مناظره علی علیزاده و صادق زیباکلام امشب ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دور جدید مسابقات لیگ برتر خلیج فارس را به صورت زنده پخش می‌کند.
پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم از شبکه سه
تلویزیون اینترنتی لنز از طریق کانال پخش زنده آستان قدس رضوی، برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم که در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود را به صورت زنده پخش می‌کند.
در جریان پخش برنامه زنده مناظره بین «وهاب» وزیر پیشین و رئیس حزب توحید عربی لبنان و «ابوفاضل»، روزنامه‌نگار از شبکه «ام تی وی» لبنان، درگیری شدیدی بین مناظره کنندگان و حضار رخ داد.
داستان عادی‌سازی روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی با پخش یک سریال صهیونیستی از رسانه شناخته‌شده سعودی، به قسمت‌های جنجالی خود رسیده است.
منابع عبری از پخش سرود رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی، در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
منابع عبری از پخش سرود ملی رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی، در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
منابع عبری از پخش سرود ملی رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
آرتا درباره این مستند گفت: «به رنگ خیال»  درباره زندگی هنری آقای اسکندری یکی از پیشگامان هنر نقاشی دیواری پس از انقلاب است و به روند فعالیت هنری استاد از جوانی تا امروز پرداخته است.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۶ هزار و ۴۰۲ تن آسفالت در سطح معابر غیر بزرگراهی پخش و اجرا شده است.
در حالی که ویدئوهای تسخیر سریع و تکان دهنده افغانستان توسط طالبان در سراسر جهان پخش می‌شد، یک منظره آشنا، تصاویر گسترده‌ای از شیوه حمل و نقل مورد علاقه این گروه بود؛ وانت های تویوتا.
مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس در خصوص الزام ناشران جهت فراهم کردن امکان مشاهده آنلاین جلسات مجامع توسط سهامداران، مصوبه‌ای را ابلاغ کرد.
رویارویی حساس پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی برای مشخص شدن قهرمان این دوره از جام، به صورت زنده از لنز ایرانسل پخش می‌شود.
پخش زنده والیبال ایران در لیگ ملت‌های جهان
جدال نفس گیر دو تیم استقلال و پرسپولیس اینبار برای تصاحب جام حذفی ایران، چهارشنبه از ساعت 19:45 می‌توانید این دیدار جذاب را رو از آنتن تماشا کنید.
با اعلام سازمان صدا و سیما بازی تیم استقلال در برابر تراکتور از شبکه ۲ پخش می‌شود
فینال مسابقات آسیایی دختران هاکی ایران و تایلند امروز به صورت زنده از شبکه ورزش پخش می‌شود.
تیم ملی هاکی روی یخ زنان ایران در فینال مسابقات آسیایی و اقیانوسیه ۲۰۲۳ از ساعت ۱۶ به مصاف تایلند خواهد رفت.
جنجالی تین مناظره روزهای اخیر مربوط به یک مناظره اقتصادی است که اخیرا از تلویزیون پخش شده است. مناظره میان دو چهره شناخته شده یکی موسی غنی نژاد اقتصاد دان برجسته ایرانی که به عنوان پدر معنوی بخش بزرگی از اقتصاددانان معتقد به بازار آزاد مطرح است و دیگری نیز مسعود درخشان که درسخوانده مدرسه اقتصاد لندن است و رشته ای با عنوان معارف اسلامی و اقتصاد را در دانشگاه امام صادق (ع) راه اندازی کرده است.‌
در جریان برگزاری یک مناظره سیاسی در روسیه درحالی که این برنامه به صورت پخش زنده بود، یکی از شرکت کنندگان ناگهان از هوش رفته و روی زمین افتاد.
«در ماجرای محسن شکاری و در کلیپی که از او پخش شده است، گفته شد و همه دیدند و شنیدند که چاقو را در غلاف گرفته بود نسبت به مردم و این را شاهد گفته و تأیید کرده است. شکاری می‌گوید: رفیقم آمد و گفت بیا برویم یک مأمور را بزنیم. گفت هدفش این بوده است که مأموری را بزند.»
در مناظره قاسم روانبخش با محمد قوچانی در برنامه شیوه که از شبکه چهار به صورت زنده پخش شد، حجت الاسلام روانبخش گفت: امام خمینی مانع کشته شدن پسر محمدرضا پهلوی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ