وزیر صمت حضور در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو را فرصتی برای ارائه محصولات با فناوری بالا خواند و گفت: وقتی پهپاد، دستگاه اکسیژن ساز و ربات جراح صادر می‌کنیم، نشان از قدرت ایران دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرد.
اصفهان- معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و نگاه معطوف به آینده مزیت دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری است.
گروه همراه اول با شعار تجربه جهان دیجیتال در الکامپ ۲۰۲۳ به ارائه آخرین دستاوردهای فنی و سرویس‌های دیجیتال خود می‌پردازد و رونمایی‌های ویژه‌ای را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.
گروه همراه اول با شعار تجربه جهان دیجیتال، در الکامپ 2023 به ارائه آخرین دستاوردهای فنی و سرویس‌های دیجیتال خود می‌پردازد و رونمایی‌های ویژه‌ای را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.
در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ تاکنون ۴۷۰ تا ۴۸۰ شرکت، فضایی به میزان ۲۳ هزار متر مربع را به خود اختصاص داده‌اند.
نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه تهران ۱۴۰۲ با حضور گروه همراه اول آغاز به کار کرد.
برگزاری دوره‌های آموزش قرآن، کلاس‌های کاردستی و میزهای بازی از بخش های مختلف غرفه آموزش و پرورش در سی امین دوره نمایشگاه قرآن امسال بود.
ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
ایرانسل با حضور در اولین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، به‌روزترین خدمات و محصولات مبتنی بر محتوا در فضای مجازی، از جمله «ویستامدیا» که بازوی ایرانسل در تولید و ارائه محتوای صوتی و تصویری برای دنیای دیجیتال است و سرویس‌های «لنز»، «دانا»، «سیمبا»، «راویتو» و «ریتم» را به بازدیدکنندگان معرفی می‌کند.
بانک تجارت به عنوان حامی بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با حضور در چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آخرین دستاوردها و خدمات خود را ارائه کرده است.
کشور روسیه با داشتن غرفه ای در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تلاش کرده شهرهای گردشگری خود را معرفی و ایرانی‌های بیشتری را جذب کند.
اواسط شهریورماه سال جاری نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو با حضور خودروسازان و قطعه‌سازان ایران در پایتخت روسیه برگزار شد و وزیر صمت نیز در صدر هیاتی متشکل از معاونین خود و مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور در این نمایشگاه حضور یافت.
گروه صنعتی ایران خودرو در حالی با تارا اتوماتیک خود در این دوره از نمایشگاه اتومبیلیتی ۲۰۲۲ مسکو حضور یافت که این خودرو در کانون توجهات مراجعان و بازدیدکنندگان روسی قرار گرفت.
حضور پرقدرت کنسرسیوم کروز، رایزکو و ایسکرا در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو
غرفه گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه «اتوموبیلیتی ۲۰۲۲» مسکو-روسیه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، سفیر ایران در روسیه و مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افتتاح شد.
رئیس سازمان توسعه تجارت در سفر چهار روزه خود به روسیه، ضمن حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی اتوموبیلیتی، نشست‌هایی را با مقامات تجاری و اقتصادی این کشور انجام برگزار خواهد کرد.
رئیس سازمان توسعه تجارت در سفر چهار روزه خود به روسیه، ضمن حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی اتوموبیلیتی، نشست‌هایی را با مقامات تجاری و اقتصادی این کشور انجام برگزار خواهد کرد.
امید قالیباف گفت: در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران با ۱۷۰۰ متر سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است.
وزیر صمت با اشاره به حضور ایران در نمایشگاه «اتومبیلیتی» مسکو، گفت: صادرات قطعات خودرو یا توربین و دیگر محصولات با فناوری بالا به روسیه نشان از قدرت جمهوری اسلامی ایران دارد.
وزیر صمت حضور در نمایشگاه اتوموبیلیتی مسکو را فرصتی برای ارائه محصولات با فناوری بالا خواند و گفت: وقتی پهپاد، دستگاه اکسیژن ساز و ربات جراح صادر می‌کنیم، نشان از قدرت ایران دارد.
سرانجام پرونده الکترونیک سلامت
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خوش گذرانی با ثروت پیرمرد!/ ماجرای آزادی یک زندانی با کمک دادستان خاتم/ تصاحب خانه‌های مردم با سندسازی/ بارانداز ۲۰۰ کیلو تریاک لو رفت/ سناریوی عجیب پسر جوان برای دریافت پول از پدرش/ پاکبان بی گناه، قربانی نزاع مسلحانه گانگستری/ بیمار قلابی و همراهانش سارقان خودرو بودند
ایران سزارین شده و توله هایش به این شیوه پا به عرصه حیات گذاشته اند و در نتیجه این رویداد، هنوز مادر، توله‌ها را نپذیرفته است؛ توله‌هایی که دو تایشان ماده هستند و جنسیت یکی هنوز دقیق مشخص نشده، چون کوچکتر از دو توله دیگر است و به تاکید دامپزشکی که سزارین را عهده دار بوده، ممکن است ناشی از لقاحی با فاصله زمانی با دو لقاح اول بوده باشد.
مزاحمت تلفنی برای اورژانس، تضییع حق الناس است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ