آرژانتین در یک ماراتن والیبالی تیم ملی هلند را شکست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایتالیا با قدرت‌نمایی برابر آرژانتین و له کردن این تیم به دیدار با آمریکا خواهد رفت.
لیست نهایی تیم ملی آرژانتین برای مرحله نهایی لیگ ملت‌ها اعلام شد.
ایتالیا و آرژانتین برای بار دوم در لیگ ملت‌ها رو در روی هم قرار می‌گیرند.
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ده باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ۱۰ باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار برابر آرژانتین در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ را از آن خود کرد.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد، اما یک امتیاز از این تیم قدرتمند گرفت.
مرتضی شریفی عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار برابر آرژانتین در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ را از آن خود کرد.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد اما توانست یک امتیاز را به اندوخته های اندک خود اضافه کند.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد اما با بازیکنان انگشت شمار یک امتیاز از این تیم قدرتمند گرفت.
تیم ملی ایران نهمین شکست خود را در لیگ ملت‌ها تجربه کرد.
تیم ملی والیبال آرژانتین موفق شد آمریکا را شکست دهد.
تیم ملی والیبال ایران در سومین و چهارمین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها و در کمتر از ۲۰ ساعت به مصاف آرژانتین و کوبا می‌رود؛ تیم‌هایی که مدال برنز المپیک را در کارنامه کاری خود دارند.
تیم ملی والیبال آرژانتین با شکست آلمان صعودش را به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2023 به عنوان هفتمین تیم قطعی کرد.
ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها باید در آمریکا به مصاف تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا برود. باتوجه به جدول رده‌بندی، ایران کار سختی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر این مسابقات دارد.
چهارمین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با چهار دیدار پیگیری و تیم‌های آرژانتین، آمریکا، ایتالیا و فرانسه مقابل حریفان به برتری رسیدند.
دومین روز هفته دوم لیگ ملت‌ها با شش دیدار پیگیری و تیم‌های ژاپن، ایتالیا، آمریکا، اسلوونی، لهستان و آرژانتین مقابل حریفان به برتری رسیدند.
تیم ملی آرژانتین از سد میزبان مسابقات فرانسه گذشت.
آرژانتین و کانادا بازی های اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
آرژانتین بر خلاف رویه پانزده نفر را برای هفته اول لیگ ملتهای والیبال انتخاب کرد.
آرژانتین یکی دیگر از تیم های حاضر در لیگ ملتهای والیبال در فصل ۲۰۲۳ است.
لیست تیم ملی والیبال آرژانتین برای رقابت های قهرمانی جهان اعلام شد.
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ با حضور ۱۶ تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان پیگیری خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ