بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخلی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون نخست وزیر آذربایجان، از زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی و ریلی آستارا بازدید کردند.
انتشار تصاویر ویدئویی از وزیر دفاع روسیه سوار بر بالگرد ارتش و بازدید از خط مقدم نبرد، این پیام روشن را مخابره کرد که رئیس جمهور این کشور مرد وفادار خود را قربانی نمی‌کند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: بازدید ۷۳ مقام قضایی از زندان های سراسر استان منجر به برخورداری ۸۴۰ زندانی از تأسیسات قانونی شده است.
سفرا، وابستگان نظامی و نمایندگان سازمانهای بین المللی مقیم جمهوری آذربایجان با سفر به شهرستان‌های زنگیلان و لاچین در جریان آخرین تحولات سیاسی، اقتصادی و بازسازی مناطق آزاد شده قرار گرفتند.
دانشجویان نخبه خارجی مقیم ایران طی بازدیدی از نزدیک با دستاوردهای شرکت های عضو پارک علم وفناوری پردیس آشنا شدند.
دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در مطلبی، روایتی از بازدید اخیر رهبر انقلاب از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که سه ساعت به طول انجامید را منتشر کرده است.
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد برای اینکه خللی در روند عملیات نظامی ویژه در اوکراین به وجود نیاید، شخصا از مقرهای ارتش در خط مقدم بازدید کرده است.
قائم مقام وزارت میراث فرهنگی از دفتر ایکوموس واقع در خانه قوام‌الدوله بازدید کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت مالیبل سایپا که در ایام نوروز انجام شد با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم و افزایش تولید» گفت: جهت گیری تمامی فعالیت های گروه خودروسازی سایپا با محوریت تحقق شعار سال با قدرت و توان مضاعف ادامه خواهد داشت.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، روز دوشنبه (۷ فروردین) در دیدار از مواضع ارتش در خط مقدم زاپوریژیا جوایزی را به سربازان و مقامات پلیس اهدا کرد. سفر زلنسکی به منطقه و محل استقرار بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا در کنار رافائل گروسی، رئیس آژانس انرژی اتمی سازمان ملل انجام شد.
صبح روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه محمدباقر قالیباف وارد کرمان شد .او در ابتدا با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. رئیس مجلس سپس برای بازدید از دو پروژه به زرند سفر کرد و شورای اداری شهرستان زرند به ریاست او برگزار شد
قائم مقام وزیر میراث فرهنگی از رایگان بودن بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی هم‌زمان با فرارسیدن ۱۳ رجب و روز پدر خبر داد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رسانه ها از سفر غیرمنتظره وزیر خارجه آلمان به خارکیف در اوکراین خبر می دهند.
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیران گروه خودروسازی سایپا با عملکرد مناسبی که داشته اند در اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق عمل کرده اند.
پوتین به عنوان بخشی از رژه تاریخی در سال ۱۹۴۱، زمانی که سربازان شوروی در طول جنگ جهانی دوم به سمت خط مقدم حرکت کردند، از نمایشگاه نظامی در میدان سرخ مسکو دیدن کرد.
وابستگان نظامی ۲۷ کشور مقیم تهران صبح امروز (دوشنبه ۱۶ آبان) با حضور در دانشگاه عالی دفاع ملی از مراکز علمی و تحقیقاتی این دانشگاه بازدید کردند.
وابستگان نظامی ۲۷ کشور مقیم تهران صبح امروز (دوشنبه ۱۶ آبان) با حضور در دانشگاه عالی دفاع ملی از مراکز علمی و تحقیقاتی این دانشگاه بازدید کردند.
یک مقام مسئول از راه اندازی پروازهای اربعین نجف-کرج از فرودگاه پیام برای اولین بار خبر داد.
یک مقام مسئول از راه اندازی پروازهای اربعین نجف-کرج از فرودگاه پیام برای اولین بار خبر داد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جریان بازدید از پروژه‌های تعمیرات تخصصی،مقاوم سازی لرزه‌ای پل‌های سواره رو، بر لزوم رسیدگی بیشتر به وضعیت این دسته از زیرساخت‌های عمرانی تاکید کرد.
مدیر گروه مقاوم سازی پل ها و ابنیه بزرگراهی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، با بیان اینکه پل‌های شهر تهران در سه نوبت بازدید شده است، از ثبت نرم افزاری اطلاعات مربوطه خبر داد.
اگر این بازدید صورت گیرد، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا عالی‌رتبه‌ترین مقام آمریکایی خواهد بود که از زمان سفر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به منطقه مرزی دو کره در سال ۲۰۱۹ میلادی که به منظور دیدار با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی انجام شده بود، پا به این منطقه مرزی می‌گذارد.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۸ مرداد را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ