56 سالگی اولین صاحب پسوند باتعصب در فوتبال ایران؛ کسی که نزدیک به دو دهه فقط با لباس استقلال در میدان حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس انجمن پاراتکواندو گفت: به دنبال کسب حداکثر سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس هستیم و باید در رقابت‌های متعددی جهت افزایش امتیاز حضور داشته باشیم.
دادستان کل کشور گفت:دادستان وظیفه دارد اگر امروز مسئله‌ای در فضای مجازی پیچید و منتشر شد بلافاصله آن موضوع را پیگیری کرده و به دنبال مستندات آن باشد و اگر فردی بدون مبنا و سند حرفی را زد و جامعه را ملتهب و امنیت روانی را مخدوش کرد نباید از آن گذشت کردو البته اگر مستندات ادعا موجود بود باید در جهت رفع نقص پیش رویم.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات رشد نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
پس از اینکه برخی رسانه‌ها نسبت به تبعات افزایش نرخ ارز ETS بر افزایش تورم کالا‌های تولیدی و مصرفی هشدار دادند، سرانجام رئیس جمهور به این هشدار‌ها واکنش نشان داد و قیمت ارز ETS را در یک نقطه ثابت اعلام کرد. تصمیمی که می‌تواند مانع از جهش تورم در ماه‌های پیش رو از این ناحیه شود.
بررسی شاخص‌های اقتصادی در سال گذشته حکایت از ثبات نسبی و حرکت رو به جلوی اقتصاد کشور دارد؛ به همین جهت با بروز التهابات ارزی بیم آن می‌رود که مردم در دام دلالان قرار گیرند.
سفیر روسیه در اروگوئه از همکاری دو کشور در جهت یافتن مسیرهای جایگزین تجاری خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور در نشست فصلی و مشترک با فرماندهان، معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان استان‌ها و شهرستان‌ها در سراسر کشور بر اقدامات لازم جهت روز‌های پیش رو تا پایان سال و اشراف اجتماعی و اطلاعاتی و آمادگی کامل نیرو‌ها برای اقدامات پلیسی لازم و خدمت رسانی مضاعف به مردمان خوب کشور تاکید و بر موارد مهمی اشاره کرد که بخشی از آنان در این مرحله در قالب دستورات "۱۰ "گانه اعلام می‌شود.
معاون فرهنگی واجتماعی پلیس گفت: فرمانده کل انتظامی در نشست فصلی و مشترک با فرماندهان، بر اقدامات لازم جهت خدمت‌رسانی به مردم در روزهای پیش رو تا پایان سال تاکید کرد.
معاون فرهنگی واجتماعی پلیس گفت: فرمانده کل انتظامی در نشست فصلی و مشترک با فرماندهان، بر اقدامات لازم جهت خدمت‌رسانی به مردم در روزهای پیش رو تا پایان سال تاکید کرد.
معاون فرهنگی واجتماعی پلیس گفت: فرمانده کل انتظامی در نشست فصلی و مشترک با فرماندهان، بر اقدامات لازم جهت خدمت‌رسانی به مردم در روزهای پیش رو تا پایان سال تاکید کرد.
تحرکات اخیر دولت آمریکا جهت هدف قرار دادن شبکه مراودات اقتصادی ایران در منطقه (به ویژه در عراق) و همچنین کنشگری خاص روسیه و چین در توسعه همکاری‌های اقتصادی و سیاسی با رقبا و دشمنان ایران در سطح منطقه، ۲ پالس نگران کننده منطقه‌ای و بین المللی هستند که اکنون ایران با آن‌ها رو به رو است و می‌توانند در آینده‌ای نه چندان دور، خسارات گسترده‌ای را به امنیت و منافع ملی کشورمان وارد کنند.
نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بودجه را آورده است مجلس از این جهت اعلام وصول نمی‌کند که قانوناً باید برنامه توسعه هفتم را می‌آورد زیرا جهت‌گیری‌های بودجه بر مبنای برنامه ۵ ساله است.
نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بودجه را آورده است مجلس از این جهت اعلام وصول نمی‌کند که قانوناً باید برنامه توسعه هفتم را می‌آورد زیرا جهت‌گیری‌های بودجه بر مبنای برنامه ۵ ساله است.
رشت- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رابطه جمهوری اسلامی ایران با چین خوب و راهبردی است اما برخی مواضع چین را تایید نمی کنیم.
رشت- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رابطه جمهوری اسلامی با چین خوب و راهبردی است اما برخی مواضع چین را تایید نمی کنیم.
فاطمی امین با تشکر از نمایندگان مجلس جهت اعتماد مجدد به او، اظهار کرد: با این اعتماد برنامه‌های وزارت صمت تداوم می‌یابد و وضعیت کشور را رو به بهبود می‌برد.
استقلال با برتری مقابل هوادار و با استفاده از توقف سپاهان، رده دوم جدول را پس گرفت. جهش آلومینیوم اراک به رده پنجم ، عملکرد خارق‌العاده تیم رحمتی بود که نساجی رو به پیشرفت را با ۳گل در هم کوبید
کارشناس ارشد مسائل بین الملل درباره اعمال تحریم‌ها علیه چهره‌های میانه رو در ایران گفت: بعید می‌دانم دولت کانادا قصد تقویت تندرو‌ها را داشته باشد، اما اگر ایرانیانی دولت کانادا یا دیگر دولت‌ها را در چنین جهتی تشویق می‌کنند، قطعا در اشتباه هستند.
وئام وهاب رئیس حزب توحید عربی لبنان با اشاره به سخنان اخیر دبیرکل سازمان ملل، گفت: این سخنرانی بسیار مهم بود، به ویژه از این جهت که ما زمستان سختی را در دو بخش انرژی و غذایی پیش رو داریم.
پس از رسانه‌ای شدن خبر مهاجرت پسر انیسه خزعلی به کانادا، او در یک رشته توئیتی موضوع را توضیح داد و نوشت: «درحالی که سفر موقت کاری ایشان جهت توسعه و پشتیبانی مجموعه دانش‌بنیانی است که در ایران با تعداد زیادی از دانشجویان کامپیوتر فعال است و خوشبختانه این پروژه کاری رو به اتمام بوده و وی در ماه‌های آینده به کشور باز میگردد. اگرچه ایشان متاهل و مستقل است، ولی هرگز قصد مهاجرت نداشته اند.»
رئیس جمهور روسیه ضمن تبریک سالگرد استقلال پاکستان روابط دو کشور را در چارچوب های مختلف از جمله مبارزه با تروریسم رو به رشد ارزیابی کرد.
امیرآبادی بیان کرد: سپاه پاسداران چالش اصلی مذاکرات نیست و اصلا به عنوان چالش نمی توان از آن نام برد و بزرگترین مسئله پیش رو ضمانت جهت انجام تعهدات می‌باشد. زیرا این تعهدات باید به شکلی باشد که ایران بتواند از منافع اقتصادی آن بهره مند شود.
بر خلاف ادعای طرف آمریکایی مبنی بر اینکه ایران تمایلی جهت نهایی کردن توافق نشان نداده است، اما در ماه‌های گذشته، چه در مکاتبات و تماس‌های غیرحضوری با هماهنگ‌کننده و چه در سفر‌های وی به تهران و چه در جریان نشست دوحه، هیأت ایرانی در مورد موضوعات باقی‌مانده با رویکردی سازنده و رو به جلو حاضر بوده است.
ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است که دنی آلوس می‌توانست انتخابی بهتر از پوماس مکزیک داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ