یکی از نمایندگان مجلس خواستار بازگشت به کار آن دسته از کادر درمانی شد که در دوران کرونا جان خود را از دست داده‌اند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلیل محبی، کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: برخی معتقدند کیفر در قانون حجاب، شلاق و عدم اجازه شرکت در کنکور در نظر گرفته شود.
خضریان گفت: اصلا قطب‌بندی شکل نگرفته که نیاز به رفراندوم باشد، اقلیتی محض حرف از رفراندوم می‌زنند.
مخالفان بی‌حجابی که مقابل قوه‌قضاییه تحسن کرده‌اند در گفتگو با خبرنگاران از استدلاهای های خود گفتند و از نیروی انتظامی و قوه قضاییه درخواست مقابله با بی حجابی را داشتند. منبع: چندثانیه
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران در سفری از مرزهای شمالغرب کشور بازدید کردند. سرلشکر باقری به درخواست مجری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به زبان مادری شان ترکی آذربایجانی تکلم می کنند./منبع: تسنیم
سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر با اشاره به عکسی از علیرضا بیرانوند و مرتضی پوریای گنجی که درحال بوسیدن او هستند گفت یک طرف صورتم حس خوبی داشت و طرف دیگر صورتم داشت له می‌شد. سردار از بیرانوند درخواست کرد که دماغش را عمل نکند.
حسین دهقان راهکار برپایی انتخابات پرشور را که مورد تأکید رهبر انقلاب نیز بوده است، باز گذاشتن دست مردم برای انتخاب نماینده مورد نظرشان دانست و گفت: من یک خواهش دارم. شورای نگهبان اینقدر اذیت نکند. صدا و سیما اینطوری رفتار نکند و اجازه بدهند مردم به صحنه بیایند و نمایندگان خودشان را انتخاب کنند.
علی ضیا مجری مشهور تلویزیون با انتشار ویدئویی تازه در صفحه اینستاگرام خود جملاتی را گفت که در نهایت آن را به جواد خیابانی ربط داد!
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر  بعد از دیدار امشب و توقف مقابل الخلیج به فردی که قصد داشت بعد از پایان بازی با او عکس یادگاری بگیرد واکنش نشان داد و او را هل داد تا بدین ترتیب عصبانیت خودش را نشان دهد.
واکنش جالب رهبر انقلاب به درخواست مردم از ایشان برای اهدای چفیه پس از اقامه نماز عید فطر را در این ویدئو می‌بینید.
واکنش جالب رهبر انقلاب به درخواست مردم از ایشان برای اهدای چفیه پس از اقامه نماز عید فطر را در این ویدئو می‌بینید.
در یکی از دیدار‌های مردمی با مقام معظم رهبری یکی از جوانان از ایشان انگشتر دست‌شان را برای مجلس خواستگاری‌اش طلب می‌کند.
مصطفی امامی مجری برنامه سلام تهران گفت: دو هفته منتهی به عید کفی‌ها را طوری مدیریت کنید که موتور‌ها را نگیرند.
لحظات جالب از حضور پله و مارادونا در یک برنامه تلویزیونی در این ویدیو مشاهده کنید.
سرکلانتر شمال پایتخت اعلام کرد: اخیرا تعدادی از افراد سودجو تحت عنوان حمل اثاثیه منزل با سوءاستفاده از برند‌های معروف باربری تعدادی شماره فیک را در فضای مجازی قرار می‌دهند که پس از تماس شهروندان، افراد کلاهبردار برای حمل اثاثیه مراجعه می‌کنند. وی افزود: کلاهبرداران کار‌هایی از قبیل درخواست مبالغ زیادی از ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان می‌کنند، بسیاری از اموال را به سرقت می‌برند و در بعضی از موارد قصد تجاوز به ناموس مردم را داشته‌اند.
بررسی فیلم تذکر سعیدی نشان می‌دهد که او تنها یک دقیقه و ۲۷ ثانیه صحبت کرده و در واقع زمان «دو دقیقه‌ای« هنوز به پایان نرسیده بوده که میکروفنش قطع شده است.
سردار رحیمی: این افراد ابتدا با همان خودروی پروفسور فرهود او را به مرزن آباد برده و در آنجا از او درخواست هشت میلیارد تومان پول نقد یا یک دستگاه آپارتمان کردند، ظاهرا آنجا پرفسور موضوع را قبول نمی‌کند که پس از آن این افراد به شهرستان نور رفتند و دوباره موضوع را مطرح کردند که پرفسور فرهود این‌بار درخواست این افراد را مورد پذیرش قرار داد و آن‌ها اقدام به بازگشت به تهران کردند.
یک نماینده مجلس مدعی شد: فردی با چاقو خود را به بند مهدی هاشمی رفسنجانی می‌رساند و در صددکشتن او برمی‌آید، اما مهدی هاشمی از دو روز قبل به درخواست خود از آن بند جابه‌جا شده بود!
یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در سفری که به قزوین داشته خطاب به معلمان غیر انتفاعی که از او ۲ دقیقه وقت می‌خواهند تا مشکلات‌خود را با او مطرح کنند پاسخ می‌دهد: وقت ندارم!
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در ارتباط با پرونده مرحومه مهسا امینی در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: از کلیه دستگاه‌های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم. کلیه دوربین‌های شهری بازبینی می‌شود.
رحمان مصطفی اف سفیر جمهوری آذربایجان در فرانسه گفت: نمایندگان متجاوز ارامنه در فرانسه روز یکشنبه به سفارت جمهوری آذربایجان در پاریس یورش بردند. وی در توئیتر خود نوشت: متعصبان ارمنی مقیم فرانسه به سفارت آذربایجان حمله کردند. در عین حال، سفیر فرانسه خاطرنشان کرد، که دولت فرانسه به درخواست طرف آذربایجانی برای تامین امنیت نمایندگی دیپلماتیک بی توجهی کرده است.
بر اساس گزارش‌ها، ده‌ها سرباز ارمنی در جریان درگیری‌های مرزی مجدد بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان کشته شده‌اند. این بدترین درگیری از زمان درگیری دشمنان متخاصم در جنگ سال ۲۰۲۰ میلادی بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی بوده است. پس از چندین ساعت درگیری شدید مرزی در شبانه روز سه شنبه ارمنستان از رهبران جهان درخواست کمک کرد و اعلام نمود که نیروهای جمهوری آذربایجان در تلاش برای پیشروی در خاک ارمنستان هستند. «نیکول پاشینیان» نخست وزیر ارمنستان از رهبران جهان خواستار «واکنش کافی» به «اقدامات تجاوزکارانه جمهوری آذربایجان» شده است. روسیه نزدیک‌ترین متحد ارمنستان اعلام کرد که این دو رقیب تاریخی (ارمنستان و جمهوری آذربایجان) را متقاعد کرده که با آتش بس سریع موافقت کنند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: درخواست استعلام سوابق نامزدهای فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲ شهریور به دادستانی تهران واصل شد و همان روز، سوابق این افراد در اختیار مرجع استعلام گیرنده قرار گرفت.
خبرنگار صداوسیما در ویدیویی از مخاطبین خود خواست نظرات خود در مورد «همجنس‌گرایی در ایران» را کامنت کنند تا در گزارش خود از آن‌ها استفاده کند!
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: تیم اسکورت نیروی دریایی ارتش تحت فرماندهی ناوشکن جماران در محدوده دریای سرخ پس از درخواست کمک از سوی کشتی ایرانی با قایق‌های مهاجم درگیر و آن‌ها را متواری کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ