ساعت دو مسابقه از هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال تغییر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو گفت: اگر ساعات کار ادارات مانند گذشته بود با چالش‌هایی مواجه می‌شدیم چراکه که در پیک مصرف خانگی، ادارات هم اوج مصرف داشتند و این دو پیک روی هم می‌افتاد و فشار زیادی به صنعت برق وارد می‌کرد.
تعاملات بخش‌های اداری و خصوصی حالا دچار چالش‌هایی شده است. حجم بیشتری از کار ارتباطی این دو بخش دولتی و غیردولتی باید در ساعات محدودتری انجام شود. مثلاً سازمان بورس ساعت کاری‌اش مانند قبل و ۸:۴۵ تا ۱۲:۳۰ است. بازار ساعت کاری‌اش تغییر نکرده، ساعت طرح ترافیک مانند قبل است، اما ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی بنا به مصوبه دولت تغییر کرده و عملاً ساعت کاری این ناوگان بیشتر شده است.
باید از آقایان موافق و مخالفی که دست به این کار می‌زنند پرسید. ما اساساً دو رویکرد در کشور داریم که یکی علم‌گرا یا عقلانی است و این رویکرد به‌دنبال منافعی در سطح ملی و منطقه‌ای است و منافع وقتی مادی باشد، معمولاً علم است که تعریف می‌کند کدام استراتژی یا سیاست به بهره‌وری و سودآوری بیشتر منتهی می‌شود. رویکرد دیگر علمی نیست. در این رویکرد مردم سنتی حاضر هستند و این رویکرد دنبال این است افکار سنتی جامعه را همراه خود داشته باشد؛ بنابراین یک کار سیاسی این‌چنینی انجام می‌دهند.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
۷۲ ساعت دیگر مجمع باشگاه پرسپوليس انجام خواهد شد تا شاهد تغییراتی مدیریتی در این تیم باشیم.
ساعت شروع دیدار فینال جام حذفی میان دو تیم پرسپولیس و استقلال تغییر کرد.
کاربری در این رابطه نوشت: تقریبا دو ماهه که ساعت ۵ صبح بیدار میشم و کار می‌کنم و هر بار تعجب می‌کنم که چرا باید ساعت پنج صبح گنجشکا بخونن و همه جا مثل سر ظهر روشن باشه.
رئیس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تغییر اقلیم زمین گفت: روند گرمایش فعلی زمین در ۱۰ هزار سال گذشته بی‌سابقه است و میانگین افزایش دمای کشور ما با سرعتی دو برابر روند جهانی پیش می‌رود.
زمان دیدار دو تیم پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان تغییر کرد.
یکصدمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس مثل همه دیدارهای گذشته این دو تیم بدون حضور بانوان برگزار خواهد شد.
ترکیب اصلی تیم ملی زنان ایران برای صف‌آرایی برابر میانمار مشخص شد.
تحقیقات نشان می‌دهد که استفاده بیشتر از روشنایی روز می‌تواند اثرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد. پژوهشی که ۲۰۱۶ در فنلاند انجام شد، نشان داد که نرخ سکته قلبی طی دو روز پس از تغییر ساعت، هشت درصد افزایش می‌یابد.
جنیفر دولئاک و نیکلاس سندرز، دو اقتصاددان مطرح بر این باور هستند که با تغییر ساعت رسمی کشور، آمار دزدی‌ها در مجموع ۷% کمتر می‌شود و این آمار در فصل بهار و با تغییر ساعت، در ساعات عصرگاهی ۲۷% کاهش می‌یابد. آن‌ها گفته‌اند: «بیشتر جنایات خیابانی در عصر هنگام و بین ساعات ۵ تا ۸ بعدازظهر رخ می‌دهند و در صورتی که هوا روشن باشد، احتمال اینکه رهگذران بتوانند قربانیان را دیده و به آن‌ها کمک کنند و درعین حال فرد خاطی را مشاهده و شناسایی کنند، بالا خواهد رفت.»
ساعت بازی دو تیم نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران از هفته بیست و دوم لیگ برتر تغییر کرد.
ساعت مسابقه دو تیم پرسپولیس و هوادار تهران از هفته بیستم لیگ برتر فصل ۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.
ساعت برگزاری دو مسابقه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی تغییر کرد و ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه مشخص شد.
پروفسور فرهود گفت: من هر روز ساعت ۶ صبح از خانه بیرون می‌آیم و به کلینیک می‌روم. وقتی از منزل خارج شدم دو نفر با لباس تیره، مثل همین افراد معروف به لباس شخصی‌ها، آمدند جلوی ماشین. گفتند ما سوار ماشین شما بشویم. وقتی سوار ماشین شدند و من شروع به حرکت کردم در میانه راه مسیر را تغییر دادند و کمی جلوتر که رفتیم از من خواستند که در صندلی عقب ماشین بنشینم و یکی از خودشان مشغول به رانندگی شد.
ساعت دو مسابقه از هفته هفتم لیگ برتر تغییر کرد.
بر اساس اعلام سایت فدراسیون فوتبال ساعت دو دیدار از هفته هفتم لیگ برتر تغییر کرد.
زمان برگزاری دیدار دو تیم نساجی و نفت مسجد سلیمان با تغییر مواجه شد و این مسابقه از ساعت ۱۵ آغاز می شود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: روزهای اول مهر شاهد ترافیک سنگینی خواهیم بود زیرا پس از دو سال مدارس بازگشایی خواهد شد و حداقل ترافیک ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان که قرار بود از ساعت 21:30 برگزار شود با مساعدت مسئولان سازمان لیگ به ساعت 19 انتقال داده شد.
ساعت دو مسابقه از هفته چهارم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تغییر کرد.
ساعت بازی دو تیم استقلال و ملوان انزلی در هفته دوم لیگ برتر تغییر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ