میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: از کلیه دستگاه های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستور بازبینی دوربین‌های مدار بسته از سوی بازپرس جنایی صادر شد و بررسی تصاویر ضبط شده در دوربین‌ها حکایت از آن داشت که این نوجوان در حال عبور با موتور سیکلت از خیابان بود که موتور سیکلت دیگری با ۳ سرنشین از سوی دیگر خیابان به او نزدیک شد و با هم برخورد کردند که پس از این برخورد نوجوان ۱۶ ساله غرق در خون روی زمین افتاد و سرنشینان موتور سیکلت دیگر از مهلکه گریختند.
نشست بازبینی نحوه اجرای سند تحول قضایی با هدف نحوه اجرای سند تحول قضایی در معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تشکیل شد.
حمید، شهره را به پلیس لو داد؛ به‌اصطلاح خودشان فروخت. این متهم در بازجویی‌ها برای انتقام‌جویی از زن ۳۸ ساله، نامش را به پلیس داد. از چندی پیش پلیس غرب پایتخت، با شکایت‌های قطاروار سرقت‌های سریالی، مواجه شد. تحقیقات پلیسی کلید خورد. در بررسی‌های صورت گرفته و با بازبینی دوربین‌های مداربسته، تصویر سارق شناسایی شد. زمانی که تصویر متهم جوان با تصاویر آلبوم متهمان اداره آگاهی تطبیق داده شد، هویت او شناسایی شد.
پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی توسط قاضی جنایی ماموریت پیدا کردند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته، اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی و تحقیقات محلی هویت مرد جنایتکار را شناسایی و وی را دستگیر کنند.
پزشکی قانونی در معاینات اولیه علت مرگ را سکته قلبی عنوان کرد. اما از آنجایی که به گفته شاهدان ضرباتی به قفسه سینه وی وارد شده بود دستور تحقیقات از افرادی که در این درگیری حضور داشتند و شناسایی ضارب صادر شد. همچنین بازپرس سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته محل درگیری و مشخص شدن علت اصلی مرگ را صادر کرد.
در بررسی‌های میدانی با توجه به شکستگی شیر آب، این طور به نظر می‌رسید که قاتل و مقتول با هم درگیر شده و در این درگیری شیر آب شکسته است. قاتل نیز برای جلوگیری از جاری شدن آب، شیر فلکه را می‌بندد. در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت نیز تصویر مردی با مو‌های بور بدست آمد که وارد خانه مقتول شده و ساعاتی بعد سراسیمه از آنجا خارج شده است. در ادامه بررسی‌ها، تیم جنایی به سراغ خانواده مقتول رفت و تصویر مرد مو بور به برادر مقتول نشان داده و متهم شناسایی شد.
کارآگاهان به بازبینی دوربین‌های برج پرداختند و مشخص شد تنها کسی که به خانه این زن وارد و سپس خارج شده مردی از آشنایان زن میانسال بوده است؛ بنابراین به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، مرد میانسال بازداشت شد.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین‌های مداربسته در اطراف سطل زباله شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداخته و پی بردند یک مرد میانسال از پنجره یک خودرو ساق پا را که داخل پلاستیک بوده به سمت سطل زباله پرتاب کرده است.
بازبینی دوربین‌های ترافیکی عامل انتقال و رها کردن جسد در محفظه نخاله‌های ساختمانی را لو داد و مشخص شد که «علی – ت» جسد «عبدا... - س» را که درون کیسه سفید رنگ قرار داشت با یک دستگاه گاری حمل ضایعات به بولوار یاران انتقال داده و درآن جا رها کرده است.
بازپرس جنایی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت و دستگیری کاوه را صادر کرد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در شاخه‌ای از تحقیقات به سراغ کاوه رفتند، اما مشخص شد پسر جوان پس از جنایت به ترکیه متواری شده است.
بررسی مدیران باشگاه استقلال نشان می دهد علاوه بر ضعف فنی و مشکلات که در تفکرات تاکتیکی سرمربی پرتغالی این تیم وجود دارد، یک عامل دیگر هم در «خوب» نبودن بازیکنان تاثیرگذار و پررنگ است.
در ادامه تیم جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند. دوربین‌های محل حادثه نشان می‌داد امین سوار بر موتورسیکلتش، در حالی که قاتل نیز ترک موتور نشسته است وارد خیابان شدند. اما وسط خیابان توقف کرد و مرد ترک‌نشین از موتور پیاده شده و شروع به بحث کردند و در عرض چند دقیقه کار به درگیری کشید و مرد ترک‌نشین با چاقویی که به همراه داشته ۸ ضربه به مقتول زد.
در ادامه تیم جنایی به بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه پرداختند. دوربین‌های محل حادثه نشان می‌داد امین سوار بر موتورسیکلتش، در حالی که قاتل نیز ترک موتور نشسته است وارد خیابان شدند. اما وسط خیابان توقف کرد و مرد ترک‌نشین از موتور پیاده شده و شروع به بحث کردند و در عرض چند دقیقه کار به درگیری کشید و مرد ترک‌نشین با چاقویی که به همراه داشته ۸ ضربه به مقتول زد.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست کرد مقوله مهم بازبینی پهنای باند فرکانسی اپراتورها را در دستورکار قرار دهد.
یکی از اتفاقاتی که سرنوشت دیدار ایران و آمریکا را تغییر داد، لحظاتی پایانی دیدار امیرمحمد یزدانی با حریف آمریکایی بود.
مسابقات قهرمانی جهان در حالی با سه مدال برنز برای تیم ملی تکواندو ایران پایان یافت که در صورت ایجاد تمهیدات لازم، این رقابتها می‌تواند نقطه شروعی برای موفقیت دوباره تکواندو باشد.
مسابقات قهرمانی جهان در حالی با سه مدال برنز برای تیم ملی تکواندو ایران پایان یافت که در صورت ایجاد تمهیدات لازم، این رقابتها می‌تواند نقطه شروعی برای موفقیت دوباره تکواندو باشد.
در دقایقی که کره‌ای‌ها پس از پایان بازی‌شان چشم به ورزشگاه الجنوب دوخته بودند تا بازی اروگوئه را دنبال کنند سرنگون شدن کاوانی در محوطه نفس آنها را برای لحظه‌ای بند آورد.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: یقینا تمام دوربین‌های زندان اوین بازبینی خواهد شد و مجلس تمام آنچه که برای تکمیل اطلاعات و واقعیت حادثه لازم است را پیگیری می‌کند.
از آنجا که سارقان دوربین‌های مداربسته صرافی را از کار انداخته بودند تصویری به دست نیامد، اما کارآگاهان جنایی در بازبینی دوربین‌های اطراف محل سرقت، موفق شدند تصاویری از سارقان بدست آورند. تصاویر نشان می‌داد مردان نقابدار وارد مغازه صرافی شده و ۱۰ دقیقه بعد، پس از سرقت با ساک‌های پر از ارز، سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شده‌اند.
وقتی خبر مرگ مرد ۳۰ ساله به بازپرس محمد وهابی اعلام شد تحقیقات پلیسی آغاز و در نخستین گام کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به بازبینی دوربین‌های مداربسته مقابل بیمارستان پرداخته و شماره پلاک خودروی پراید را بدست آوردند. اما در استعلامات صورت گرفته مشخص شد خودرو متعلق به خود مقتول است.
معاون وزیر کشور گفت: از کلیه دستگاه‌های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم.
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در ارتباط با پرونده مرحومه مهسا امینی در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: از کلیه دستگاه‌های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم. کلیه دوربین‌های شهری بازبینی می‌شود.
شاکی گفت: من هم برای انجام کاری مجبور به ترک خانه شدم. دو ساعت بعد هم فتانه تماس گرفت و مدعی شد کارش تمام شده و از من خواست تا حقوقش را واریز کنم. من هم پول را پرداخت کردم و زمانی که به خانه آمدم متوجه شدم انگشتر برلیان ۵۰۰ میلیون تومانی‌ام به سرقت رفته است. وقتی دوربین‌ها را بازبینی کردم دیدم زن خدمتکار انگشترم را سرقت کرده است. بعد از آن هر چه با تلفن همراهش تماس گرفتم خاموش بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ