سرهنگ محبت خانی گفت: در استان تهران باندی شناسایی شد که ۴ نفر حیات وحش را جمع آوری و در مکانی آن‌ها را مجروح می‌کردند و پس از عکس و فیلم برداری از حیوانات مصدوم و مجروح درخواست کمک برای درمان حیوانات می‌کردند و مردم هم با احساس پاک نسبت به محیط زیست کمک می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست کشور از شناسایی باندی که حیوانات را مجروح و پس از آن از مردم درخواست کمک می کردند، خبر داد و گفت: دوست‌داران محیط زیست مراقب کلاهبرداری ها باشند.
یوزپلنگ آسیایی بین ۳۲ تا ۶۷ هزار سال پیش، از جمعیت یوزپلنگ‌ها در آفریقا جدا شد. در زمان حکومت بریتانیا بر هند، آن را پلنگ شکار می‌نامیدند. این نام، برگرفته از یوزهایی بود که به تعداد زیاد توسط خانواده سلطنتی هند در اسارت نگهداری می‌شدند تا برای شکار آنتلوپ‌های وحشی از آن‌ها استفاده کنند.
مردی که با شادی هر چه تمام در حال آزار یک سگ بود که در آخر عاقبت خوشی برایش نداشت.
یک پسر حیوان آزار پس از آسیب رساندن به یک گاو توسط این حیوان کشته شد. منبع: خبرآنلاین
متاسفانه افرادی یک توله‌خرس سیاه بلوچی را در کوه‌های شهرستان سرباز زنده‌ گرفته و با طناب به درختی بسته بودند که خوش‌بختانه نجات پیدا کرد و به مرکزی منتقل شده است. منبع: خبرفوری
فرمانده نیروی انتظامی بابل گفت: از چند روز پیش فیلمی در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که یک راننده قلاده سگ را به ماشین بسته و می‌کشد و با وجود خونریزی سگ، راننده به این کار ادامه می‌دهد.
شاهین علاوه بر سگ و گربه‌های بومی و خیابانی، روباه، کلاغ، شاهین، عقاب، اسب، الاغ، مار و… هم می‌گیرد. خودش می‌گوید بسیاری از این حیوانات مربوط به شهرستان‌ها یا تهران هستند که اکثرا مورد حیوان آزاری قرار گرفته‌اند. او در جواب به این سوال که آیا این کار وظیفه سازمان محیط‌زیست است یا نه می‌گوید: «برخی افراد به آتش‌نشانی‌ها زنگ می‌زنند. اما بعضی مواقع آتش‌نشانی می‌گوید از حیطه وظایف ما خارج است. بعضی وقت‌ها هم آتش‌نشانی به محل می‌رود، اما نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، چون امکاناتش را هم ندارد.
نماینده مردم بیرجند: آیا زنی با جیغ و داد سگش را بغل بگیرد و بگوید، مادر کجا بودی این آزادی است؟ کدام انسانی این آزادی را می‌خواهد. حق و حقوق حیوان سرجایش محفوظ است، اما باید مرز انسان و حیوان از یکدیگر در این دنیا جدا شود.
استیون بوکت خم شد تا یک بچه گربه ۹ ماهه به نام هندریکس را نوازش کند، سپس چاقویی را از کوله پشتی‌اش برداشت و به او ضرباتی را وارد کرد. هندریکس گریخت و استوارت مونتگومری، صاحب هندریکس، او را در حالی که خونریزی شدیدی داشت نزد دامپزشک برد، اما هندریکس بر اثر جراحات وارده جان باخت. با توجه به این تصاویر، گزارشی مبنی بر حیوان‌آزاری به دفتر پلیس ارائه شد.
گروهای از دانشمندان بین‌المللی داده‌های ژنتیکی از نمونه‌های جمع‌آوری شده در بازاری در چین و در نزدیکی منطقه‌ای که اولین موارد کووید-۱۹ در انسان شناسایی شده بود را بررسی کرده‌ و می‌گویند که شواهد نشان می‌دهند این همه‌گیری از حیوانات و به احتمال زیاد از «سگ‌راکون‌»ها منشاء گرفته نه از آزمایشگاه‌ها.
این فرد متجاوز به محیط زیست و گونه‌های جانوری، در یکی از روستا‌های شهرستان فیروزه به شغل چوپانی اشتغال داشت که پس از آموزش و تحریک سگ‌های گله، مبادرت به شکار حیوانات وحشی کرده و از اعمال حیوان آزاری خود فیلم‌برداری و آن را فضای مجازی منتشر می‌کرد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشمر عنوان کرد: بر اساس عکسی که از این حیوان گرفته شده بود و رد پای به جا مانده مشخص شد حیوان گرگاس نیست و آنچه شهرداری ادعا نموده که اقدام به زنده‌گیری آن کرده، اصلا گرگاس نبوده بلکه یک قلاده شغال بود؛ ضمن اینکه اصلا زنده‌گیری نشده و همچنان رهاست.
یک اسب در اتفاقی تلخ توسط صاحب خود، آزار و اذیت دردناکی را متحمل شد.
پژوهشگاه رویان اعلام کرد حیوان مدل آزمایشگاهی تراریخته برای ارزیابی توده سلول های بتا ساخته شد.
پژوهشگاه رویان اعلام کرد حیوان مدل آزمایشگاهی تراریخته برای ارزیابی توده سلول های بتا ساخته شد.
در حالی که پاندای بالغ به خاطر پوست سیاه و سفیدش شناخته‌شده‌ترین خرس جهان است، توله‌اش کوچک صورتی و کاملاً متفاوت است.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر بزرگترین ظلم را در حق زنان کرد، به این صورت که آزادی حیوانی را در زنان علم کردند تا آزادی انسانی و حیات طیبه او را سلب کنند.
زبرویید حاصل تلاقی گورخر و اسب است و برای دریافت بهترین ژن‌ها از هر دو گونه پرورش داده می‌شود. به عقیده محققان، گورخر‌ها نسبت به اسب‌ها کمتر مستعد ابتلا به بیماری هستند. از آن سو اسب‌های اهلی آسان‌تر تربیت می‌شوند. آن‌ها همچنین نمونه جالبی از هیبرید‌های پرورش یافته‌ای هستند که تعداد کروموزوم شان کاملاً متفاوت است. به عنوان مثال، اسب‌ها ۶۴ کروموزوم و گورخر‌ها بین ۳۲ تا ۴۶ کروموزوم دارند.
در طول سال‌های اخیر برخی دانشمندان با بررسی هیبریداسیون به این نتیجه رسیدند که ترکیب شدند گونه‌های جانوری نزدیک به هم نه تنها ضرری ندارد، بلکه به دوام ژنی و تکامل گونه‌ها کمک می‌کند.
در حال حاضر سالانه ۸۱ میلیون نفر به جمعیت جهان اضافه می‌شود، اما در آن سو جهان در حال از دست دادن گونه‌های جانوری و گیاهی خود است.
اندازه وزغ‌های نیشکر به‌طور معمول به حدود ۱۵ سانتی‌متر می‌رسد. رکورد جهانی گینس برای بزرگ‌ترین وزغ تاریخ ۲.۶۵ کیلوگرم است که در سال ۱۹۹۱ کشف شد.
باستان شناسان در جایی که در گذشته پایه فواره بود، آثاری از جمله ۲۶ سنجاق برنزی لباس، یک دستبند، دو مارپیچ فلزی، یک دندان حیوان، مهره‌های کهربا و بیش از ۷۰ ظرف سرامیکی کشف کردند. باستان شناسان معتقدند که کشف چنین وسایلی در این چاه، آن را از سایر چاه‌های کشف شده در این محل متمایز می‌کند.
سردار جهانبخش با بیان اینکه دشمنان با کلید واژه آزادی به دنبال ترویج بی بند و باری در جامعه هستند، افزود: دختران و پسران ایرانی آزادگی را در اصالت خود دارند و این با آزادی حیوانی مدنظر غربی‌ها از زمین تا آسمان تفاوت دارد؛ باور کنید حتی دختران کم حجاب ایرانی نیز عشق دینی دارند و این تسخیر شدنی نیست.
در ساعات اولیه شب که خیابان‌ها خلوت می‌شود، روباه‌های سرگردان در پایتخت برای تهیه غذا از کوچه پس‌کوچه‌های محله پاستور، میدان حر، شیخ‌هادی، بلوار کشاورز تا بهارستان در پایتخت سلانه‌سلانه به چند کوچه آنطرف‌تر می‌روند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ