تیم فوتبال سپاهان در یکی از دیدارهای حساس هفته هجدهم لیگ برتر تیم گل گهر را در هم کوبید و در حالی که نزدیک به یک نیمه ۱۰ نفره بود، به یک پیروزی پرگل دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتقادات تند مدیرعامل سپاهان نسبت به قوانین سقف بودجه تیم ها حالا واکنش یک تیم صنعتی دیگر را به همراه داشته است.
وینگر فصل گذشته تیم فوتبال گلگهر سیرجان پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت دو فصل امضا کرد.
باشگاه سپاهان اصفهان با انتشار کلیپی خبر از پیوستن رضا شکاری داد.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر هفته آتی در آزادی به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت و سپاهان نیز در ورزشگاه نقش جهان با پیکان روبرو می‌شود. استقلال هم در رفسنجان مهمان مس است.
پرسپولیس سپاهان را در جام حذفی شکست داد و در لیگ برتر باخت تلخی مقابل این تیم داشت، آیا این سرنوشت برای گل‌گهر هم تکرار می‌شود؟
مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با حضور 6 تیم لیگ برتری و دو تیم لیگ یکی برگزار خواهد شد.
در روزی که پرسپولیس و فولاد باختند و تراکتور در تبریز متوقف شد، این استقلال بود که با برد مطمئن مقابل پیکان خود را به صدر چسباند. حالا اختلاف هشت امتیازی در هفته شانزدهم با پرسپولیس، به صفر رسیده است. گل‌گهر هم امروز برنده شد و حالا بازی فردای سپاهان تعیین کننده است
استقلال با سبک بازی هایی که ارایه می دهد و هم چنین نتایجی که به دست می آورد، پیش بینی می شود به زودی تبدیل به تهاجمی ترین تیم لیگ برتر تبدیل شود.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر بخش مهمی از صحبت‌هایش در نشست خبری پیش از مصاف با مس کرمان را به هواداران سیرجانی و یک درخواست از آنها اختصاص داد.
در روزی که اعتراضات به تصمیمات داوران در لیگ برتر به اوج خود رسیده بود، در بازی سپاهان و گل گهر هم شاهد یک اتفاق جنجالی بودیم. اما نقش اول جنجال این جنجال داور نه، که رامین رضائیان بود.
مصاف سپاهان – گل گهر 5 گل داشت و موقعیت گل های متعدد که در نهایت با نتیجه 4-1 به سود تیم میزبان به پایان رسید.
تیم فوتبال سپاهان در مهمترین بازی هفته هجدهم لیگ برتر میزبان گل گهر سیرجان بود که این دیداربا نتیجه ۴ بر یک به سود شاگردان مورایس به پایان رسید.
تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر از گل‌گهر میزبان می‌کند.
به نظر می رسد هافبک تیم گل گهر سیرجان در ساعات پایانی نقل و انتقالات به سپاهان بپیوندد.
سپاهان اصفهان با این تساوی ۹ امتیازی شد و تا رده پنجم جدول پایین رفت. شاگردان مهدی رحمتی در آلومینیوم نیز ۵ امتیازی شدند تا امیدهای خود را برای بهبود جایگاهشان زنده نگه دارند.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای چهامین هفته متوالی در لیگ برتر با نتیجه تساوی متوقف شد و گل گهر با برد مقابل پیکان جای پرسپولیس را در صدر جدول گرفت.
تیم فوتبال سپاهان در نیمه نخست بازی با آلومینیوم به تساوی رسید و گل گهر برابر پیکان پیروز شد.
هفته سوم بازی های لیگ برتر هفته پر گل تری به نسبت هفته دوم بود و این نوید روزهای بهتر را برای مسابقات باشگاهی می دهد.
شب گذشته همان طور که در زمین اختصاصی گل گهر یک بازی خوب از سوی تیم های گل گهر و سپاهان دیدیم روی سکوها هم شکوه و حضور پر تعداد تماشاگران جذاب و دیدنی بود.
باشگاه سپاهان به باشگاه گل گهر به خاطر تخلفات در شیوه برگزاری بازی انتقاد کرد.
اصفهان- باشگاه سپاهان مدعی شد تمامی سکوهای ورزشگاه سردار شهید سلیمانی مقابل این تیم پر شده است.
هافبک دفاعی طلایی‌پوشان اصفهانی مصاف با گل‌گهر سیرجان را هم به دلیل مصدومیت از دست داد.
دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و گل گهر سیرجان با تساوی به پایان رسید. در دیگر دیدار امروز تیم فوتبال سپاهان برابر نساجی به برتری رسید.
یک نماینده مجلس: هئیت رئیسه مجلس و دستگاه های نظارتی پیگیر صحت ادعای پیامک تهدیدآمیز وزیر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ