اصفهان- فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۳۷ هکتار از مراتع استان طی چهار ماه ابتدای امسال بر اثر بی احتیاطی در آتش سوخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره پلیس واشنگتن فاش کرد که جنایات خشونت بار در واشنگتن نسبت به سال گذشته میلادی ۳۷ درصد افزایش یافته و از ۲۳۵۰ مورد در سال ۲۰۲۲ به ۳۲۱۶ مورد در سال جاری رسیده است.
رشت- فرمانده انتظامی بندرانزلی از غرق شدن یک مرد ۳۷ ساله اهل اراک خارج از محدوده طرح سالم‌سازی دریا در این شهرستان خبر داد.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: بدهی ۳۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از ابتدای ماه محرم، با پیگیری مددکاران ستاد دیه استان تهران پرداخت شد.
تبریز- مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه حجم مخازن ۱۰ سد بزرگ استان در تراز نرمال ۵۷۶ میلیون مترمکعب است، گفت: حجم پرشدگی سدها در استان ۳۷ درصد است.
رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: در یک هفته گذشته تقریباً ۳۷ هزار تن کنجاله سویا به مرغداران تحویل شد.
رشت- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان با بیان اینکه طی سال گذشته ۳۷ نفر که خود را منتسب به افراد دستگاه قضائی می‌کردند، دستگیر شدند، گفت: ۲۰ نفر از این افراد هنوز در بازداشت هستند.
کرج- مدیرکل پزشکی قانونی البرز از غرق شدگی ۳۷ نفر طی سال گذشته در این استان خبر داد.
کرج- مدیرکل پزشکی قانونی البرز از غرق شدن ۳۷ نفر طی سال گذشته در این استان خبر داد.
دونالد ترامپ اعلام کرده است که دستیار شخصی سابق وی نیز در پرونده نگهداری از اسناد محرمانه در اقامتگاه خصوصی او تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است. روزنامه واشنگتن پست گزارش داده است که والت ناتا، دستیار شخصی سابق دونالد ترامپ یک شاهد کلیدی در پرونده نگهداری از اسناد محرمانه در فلوریدا است.
بیش از ۳۷ هزار نفر از زائران حج تمتع سال ۱۴۰۲ تا پایان روز چهارشنبه وارد مکه مکرمه و مدینه منوره شده اند تا خود را برای انجام اعمال و مناسک حج آماده کنند.
وزارت دفاع تایوان امروز پنجشنبه مدعی شد که ۳۷ هواپیمای چینی وارد حریم هوایی تایوان شدند.
رسانه‌های آمریکا به نقل از پلیس این کشور اعلام کردند در پی چند تیراندازی در شهر شیکاگو، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از رشد ۳۷ درصدی ساخت تجهیزات پزشکی استراتژیک خبر داد.
رئیس کل گمرک با بیان اینکه ۷۰ درصد اظهارنامه شرکت های دانش بنیان از مسیر سبز گمرکی ترخیص می‌شود، گفت: این شرکتها امسال ۳۷ میلیون دلار صادرات و ۳۰۸ میلیون دلار واردات داشته اند.
نیشابور ـ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیشابور از بستری شدن ۳۷ دانش آموز نیشابوری به دلیل مسمومیت در دو مدرسه این شهرستان خبر داد.
عضو هیات علمی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با اشاره به نظام ملی توسعه کاربردهای تحقیقات علوم پزشکی ایران گفت: ۳۷ درصد سهم از تولید مقاله ایران در اسکوپوس به حوزه پزشکی تعلق دارد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به عضویت ۳۷ هزار نفر در شوراهای انجمن اولیا و مربیان مدارس گفت: بیش از ۶ هزار شورای انجمن اولیا و مربیان در مدارس استان تشکیل شد.
طبق صورتجلسه نشست داخلی کمیسیون بهداشت ملی چین، احتمالا ۲۴۸ میلیون نفر یا نزدیک به ۱۸ درصد از جمعیت کشور در ۲۰ روز نخست دسامبر به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.
سخنگوی قوه قضاییه از برگزاری ۸۰ جلسه با سازمان ها و وزارتخانه های مختلف و ارائه ۳۷ پیشنهاد اصلاحی در رابطه با قانون هوای پاک برای کاهش آلودگی هوا خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: ۳۷ حرکت به مجموع حرکت‌ها در ۱۵ روز اخیر اضافه شده است.
نیشابور ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور از مجروحیت ۳۷ بسیجی توسط اغتشاشگران در این شهرستان خبر داد.
نیشابور ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور از مجروحیت ۳۷ بسیجی توسط اغتشاشگران در این شهرستان خبر داد.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۳ آبان ماه میزبان عرضه ۳۷ هزار و ۵۰ تن ورق فولادی است.
وزارت دفاع تایوان بار دیگر مدعی حضور ناوها و کشتی های ارتش چین در پیرامون این جزیره شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ