معاون وزیر کشور گفت: از کلیه دستگاه‌های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف آنچه رسانه‌ها و داده‌های شبکه‌های اجتماعی ادعا می‌کنند، تصاویر دوربین‌های مداربسته شهر مسکو نشان می‌دهد که تردد عادی مردم جریان دارد و شهر در وضعیت عادی است.
روایتی تحقیقی از حادثه تروریستی شهر ایذه و ناگفته‌های آن همراه با تصاویری دیده نشده از دوربین‌های مداربسته شب حادثه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد دوربین‌های پلیس از سطح شهر تهران وضعیت تردد در معابر مختلف عادی و ترافیک روان است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد ترافیک کمتر در معابر اصلی و بزرگراهی بودیم.
حمید، شهره را به پلیس لو داد؛ به‌اصطلاح خودشان فروخت. این متهم در بازجویی‌ها برای انتقام‌جویی از زن ۳۸ ساله، نامش را به پلیس داد. از چندی پیش پلیس غرب پایتخت، با شکایت‌های قطاروار سرقت‌های سریالی، مواجه شد. تحقیقات پلیسی کلید خورد. در بررسی‌های صورت گرفته و با بازبینی دوربین‌های مداربسته، تصویر سارق شناسایی شد. زمانی که تصویر متهم جوان با تصاویر آلبوم متهمان اداره آگاهی تطبیق داده شد، هویت او شناسایی شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با رصد معابر شهر از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک از آغار ترافیک در پایتخت خبر داد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد دوربین‌های پلیس از سطح شهر وضعیت تردد در معابر مختلف شهر تهران عادی و ترافیک روان است و حادثه خاصی گزارش نشده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از معابر شهر تهران ازطریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع ترددها و افزایش ترافیک در سطح معابر بودیم.
دوربین‌های نصب شده روی یونیفرم پلیس آمریکا لحظه تبادل آتش با ضارب تیراندازی روز دوشنبه ۲۱ فروردین در لوئیزویل را ثبت کرد که در یکی از بانک‌های این شهر در ایالت کنتاکی آمریکا رخ داد. در جریان این درگیری، پنج نفر از جمله یک افسر پلیس جان خود را از دست دادند و هشت تن دیگر به‌دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند. ضارب در جریان تبادل آتش با پلیس محلی کشته شد. این پانزدهمین تیراندازی ماه آوریل و صدوچهل‌وششمین تیراندازی سال ۲۰۲۳ در خاک آمریکا بود.
عضو شورای شهر تهران گفت: دوربین‌های کنترل چراغ قرمز ۴۷ درصد خراب بوده اند اما مدیران شرکت بدون توجه به این امور کار را رها کردند و به جابه جایی ضربدری مدیران پرداختند.
سردار حمیدی گفت: تمامی سامانه‌هایی که در سطح شهر کار می‌کنند، بهره‌برداری‌های چند منظوره دارند و هر اطلاعاتی را در خود ذخیره می‌کنند.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آماده‌باش در شب چهارشنبه‌ سوری گفت: از ساعت ۱۶ امروز همکاران با دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک مشغول رصد اتفاقات سطح شهر هستند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در معابر شهر تهران در صبح امروز بودیم.
کریستیانو رونالدو که به همراه همسرش به رستورانی در شهر ریاض رفته بود وقتی با دوربین‌های متعدد مشتری‌های رستوران که در حال فیلمبرداری از او بودند روبرو شد واکنش جالبی نشان داد
کریستیانو رونالدو که به همراه همسرش به رستورانی در شهر ریاض رفته بود وقتی با دوربین‌های متعدد مشتری‌های رستوران که در حال فیلمبرداری از او بودند روبرو شد واکنش جالبی نشان داد.
سرهنگ محمد رازقی درباره وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی صبح امروز پایتخت دوشنبه سوم بهمن ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک وسنگینی ترافیک بدلیل بازگشایی مدارس در معابر شهر تهران بودیم.
یکی از این رفتار‌های متخلفانه که اتفاقا در ورودی‌های محدوده پرتراکم و پرآلوده مرکز شهر (محدوده طرح ترافیک) بسیار رایج است، مخدوش کردن پلاک در وقت ورود به منظور اجتناب از ثبت عوارض و جریمه است. برخی نیز به موتورسواران متوسل می‌شوند و از آن‌ها می‌خواهند با حرکت پشت خودرو پلاک را بپوشانند تا از محدوده ثبت پلاک توسط دوربین‌های هوشمند عبور کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، اکنون شاهد حجم بالای تردد‌ها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران به‌خاطر بارش نزولات آسمانی و لغزنده شدن معابر هستیم.
دوربین‌های نظارتی و پنجره‌های یک مجموعه بزرگ متعلق به فاکسکان شرکت مونتاژ کننده بسیاری از تولیدات اپل مانند آیفون را در شهر ژنگژو چین شکستند.
پهپادهای سازمان اطلاعات سپاه تحرکات آشوبگران را در اغتشاشات اخیر سنندج رصد می‌کنند که در این فیلم بخشی از آن را مشاهده می‌کنید.
فرض کنید این‌ها ماموران قلابی بودند؛ چرا نهاد‌های امنیتی و پلیس تاکنون حتی یک نفر از این افراد را بازداشت نکرده‌اند؟ با این همه تجهیزات نظیر دوربین‌های مداربسته شهری عدم دستگیری این افراد منطقی است؟
اواخر بهمن ماه سال قبل بود که طرح بزرگ ساماندهی و انضباط بخشی تردد موتور سیکلت سواران در شهر تهران به اجرا درآمد. طرحی که اجرای آن، تخلفات موتورسیکلت سواران نظیر عبور از پیاده‌رو و خط ویژه، حرکت یک طرفه، حمل بار غیرمتعارف، مخدوش کردن پلاک و ... را تا حد زیادی کاهش داد.
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در ارتباط با پرونده مرحومه مهسا امینی در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: از کلیه دستگاه‌های مستقیم و غیر مستقیم دخیل در پرونده مرحومه امینی درخواست اسناد مدارک و فیلم کردیم. کلیه دوربین‌های شهری بازبینی می‌شود.
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران علت عدم ثبت تردد خودروها در سامانه تهران من را تشریح کرد و از بررسی چندین مرتبه‌ای دوربین‌های شهری برای انجام این امر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ