ساعت آغاز فعالیت مدارس و ادارات آموزش و پرورش و مدارس شهرستان‌های تهران در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران تراکتور از فردا (دوشنبه) ساعت 10 صبح می‌توانند بلیت بازی الشارجه را تهیه کنند.
به گفته معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، بر اساس آیین نامه‌های موجود، این اختیار به استان‌ها داده شده است تا با هماهنگی ستاد و با توجه به شرایطی که دارند ساعت شروع آغاز به کار مدرسه را تعیین کنند.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز ساعت کاری کارمندان و کارکنان دولت که برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی به ساعت ۶ صبح تغییر کرده بود، به روال عادی بازمی‌گردد.
رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در تلاش است با تغییر روند آغاز اجرای ساخت شهرک‌های صهیونیستی نسبت به ساخت ۵۶۰۰ واحد در منطقه عیلی واقع در کرانه باختری اقدام کند.
اگر شما بخواهید بر یک ساختمان ۵ طبقه دو طبقه جدید اضافه کنید، باید همه محاسبات ساختمان را دوباره انجام دهید، چون بار‌های وارده به ساختمان تغییر می‌کند. ساعت روزانه نیز همین گونه است. ساعت رسمی در سراسر کشور برقرار است، ادارات، مراکز آموزشی، حمل‌ونقل، مغازه‌ها و بازار، امور بانکی، خواب و استراحت مردم، همه آن‌ها تحت‌تاثیر این ساعت قراردادی هستند و اگر بخواهید ادارات را چند ساعت زودتر آغاز کنید، همه این متغیر‌ها تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند. در همین مورد آغاز به کار زودتر مترو کل برنامه‌ریزی فنی و موازنه اقتصادی مترو را دگرگون می‌کند.
قوه قضاییه شروع به کار مجموعه‌های خود را باز هم تغییر داد و ساعت ۶ صبح را ساعت آغاز فعالیت مجموعه‌های دستگاه قضا اعلام کرد.
انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت:از دولت تقاضا کردیم ساعت آغاز به کار مادرانی که فرزند زیر ۷ سال دارند، تا ۸ و ۳۰ دقیقه شناور باشد.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران: به همین منظور، سرویس‌دهی در خطوط متروی تهران و حومه نیز از ۱۶ خرداد تا ۱۵ شهریور در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز کمافی‌السابق ۱۰ شب خواهد بود.
قرار است ادارات از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز کنند اما فعالیت بازار سرمایه از این قانون مستثنی خواهد بود.
قرار است ادارات از ساعت ۶ صبح فعالیت خود را آغاز کنند اما فعالیت بازار سرمایه از این قانون مستثنی خواهد بود.
با توجه به تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر ساعت کاری در اوقات پر مصرف انرژی و ضرورت مشارکت همگانی ساعت آغاز به کار بدون استثنا از نیمه خرداد تا نیمه شهریور ساعت ۶ است.
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: امسال باتوجه به اینکه تغییر ساعت نداریم، آغاز ساعت کاری ادارات از ساعت ۶ صبح و طبق روال گذشته است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: در طرح جدید شروع سال تحصیلی، زمان آموزش بر اساس ساعات مناطق مختلف تنظیم می شود.
نویسندگان "طلوع همه چیز" نشان می‌دهند حدود ۱۱۰۰۰ سال پیش زمانی که رشد محصولات در اردن، عراق، سوریه و ترکیه کنونی آغاز شد الگو‌های تثبیت شده جست و جو برای تهیه آذوقه و شکار فصلی به سرعت تغییر نکردند و در عوض این مکمل روند‌های بعدی بودند.
استاندار کردستان گفت: ساعت آغاز به کار ادارات، بانک‌ها و دادگستری‌ها در سایر روز‌ها از ساعت ۹ صبح تا پایان وقت اداری بوده، اما روز‌های پنجشنبه نیز در دادگستری‌های استان تعطیل نیست.
بازی امروز تیم های نساجی و فولاد، 2 ساعت زودتر از زمان اعلام شده آغاز می شود.
با اعلام ناظر دیدار استقلال و ذوب‌آهن، این مسابقه با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.
با اعلام ناظر دیدار استقلال و ذوب‌آهن، این مسابقه با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.
زمان برگزاری دیدار دو تیم نساجی و نفت مسجد سلیمان با تغییر مواجه شد و این مسابقه از ساعت ۱۵ آغاز می شود.
پیش از این طرح ترافیک در تهران از ساعت ۶:۳۰ آغاز و تا ساعت ۱۷ ادامه داشت که با توجه به بازگشایی مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها از ابتدای مهر از ساعت ۶:۳۰ آغاز و تا ۱۸ ادامه خواهد داشت.
ماجرای دستگیری اعضای این باند ساعت ۲ بامداد چهاردهم مرداد زمانی آغاز شد که نیرو‌های گشت نامحسوس کلانتری سناباد مشهد در خیابان دستغیب به یک دستگاه پراید مشکی رنگ مشکوک شدند که با چسباندن پنبه به برخی شماره‌های پلاک انتظامی، اعداد آن به شیوه‌ای بسیار ماهرانه تغییر یافته بود. وقتی نیرو‌های گشت به سه سرنشین پراید دستور «ایست» دادند، ناگهان ورق برگشت و راننده پراید در تاریکی شب پدال گاز را فشرد تا از چنگ پلیس بگریزد، اما پس از طی مسافتی، کنترل فرمان را از دست داد و خودرو با بلوکه‌های وسط بولوار در تقاطع خیابان فلسطین برخورد کرد.
آغاز پنجاه و یکمین مجمع عمومی (انتخاباتی) کمیته ملی المپیک از ساعت 15 به ساعت 14 روز یک‌شنبه 6 شهریور ماه تغییر یافت.
زمان آغاز پنجاه و یکمین مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک  از ساعت ۱۵ به ساعت ۱۴ روز یکشنبه ۶ شهریور ماه تغییر یافت.
مسابقه استقلال و سپاهان اصفهان فردا جمعه ۲۱ مرداد به جای ساعت ۱۹:۳۰ در ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ