دبیر کل سازمان جهانی بهداشت روز گذشته (چهارشنبه) در اظهاراتی گفته است که تاکنون جهان در چنین موقعیت خوبی برای پایان دادن به همه گیری کووید-۱۹ قرار نداشته است. این خوشبینانه‌ترین چشم اندازی است که از آغاز شیوع کروناویروس و فوت بیش از شش میلیون بیمار ترسیم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از دبیرکل سازمان ملل به‌دلیل اظهارات وی در خصوص عرضه رایگان غلات توسط مسکو به‌آفریقا انتقاد کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان، ادعاهایی تکراری را مطرح کرد.
جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات در واکنش به اظهارات عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، در خصوص رد صلاحیت آذر منصوری به عنوان دبیرکل جبهه اصلاحات در جلسه این کمیسیون گفت: هیچ چیزی به جبهه اصلاحات در این زمینه ابلاغ نشده است.
البدیوی درخصوص توافق ایران با کشورهای عربی از جمله عربستان خاطرنشان کرد که امیدواریم اظهارات تهران در این خصوص عملی شود.
معاون سیاسی دبیر کل سازمان ملل در ادامه اظهاراتش خاطرنشان کرد: «دیپلماسی تنها مسیر برای رسیدگی موثر به مسائل برنامه هسته‌ای ایران است. ضروری است که همه طرف‌ها در اسرع وقت گفت‌وگوها را از سر بگیرند و بر سر مسائل باقی‌مانده به توافق برسند.»
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اظهارات اخیر نتانیاهو که گفته بود تل‌آویو رهبران جهاد اسلامی را در اماکن دیگر به جز غزه نیز هدف قرار می‌دهد، واکنش نشان داد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به اظهارات اخیر نتانیاهو که گفته بود تل‌آویو رهبران جهاد اسلامی را در اماکن دیگر به جز غزه نیز هدف قرار می‌دهد، واکنش نشان داد.
در بخشی از این گزارش آمده است: هیات‌های آمریکایی که در هفته‌های اخیر به عربستان سفر کرده‌اند اظهارات روشن و صریح از مقامات سعودی شنیدند مبنی بر اینکه هرگز از برقراری روابط جدید و بلندپروازانه خود با هر قدرت اقتصادی یا سیاسی در جهان که تأمین کننده منافع ما و منافع کل منطقه است، منصرف نخواهیم شد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های مناف هاشمی واکنش نشان داد.
معاون وزیرامورخارجه روسیه در اظهاراتی از عدم نقش‌آفرینی جدی دبیرکل سازمان ملل در موضوع بحران روادید که ناشی از عدم عمل آمریکا به تعهدات بین‌المللی‌اش است، ابراز ناخرسندی کرد.
هنوز ۴۸ ساعت از ادعای مهدی تاج مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال روسیه در تورنمنت کافا نگذشته بود که دبیر کل فدراسیون روسیه این اظهارات را رد کرد.
هنوز ۴۸ ساعت از ادعای مهدی تاج مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال روسیه در تورنمنت کافا نگذشته بود که دبیر کل فدراسیون روسیه این اظهارات را رد کرد.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در پاسخ به اینکه باتوجه به اظهارات دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر، داروی بوپره‌نورفین که اکنون در مراکز تحت نظارت سازمان زندان‌ها به صورت آزمایشی برای افراد تجویز شده است چه تاثیر و نتایجی داشته است؟ گفت: براساس مطالعات دانشگاهی این روش درمان می‌تواند تاثیرگذار باشد، اما هنوز پژوهشی در این خصوص منتشر نشده تا بتوان درمورد پایداری در درمان آن‌ها اظهارنظر کرد.
دبیر کل ناتو در اظهاراتی ادعایی روسیه را عامل تشدید بحران کنونی در اوکراین دانست.
سخنگوی وزارت خارجه چین اظهارات دبیر کل ناتو درباره این کشور را مورد انتقاد قرار داد.
در نامه نماینده دائم کشورمان به رئیس دوره‌ای شورای امنیت تأکید شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد باید مسؤولیت خود بر اساس منشور را انجام دهد و اظهارات جنگ طلبانه مقامات رژیم صهیونیستی را محکوم و از این رژیم بخواهد که قوانین بین‌المللی را رعایت کند و به برنامه‌های خطرناک و فعالیت‌های مخرب خود در منطقه پایان دهد.
دبیر کل ناتو در اظهاراتی مدعی شد که روسیه با خرید تسلیحات از ایران و کره شمالی بیش از پیش برای جنگ با اوکراین آماده می‌شود.
وزارت امور خارجه کره شمالی به سخنان دبیرکل سازمان ملل مبنی بر لزوم بازگشت این کشور به مذاکرات هسته‌ای واکنش نشان داد.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان درباره نقض احتمالی توافق ترسیم مرزهای دریایی به رژیم صهیونیستی هشدار داد و تاکید کرد که حزب الله برای هر گونه اقدامی آمادگی کامل دارد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد که اظهارات اخیر دبیرکل ناتو، بر همه آشکار کرد که این سازمان در اوکراین (با روسیه) می جنگد.
وزارت امور خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از حمایت دبیرکل سازمان ملل از خلع سلاح اتمی این کشور، چنین اظهاراتی را فاقد انصاف و جانبدارانه توصیف کرد.
وزارت خارجه کره شمالی، اظهارات دبیر کل سازمان ملل در مسئله خلع سلاح اتمی این کشور را در تعارض با وظایف تعریف شده وی براساس منشور سازمان ملل ارزیابی کرد.
کیم سون جونگ، معاون وزیر خارجه کره شمالی گفت: «فقط می‌توانم تاسف عمیق خود را نسبت به اظهارات دبیرکل سازمان ملل که به شکلی آشکار جانبدارانه و غیرمنصفانه بوده و با تعهدات وی در منشور ملل متحد در رابطه با موضوع شبه جزیره کره مغایرت دارد، ابراز کنم.»
احمد زیدآبادی به اظهارات دبیرکل موتلفه واکنش نشان داد و نوشت: آقای بادامچیان! شما شما نظام را زیر سوال می‌بری یا میرحسین را؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ