دولت چین از سفر قریب‌الوقوع معاون نخست‌وزیر این کشور به ایران و امارات متحده عربی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اقتصادی دولت موقت طالبان در افغانستان امروز عازم ترکیه شد.
معاون نخست‌وزیر روسیه گفت که احتمالا در نشست آتی کشورهای عضو گروه بریکس درباره ایجاد یک سبد ارزی برای این گروه گفت‌وگو خواهد شد.
معاون نخست‌وزیر روسیه از احتمال از سرگیری رفت و آمد خودروها از طریق پل کریمه در ساعات آینده خبر داد.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی ایران از معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان در پل مرزی مشترک بین دو کشور در مرز آستارا استقبال کرد.
معاون نخست‌وزیر روسیه اعلام کرد توافق‌نامه آزاد تجاری بین ایران و کشورهای اتحادیه اوراسیا تا آخر امسال نهایی می‌شود.
معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان تاکید کرد: «از امکانات موجود برای تکمیل کارهای باقیمانده بند بخش آباد استفاده خواهیم کرد و همچنین از شرکت قراردادی (پیمانکار) می‌خواهیم کارهای محوله را با صداقت و اعتماد به پایان برساند.»
معاون نخست‌وزیر روسیه امروز در تهران در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک گفت: توافق دوجانبه پروژه ریلی رشت- آستارا اجرایی می‌شود.
معاون نخست‌وزیر لهستان می‌گوید نیمی از کشورهای اروپایی همانند مخالفان در این کشور خواهان بهبود روابط با روسیه هستند.
معاون نخست‌وزیر روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه یک تلویزیون این کشور، گفت: روسیه می‌خواهد در فروش نفت و گاز خود از ارزهای ملی استفاده کند و دلار و یورو را به طور کامل کنار بگذارد.
چین و روسیه تحقیقات و مذاکرات در خصوص احداث خط لوله گاز «قدرت سیبری ۲» که به گفته معاون نخست‌ وزیر روسیه پروژه‌ جایگزین «نورد استریم» به شمار می آید، را تسریع می‌کنند.
هیئتی به سرپرستی وزیر دفاع پاکستان به منظور دیدار با مقامات طالبان وارد کابل شد و با معاون نخست‌ وزیر طالبان گفتگو کرد.
معاون نخست‌وزیر روسیه گفت که در سال ۲۰۲۲ حجم مبادلات تجاری این کشور با امارات ۶۸ درصد رشد کرده است.
عبدالسلام حنفی، عضو هیات مذاکره‌کننده گروه طالبان با ایالات متحده آمریکا بود. زمانی که نیرو‌های طالبان با حکومت افغانستان و حامیان غربی آن درگیر جنگ بودند، در مصاحبه‌ها با خبرنگاران تاکید داشت که طالبان به حفظ حقوق شهروندی و حقوق و آزادی‌های زنان متعهدند.
معاون نخست‌وزیر روسیه هشدار داد که در سایه اقدام گروه ۷ در تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه ممکن است این کشور تولید نفت خود را کاهش دهد.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به نخست وزیر قطر، فرا رسیدن روز ملی این کشور را تبریک گفت.
سفر معاون نخست ‌وزیر چین به ایران از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده بود و ارتباطی با موضع جدید چین در قبال سه جزیره خلیج فارس ندارد.
رئیس‌جمهور در دیدار با معاون نخست‌وزیر چین گفت: برخی مواضع مطرح شده در سفر اخیر رئیس‌جمهور چین به منطقه موجب ناخرسندی و گلایه‌مندی ملت و دولت ایران شده و مطالبه جدی ایران جبران مواضع بیان شده است.
خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی گفت: اجلاسی با حضور معاون نخست‌وزیر چین و معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد که متکی به ۴ حوزه اختصاصی و تخصصی دو کشور بود.
معاون نخست‌وزیر کوبا اعلام کرد در پی سفر رئیس‌جمهور این کشور به پکن، چین متعهد شده برای سرمایه‌گذاری و پیشبرد برخی طرح‌ها در کوبا، نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار به هاوانا کمک کند.
نخست‌وزیر کانادا و معاون اول رییس جمهور آمریکا در حاشیه نشست اپک دیدار کرده و درباره موضوعات مختلف دوجانبه و بین‌المللی از جمله ایران گفت‌وگو کردند.
معاون نخست‌وزیر روسیه با تأکید بر افزایش حجم تبادلات تجاری بین چین و روسیه تأکید کرد این دو کشور درتلاشند در تبادلات انرژی از ارزهای ملی یکدیگر استفاده کنند.
معاون نخست‌وزیر و وزیر تجارت و همگرایی قزاقستان ایران را مسیری مطمئن برای صادرات کالاهای قزاقستان دانست و اعلام کرد:حجم تبادلات تجاری ایران و قزاقستان به سه میلیارد دلار می‌رسد.
معاون نخست‌وزیر روسیه، روابط ایران و روسیه را اعتمادآمیز و در سطح عالی سیاسی عنوان کرد و گفت: حجم سرمایه‌گذاری روس‌ها در میدان‌های نفتی ایران افزایش می‌یابد.
معاون نخست‌وزیر روسیه می‌گوید علی‌رغم ظهور منابع انرژی جدید، جهان هم‌چنان به سوخت‌های فسیلی وابسته است و این وابستگی حداقل تا ۵ دهه دیگر ادامه خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ