نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه حج پیش رو قرار خواهد گرفت و نگاه و آینده‌نگری ایشان باب جدیدی را در «حج» پیش روی همه باز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلم کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران را مشاهده می‌کنید.
فیلم بیانات رهبر انقلاب در خصوص توصیه امام کاظم علیه‌السلام به تلاش تام و تمام را مشاهده می‌کنید.
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند راهکار همه مشکلات کشور و ریشه همه آن‌ها در سازمان برنامه است، گفت: نباید رتبه‌بندی معلمین به چنین اتفاق بزرگی تبدیل می‌شد و سازمان برنامه به اندازه وزارت آموزش و پرورش مقصر بود.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی به پرسش‌هایی در خصوص نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای و دیدار رهبر انقلاب با دانشمندان و متخصصان فناوری هسته‌ای، پاسخ داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (شنبه) در اجتماع پرشور مردم در مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب به مناسبت سی و چهارمین سالگرد عروج آن عزیز سفر کرده، امام خمینی (ره) را از سرآمد تاریخ خواندند.
در بخشی از این نامه به موضوع مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در بیانات مقام معظم رهبری، سند تحول دولت و اسناد بالادستی نظام اشاره شده و آمده است: در سال‌های اخیر نیز رهبر معظم انقلاب مکرراً بر لزوم قانون‌گذاری جهت کنترل سفته‌بازی و سوداگری تأکید داشته و آن را مطالبه کرده‌اند، در ادامه به یکی از بیانات ایشان در این رابطه اشاره می‌شود؛ "درآمد بایستی ناشی از سعی باشد، ناشی از کار باشد، یعنی روش کسب خیلی از این پول‌های بادآورده و ثروت‌های بادآورده غلط است.
خبرگزاری مهر در پرونده ای با عنوان «آمریکای ضعیف؛ افول آمریکا چگونه شروع شد؟» با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری به بررسی روند تغییر نظم حاکم بر جهان و شاخص های آمریکای ضعیف پرداخته است.
گروه خودروسازی سایپا، با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رشد تولید و شعار سال مهار تورم و رشد تولید و بر اساس سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین با تلاش کارگران، مهندسان و مدیران این مجموعه، توانست در بدترین شرایط ارزی و با وجود استاندارد‌های سخت گیرانه، رشد تولید را در انواع محصولات خود محقق کند.
رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی گفتند: راهبرد دنیای اسلام باید متمرکز بر تقویت عناصر مبارز داخل فلسطین شود.
در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) جمعی از استادان زبان و ادب پارسی و شاعران جوان و پیشکسوت با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیانات رهبر انقلاب درباره مسمومیت دانش آموزان پاسخ محکمی به کسانی بود که مستقیم یا غیرمستقیم جمهوری اسلامی را متهم به دست داشتن در این ماجرا می کردند.
بیانات امروز رهبر انقلاب پس از کاشت سه اصله نهال در روز درختکاری را مشاهده می‌کنید.
وجود خلاءهای قانونی برای حفظ جنگل‌ها، لزوم فرهنگ‌سازی کاشت درخت و توجه به خاک و فرسایش خاک از جمله محورهایی است که طی سال‌های اخیر در روز درختکاری مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است.
بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش را مشاهده می‌کنید.
بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری دردیدارشماری ازکارآفرینان،تولیدکنندگان ودانش‌بنیان‌ها با ایشان،بیش ازهر چیز بر حمایت از بخش خصوصی، بهبود فضای کسب و کار و نیز مدیریت دقیق و عالمانه‌ متمرکزبود.
استاد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی گفت: مطالبه انجام کارهای بزرگ و تحول خواهی، در بیانات اخیر مقام معظم رهبری، به معنای آن است که از وضع موجود رضایت وجود ندارد.
در آستانه سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها جمعی از مداحان و شاعران اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
معاون امور زنان و خانواده، با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خود خواستار چاره اندیشی برای نفی ظلم علیه زنان چه در خانواده ها و چه در جامعه شده بودند، تصریح کرد: ایشان معتقدند که برای حمایت از زنان باید چاره اندیشی کرد و همچنین باز گذاشتن عرصه برای فعالیت بانوان در عرصه های مختلف بسیار مهم است.
موسوی‌فرد امام جمعه اهواز با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره حجاب، گفت: برخی در حجاب ضعف دارند که تذکر زبانی وظیفه همه ما است، اما ورود به ملاحظات فیزیکی وظیفه ما نیست و نگویید تکلیف دولت این است، زیرا هر کدام وظایفی دارند؛ هر کجا حجاب برداشتند وظیفه داریم تذکر دهیم و همین تذکر کافی است.
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درجلسه‌ای با حضور رئیس جمهور ابعاد مختلف مسائل فرهنگی کشور را ناظر بر ۴ محور اصلی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای این شورا مورد بررسی قرار دادند.
حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و فواد ایزدی کارشناس مسائل سیاسی با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری به تبیین بیانات مقام معظم رهبری درباره حوادث اخیر پرداختند.
وزیر آموزش‌وپرورش با تشریح بیانات مقام معظم رهبری در دیدار هیأت دولت گفت: مردم دیگر تحمل چشم‌انتظاری را ندارند؛ پروژه‌هایی که مدت‌زمان زیادی از احداث آن‌ها گذشته است باید تکمیل شود.
اگر بیانات مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه نبود و ایشان بر برخورد منطقی و اقناعی با موضوع بدحجابی تأکید نمی‌کردند، معلوم نبود سیل خروشانی که راه افتاده بود، به کجا می‌رسید. بدحجاب‌ها شانس آوردند! که سیل خشم طبیعت، آن‌ها را فعلا از تیررس دور کرد، اما تجربه می‌گوید قرار نیست این سیل‌ها تمام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ