میچل، مربی خیرونا، که سه شنبه تیمش موفق به شکست 4-2 رئال شد، دیشب میهمان پپ گواردیولا و باشگاه سیتی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اظهارنظرهای اخیر درباره اکوسیستم استارتاپی کشور از تغییر نگاه حاکمیت به این حوزه خبر می‌دهد. ظاهراً حاکمیت در پی انحصار بیشتر است.
وقتی نخبگان مهاجرت می‌کنند، معنایش از دست دادن همه سرمایه‌گذاری ها‌ی انسانی و اقتصادی برای رشد و کمال نخبگان و در اختیار گرفتن آسان و ارزان آن‌ها توسط دیگر کشورهاست.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تاکید کرد که بابت به خدمت نگرفتن میسون مونت پشیمان نیست.
منابع لبنانی از سفر میشل عون رئیس جمهور سابق لبنان به سوریه برای دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه خبر دادند.
رئیس ‌شورای اروپا بر ضرورت ادامه ارسال تسلیحات جنگی به اوکراین تاکید کرد.
میچل، مربی خیرونا، به خاطر رفاقت با پپ گواردیولا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان هوادار منچسترسیتی است.
آرتتا می‌گوید: نمی‌توانم بازیکنانم را در باغ‌وحش تمرین دهم و یکشنبه به جنگل بفرستم!
میکل آرتتا در آستانه دیدار تیمش با اسپورتینگ می‌گوید کورس قهرمانی در لیگ برتر باعث نمی‌شود لیگ اروپا برای توپچی‌ها کم‌اهمیت باشد.
مدافع چپ اتلتیک بیلبائو معتقد است شب گذشته به ناحق برابر بارسا مغلوب شدند و در این قضیه VAR نقش مستقیم داشت.
دانشمندان می‌گویند تلسکوپ‌های مدرن می‌توانند «امضای زیستی»، اتمسفر در جهان‌های دور با گاز‌های ساطع شده از موجودات زنده، مانند اکسیژن را شناسایی کنند. دکتر امیلی میچل، از دانشگاه کمبریج، گفت: «ما در حال حاضر فقط یک امضای زیستی روی زمین داریم، اما در ده تا ۲۰ سال آینده ممکن است هزاران امضای زیستی شناسایی کنیم.»
رئیس شورای اروپا تاکید کرد که این اتحادیه باید به تداوم کمک های خود به اوکراین ادامه دهد.
دونووان میچل، ستاره کلیولند، موفق شد بیشترین امتیاز کسب شده در NBA پس از کوبی برایانت را به خودش اختصاص دهد.
تیم بسکتبال کلیولند کاوالیرز با بازی درخشان داناوان میچل و ثبت یک رکورد توسط این بازیکن، مقابل شیکاگو بولز به پیروزی رسید.
میخل آنخل رِویا، رئیس جمهور منطقه خودمختار کانتابریا در شمال اسپانیا، از کریس رونالدو، ستاره پرتغالی، به خاطر هدیه‌ای که برای کریسمس به همسرش داد، انتقاد کرد.
وقتی میل شدیدی به خوراکی خاصی پیدا می‌کنید، چه شکلات چه چیپس، باید از خودتان بپرسید دلیل آن چیست. میل شدید به خوراکی‌ها به دلایل گوناگونی ایجاد می‌شود برای مثال نوسان میزان قند خون، تنش و استرس، کمبود خواب یا در میان زنان، تغییرات هورمونی.
میچل دوک، بازیکن تیم ملی استرالیا، پس از دیدار با آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی، پیراهن خود را با لیونل مسی تعویض کرده است.
جاون اوبی میکل، ستاره سابق چلسی، می‌گوید به خاطر خودخواهی کریستیانو رونالدو حس خوبی به او ندارد.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، معتقد است که این تیم پس از مدت‌های طولانی بار دیگر فرصت بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر را دارد.
میشل عون، رئیس جمهور لبنان با پایان دوره ریاست جمهوری اش، کاخ ریاست جمهوری را ترک کرد.
رئیس جمهور لبنان در نشست خداحافظی با خبرنگاران در کاخ بعبدا در بیروت تأکید کرد که ایده صلح با رژیم صهیونیستی اصلا مطرح نیست و هیچ توافق پنهانی در این خصوص وجود ندارد.
رئیس جمهور لبنان تأکید کرد که توافق ترسیم مرزهای آبی لبنان و رژیم صهیونیستی هیچ ابعاد سیاسی ندارد.
میشل عون رئیس جمهور لبنان درباره خلاء در پست ریاست جمهوری با توجه به به نتیجه نرسیدن جلسات انتخاب رئیس جمهور به شدت هشدار داد.
رئیس جمهور لبنان گفت که مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی کشورش با سرزمین های اشغالی پیشرفت زیادی داشته است و تکمیل این مذاکرات به لبنان اجازه می دهد تا اکتشاف نفت و گاز را آغاز کند.
ساخته جان کامرون میچل روایتی پرکشش از یک فقدان است اما این فقدان فراتر از یک سوگواری برای از دست دادن است و داستان اقتباسی قابل انکا و بازیهای‌ قدرتمندی که در این اثر شاهد هستیم، تا حدودی غافلگیرکننده و عمیق‌تر از انتظار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ