محمود عباس تعرض صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی را در شورای امنیت سازمان ملل پیگیری می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه در نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در مصر اعلام کرد که برای دستیابی به آرمان فلسطین باید به تفرقه‌ها پایان داده و با وحدت با اشغالگری مبارزه کرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در سفر خود به مصر با رئیس اطلاعات این کشور در منطقه العلمین در غرب مصر دیدار کرد.
رئیس جنبش حماس در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان اعلام کرد که حماس تصمیم دارد به هر شکلی در برابر اشغالگران مقاومت کند و طرح پایبندی به مشروعیت بین‌المللی را نمی‌پذیرد.
منابع ترکیه ای از نشست سه جانبه پشت درهای بسته رئیس جمهور ترکیه با رئیس تشکیلات خودگردان و رئیس دفتر سیاسی حماس خبر دادند.
نهاد ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که محمود عباس و نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دعوت رجب طیب اردوغان هفته آینده به طور جداگانه در سفر به ترکیه، نشست‌های جداگانه با اردوغان خواهند داشت.
رئیس‌جمهور روسیه و رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره مسائل دو جانبه و بین‌المللی با هم رایزنی کردند.
شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.
محمود کریمى که در مراسم مناجات خوانی شب‌های ماه مبارک رمضان حرم امام رضا علیه السلام بخش‌هایی از نامه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر را می‌خواند گفت: «برخی از مسئولین گله کردند که چرا این نامه را میخوانی؟!»
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در آستانه برگزاری همایش حمایت از قدس در قاهره، با احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب دیدار و رایزنی کرد.
منابع مطلع در این باره گزارش دادند که برنز از عباس خواسته است که سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش ملموس‌تری برای کنترل اتفاقات در اردوگاه جنین و شهر نابلس انجام دهند و به نظر می‌رسد که واشنگتن درحال حاضر بیش از هر زمان دیگری بر روی مهار گروه‌های مقاومت و در رأس آن‌ها گروه «عرین الأسود» و گردان جنین تمرکز کرده و از تشکیلات خودگردان خواسته است که در مقابل چنین اقداماتی سکوت نکند چراکه این سکوت به نفع آن نخواهد بود.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در رام الله با رئیس سازمان آمریکایی سیا دیدار و گفتگو کرد.
اسناد فاش شده مبارزه داخلی برای جانشینی محمود عباس را افشا می‌کند. تمرکز دیگر بر روی جایگزینی رهبری نیست که ۸۷ سال دارد به طور مداوم سیگار می‌کشد و از مشکلات قلبی رنج می‌برد بلکه تمرکز بر روی آن است که فردای مرگ او چه رخ خواهد داد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و وزیر امور خارجه آمریکا در گفتگویی تلفنی پیرامون اوضاع فلسطین رایزنی کردند.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن تمجید از موضع مسکو در قبال فلسطین به شدت به آمریکا و مواضع واشنگتن حمله کرد.
نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در همسویی آشکار با اشغالگران، تظاهرات فلسطینی ها را در الخلیل سرکوب کردند.
منابع خبری فاش کردند که با وجود اصرار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای تماس با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اما او علاقه ای برای جواب دادن به تلفن محمود عباس ندارد.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس فلسطین از اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتقاد کردند.
منابع فلسطینی از تشدید جنگ داخلی بر سر جانشینی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر دادند.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با عبدالله دوم پادشاه اردن روز سه شنبه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک دیدار کرد.
محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه برای دیدار با رئیس جمهور مصر عازم قاهره خواهد شد.
سفیر فلسطین در ترکیه امروز از سفر ۳ روزه محمود عباس به آنکارا و دیدار وی با رجب طیب اردوغان خبر داد.
موضع گیری جدید محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان کنفرانس خبری با صدراعظم آلمان، سر و صدای زیادی به پا کرده است.
صدر اعظم آلمان و شماری از وزرا و نمایندگان این کشور اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی تا کنون مرتکب 50 هولوکاست علیه ملت فلسطین شده است، محکوم کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ