در این گزارش تصاویر آرشیوی از حضور مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای را در ایام مبارزات انقلاب اسلامی می بینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یادگار امام خمینی (ره) گفت: وحدت اسلامی یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مورد تأکید امام خمینی بود که امروز توسط رهبر معظم انقلاب کماکان دنبال می‌شود.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: مسیر خوداتکایی و تکیه بر توان داخلی با هدایت‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری در این ۴۴ سال استمرار داشته است.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، نوه امام خمینی(س) گفت: هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد، یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ماست که ما کوتاهی کرده‌ایم.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی(س) گفت:هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هوشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد؛ و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ما است که ما کوتاهی کرده‌ایم.
سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمةالله علیه) آغاز شد.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
امام جمعه همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره به رأی مردم توجه ویژه داشته است، رأیی که از تحلیل، بینش و فهم سیاسی مردم نشأت می‌گیرد گفت: البته مسأله رفراندوم سازوکار قانونی خود را دارد، اما برخی از مسائل قابل رأی گذاشتن نیست، مانند احکام الهی که نمی‌توان آن را در معرض رأی مردم قرار داد چراکه احکام الهی از حیطه اختیار بشر خارج است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت مالیبل سایپا که در ایام نوروز انجام شد با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم و افزایش تولید» گفت: جهت گیری تمامی فعالیت های گروه خودروسازی سایپا با محوریت تحقق شعار سال با قدرت و توان مضاعف ادامه خواهد داشت.
زهرا مصطفوی دختر امام خمینی (س) در دیدار امروز مقام معظم رهبری با مسئولان نظام حضور داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم، رهبری زهرا مصطفوی دختر امام خمینی در دیدار امروز مقام معظم رهبری با مسئولان نظام حضور داشت.
وی در خصوص دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری با کمال تاسف دهه ۹۰ دهه تاریکی بود. اما نمونه اقدامات در حوزه تقویت بنیه دفاعی، افتتاح شهر زیرزمینی است که این موضوع یک نمونه از ده‌ها افتخارات این نظام است.
حضور مقام معظم رهبری در مرقد مطهر امام خمینی(ره) و گلزار شهیدان
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
موسوی‌فرد امام جمعه اهواز با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره حجاب، گفت: برخی در حجاب ضعف دارند که تذکر زبانی وظیفه همه ما است، اما ورود به ملاحظات فیزیکی وظیفه ما نیست و نگویید تکلیف دولت این است، زیرا هر کدام وظایفی دارند؛ هر کجا حجاب برداشتند وظیفه داریم تذکر دهیم و همین تذکر کافی است.
عاملی امام جمعه اردبیل گفت: مجله شارلی ابدو با قرار دادن رهبر معظم در کنار رسول خدا بصیرت عظیمی را در ایران نسبت به مقام معظم رهبری درست کرد از همین کاریکاتور معلوم شد هر کس نسبت به رهبر معظم انقلاب نظر بدی داشته باشد در ردیف شارلی ابدو یعنی اهانت کننده به رسول خدا قرار گرفته است.
عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد توئیتی منتشر کرد.
عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد نوشت: یادآور می‌شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چند بار تکرار فرمودند.
نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با برخی از علمای اهل سنت که به تازگی برگزار شده، گفت: در آن جلسه به شدت گلایه کرده و نسبت به مسیری که در التهاب آفرینی دنبال می‌کنند و سخنان، نکات، توییت‌ها و بیانیه‌هایی که به التهاب و دوقطبی سازی که خواست دشمن است، بیافزاید، هشدار دادم.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: مراسم روز ۳۰ شهریور در حسینیه امام خمینی (ره) در محضر مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام کرد: این مراسم با حضور نمایندگان هیئت‌های دانشجویی و با سخنرانی حجت الاسم عالی و مداحی میثم مطیعی صبح امروز شنبه در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جانشینی مقام معظم رهبری تداوم انقلاب است که برخی دوست داشتند، این صراط مستقیم باقی نماند تصریح کرد: به دروغ می‌گویند جمهوریت پس از امام (ره) کم رنگ شد در حالی که جمهوریت، حضور مردم در سرنوشت خود است و در این چهل و سه سال، مردم پای صندوق رای آمدند و اکثر انتخابات پس از ارتحال امام خمینی (ره) بوده است.
مقام معظم رهبری با اشاره به صلج امام حسن (ع) فرمودند: هیچ‌کس نمیتواند بگوید که امام حسن، فلان گوشه‌ی کارش سؤال‌برانگیز است. نه، کار آن بزرگوار، صددرصد بر استدلال منطقىِ غیر قابل تخلف منطبق بود.
آیت علما افزود: اگر امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به آمریکا و استکبار جهانی نهیب می زند و پشت آن ها را به لرزه درآورده به برکت بندگی خدای تعالی و عظمت اسلام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ