اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی تدارکاتی خود در پیش فصل به مصاف شمس آذر قزوین می رود.
تیم ملی والیبال آرژانتین با پیروزی مقابل حریف خود در هفته سوم رقابت‌ها به جایگاه سوم صعود کرد.
لیست تیم ملی والیبال فرانسه برای هفته سوم لیگ ملت‌ها اعلام شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت‌های چلنجر کاپ آسیا حریف ویتنام نشد و نتیجه را به این تیم واگذار کرد.
در جریان دیدار برگزار شده در لیگ دسته سوم فوتبال ایران در روز گذشته، سرمربی تیم مردان پاشا به شکلی عجیب در دروازه تیم حریف حاضر شد و بطری آب را روی خط خالی کرد. در ادامه در حالی که در بطری را بسته است، تمارض به خوردن آب کرده تا همه چیز را عادی جلوه دهد!/ ورزش۳
در جریان دیدار برگزار شده در لیگ دسته سوم ایران در روز گذشته، سرمربی تیم مردان پاشا به شکلی عجیب در دروازه تیم حریف حاضر شد و بطری آب را روی خط خالی کرد. در ادامه در حالی که در بطری را بسته است، تمارض به خوردن آب کرده تا همه چیز را عادی جلوه دهد!
شاگردان علی نادری در فینال مسابقات المپیک آسیایی امشب مقابل امارات قرار خواهند گرفت.
قهرمان این فصل لیگ برتر تنها یک بار موفق به شکست هوادار تهران شده است.
بارسلونا یک هفته بعد از قطعی کردن قهرمانی خود در لالیگا امشب مقابل میهمانش رئال سوسیداد با نتیجه 2-1 شکست خورد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه با مربی خارجی نتوانستیم موفق باشیم گفت: اگر می خواهیم با مربی ایرانی موفق باشیم باید حریفان قویتری را برای تیم ملی انتخاب کنیم.
مصاف سوم تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با بلاروس به سود تیم حریف تمام شد. در بازی اول و دوم برنده تیم ایران بود.
تیم والیبال سریک گنبد در سومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر زنان برابر سایپا کام‌بکی رویایی داشت و  با شکست حریف به دیدار فینال راه یافت.
سرمربی تیم ستارگان ساری تاکید کرد که بودجه تیمش در این دوره لیگ برتر آزاد یک چهارم تیم‌های دوم و سوم و یک ششم تیم قهرمان مسابقات بوده است.
قرعه کشی مسابقات قهرمانی دختران زیر ۲۰ سال در آسیا، درحالی انجام شد که تیم ملی ایران در این رده سنی سرمربی ندارد.
لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق‌العاده بود.
لیورپول در دیداری که نمایشی دور از انتظار داشت، برابر تیم ته جدولی ناتینگهام فارست با یک گل شکست خورد. نمایش دین هندرسون در درون دروازه ناتینگهام فوق العاده بود.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از پایان این مسابقه به تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش و به ویژه مهاجمانش پرداخت.
مربی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به نتایج مسابقات بین‌المللی اخیر می‌گوید که تیم‌های دوم و سوم ایران هم در جهان حرف برای گفتن دارند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به نتایج مسابقات بین‌المللی اخیر می‌گوید که تیم‌های دوم و سوم ایران هم در جهان حرف برای گفتن دارند.
تیم ملی فوتسال مراکش با شکست فنلاند به فینال تورنمنت ۶ جانبه تایلند صعود کرد و حریف ایران شد.
تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار ‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست کامرون شد تا والیبال مردان ایران به چهارمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
تیم ملی ب والیبال ایران در دیدار ‌نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی موفق به شکست کامرون شد تا والیبال مردان ایران به چهارمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد.
پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
برنامه کامل مسابقات هفته سوم تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اعلام شد و ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ