی مثل امیکرون نبوده‌ایم.
دبیرکل حزب آزادگان فرات عراق نسبت به اقدامات نظامیان آمریکایی برای گسترش پایگاه «عین الاسد» در استان الانبار هشدار داد.
متخصص داخلی و گوارش، هشدار داد که خوابیدن بلافاصله پس از افطار ممکن است منجر به مشکلات رفلاکس معده شود.
سازمان پیمان امنیت جمعی نسبت به تبعات گسترش حضور نظامی ناتو در منطقه بالتیک هشدار داد.
رژه نظامی عظیمی در ۸ فوریه ۲۰۲۳ در پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی برگزار شد و رکورد تعداد موشک‌های بالستیک هسته‌ای و قاره پیما را در یک چالش بالقوه برای سیستم‌های دفاعی ایالات متحده به نمایش گذاشت. کیم جونگ اون رهبر کره شمالی متعهد شده که رزمایش‌های نظامی این کشور را گسترش دهد و آمادگی را تقویت کند. اکنون کارشناسان می‌گویند که این نمایش نه تنها به عنوان یک هشدار به آمریکا بود، بلکه تلاشی برای اطمینان بخشیدن به مردم کره شمالی از آینده این کشور بود.
او درباره تاثیر بی‌نتیجه‌ماندن مذاکرات هسته‌ای روی کشورهای منطقه گفت: اگر ما شکست بخوریم، مجموعه مشکلات منحصربه‌فرد خاورمیانه وخیم‌تر می‌شود. گسترش مسائل هسته‌ای به نفع هیچکس نیست. اگر این اتفاق بیافتد شرایط شکننده موجود بدتر می‌شوند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه امروز هشدار داد: اگر یونان بخواهد آب‌های سرزمینی‌اش را گسترش دهد، با تبعات جدی آن مواجه می‌شود.
وزیر خارجه ترکیه امروز با تأکید بر اینکه «تاریخ دیدار اسد، پوتین و اردوغان هنوز مشخص نیست» در سخنانی به آتن هشدار داد: اجازه گسترش یونان در آب های سرزمینی دریای اژه را نخواهیم داد.
وزیر خارجه ترکیه امروز در سخنانی هشدار داد: اجازه گسترش یونان در آب های سرزمینی دریای اژه را نخواهیم داد.
وزیر خارجه ترکیه امروز در سخنانی هشدار داد: اجازه گسترش یونان در آب های سرزمینی دریای اژه را نخواهیم داد.
سفیر روسیه در سازمان ملل متحد، با هشدار نسبت به گسترش ناتو در اروپا، این وضعیت را باعث سوق دادن به سمت تقابل نظامی عنوان کرد و گفت: غرب تمایلی به شرکت در گفت‌وگو درباره اوکراین ندارد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز چهارشنبه ۲۳ آذر در غرب کشور و شمال خوزستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود، گفت: روز پنجشنبه ۲۴ آذر در غرب و جنوب غرب کشور بارش‌ها تقویت شده و به بوشهر و جنوب اصفهان نیز گسترش پیدا می‌کند.
زیر امور خارجه کشورمان اخیرا در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل با انتقاد از عدم واکنش شورای امنیت به حادثه شیراز، گفت: عدم واکنش برخی از اعضای دائم شورا نشان داد آنها هنوز تروریست‌ها را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.
نمایندگی دائم روسیه نزد سازمان ملل نسبت به برنامه بمب کثیف اوکراین در نبرد با این کشور هشدار داد.
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین گفت که اوکراینی‌ها نباید اجازه دهند مسکو پیش از رویداد‌های ۲۴ اوت که همچنین شش ماه پس از آغاز حمله روسیه به اوکراین است، «ناامیدی و ترس» را گسترش دهد.
کیم سون جونگ، معاون وزیر خارجه کره شمالی گفت: «فقط می‌توانم تاسف عمیق خود را نسبت به اظهارات دبیرکل سازمان ملل که به شکلی آشکار جانبدارانه و غیرمنصفانه بوده و با تعهدات وی در منشور ملل متحد در رابطه با موضوع شبه جزیره کره مغایرت دارد، ابراز کنم.»
یزدی مهر گفت: با توجه به گسترش سامانه بارشی و شروع بارش‌ها در برخی مناطق فیروزکوه، ستاد مدیریت بحران با اعلام وضعیت نارنجی نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها، آب گرفتگی معابر، جاری شدن آب در مسیل‌ها، برای امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد هشدار می‌دهد.
معاون هیئت روسیه در کنفرانس بازنگری معاهده منع گسترش سلاح‌های اتمی«ان پی تی» درباره توجیه استفاده از سلاح هسته ای توسط کشورهای عضو ناتو هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ