اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت فیزیکی احداث کمربندی جنوب غرب اصفهان خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیروهای موسوم به «کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده کشته شدند.
نیروهای موسوم به «کمربند امنیتی» وابسته به امارات در جنوب یمن تأیید کردند که فرمانده آنها در استان ابین و تعدادی از همراهانش در حمله القاعده در شرق استان ابین کشته شدند.
علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران نیز در حاشیه بازدید خبرنگاران از فاز دوم طرح کمربندی سبز شهر تهران اظهار کرد: اجرای طرح کمربندی سبز پیرامونی شهر تهران در قالب 50 هزار هکتار طراحی شده است که این مسئله به سال 1365 بر می‌گردد و قرار است این طرح به صورت کامل در شهر تهران عملیاتی و اجرایی شود.
حجم ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده‌های وانا و سه راهی چلاو، آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار، آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده سرک تا انتهای مسیر، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند، آزادراه تهران – پردیس محدوده عوارضی اول و در محور قدیم تهران – پردیس محدوده کمربندی سعید آباد سنگین گزارش شده است.
مدافع ملی‌پوش فوتبال با کمربندی مخصوص تمرینات اختصاصی خود برای بازگشت به فوتبال را انجام می‌دهد.
ری- عضو شورای شهر تهران گفت: تخصیص اعتبار کمربندی «قلعه نو» از اتفاقات ویژه سفر رئیس جمهور به ری است.
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با وزیر حمل و نقل چین، برنامه ریزی لازم برای انجام اقدامات مشترک در چارچوب تقویت و توسعه شاخه جنوبی جاده ابریشم در چارچوب "ابتکار کمربند راه" را بررسی کرد.
اهر- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی بابیان اینکه درصد برخورداری روستاهای ارسباران از راه آسفالت پایین‌تر از میانگین استان است برضرورت تکمیل پروژه کمربندی شرقی اهر تاکیدکرد.
پس از چند سال‏، ساخت و تکمیل پروژه کمربندی دوم تهران باردیگر در دستور کار قرار گرفت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک کارگاه مسقف در کمربندی دوم شهر ری خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشته است.
کریدور میانی نام خود را از طرح کمربند راه چین گرفته است که در سال ۲۰۱۳ راه‌اندازی شد. این کریدور شامل سه کریدور توسعه‌ای است که به‌منظور ارتقای تجارت و دادوستد‌های بین‌تمدنی بر مبنای شرق به غرب طراحی شده است. این کریدور‌ها عبارتند از کریدور شمالی، کریدور جنوبی و کریدور میانی.
سرهنگ فروغی گفت: در ساعت ۱۹:۵۰ شامگاه امشب هشتم دی ماه واحد گشت انتظامی این پاسگاه مورد هدف تیر اندازی اشرار مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس در کمربندی زاهدان قرار گرفته است.
معاون بهره برداری آبفای جنوب شرق تهران گفت: کشور در کمربند خشک جهانی قرار گرفته است و حدود یک سوم متوسط جهانی بارندگی دارد که اصلا کافی نیست.
اگر فردی در معرض نارسایی قلبی باشد، باید علائم حیاتی وی به طور مداوم بررسی شود. در همین راستا یک گجت پوشیدنی جدید به شکل یک کمربند الکترونیکی ابداع شده که دقیقاً همین کار را انجام می دهد.
رئیس‌جمهور ترکیه تأکید کرد این کشور از ایجاد کمربند امنیتی ۳۰ کیلومتری در مرزهای جنوبی خود کوتاه نمی‌آید.
مارمولک کمربند آرمادیلو، مارمولک بومی استان‌های کیپ شمالی و غربی آفریقای جنوبی است، ما را به یاد چیزی جز یک اژد‌های کوچک نمی‌اندازد. این شباهت به ویژه زمانی که آن‌ها برای محافظت از خود در برابر خطر - رفتاری که نام آن‌ها را به ارمغان آورده است - خود را جمع می‌کنند، آشکار می‌شود.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تکمیل پروژه کمربندی جنوب غرب اصفهان حدود ۳۰ درصد از بار ترافیکی محور صفه اصفهان می‌کاهد.
واژگونی تریلر حامل بنزین عصر پنجشنبه موجب آتش سوزی مهیب آن در کمربندی سیرجان و مرگ راننده کامیون شد.
«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه می‌گوید که قصد دارد کمربند امنیتی «انتها به انتها» در امتداد مرزهای جنوبی ترکیه با سوریه و عراق ایجاد کند چشم‌اندازی که با توجه به شرایط سیاسی و توپوگرافی مناطق مورد بحث بسیار بلندپروازانه به نظر می‌رسد.
رئیس پلیس راه خوزستان از مشخص شدن علت تصادف دلخراش صبح امروز کمربندی شوشتر خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۶ نفر جان باختند و شش نفر مصدوم شدند.
در پی حادثه تصادف در جاده کمربندی شوشتر - دزفول واقع در جنب شهرک علم الهدی که منجر به فوت تعدادی از همشهریان شهر شهید شرافت شد، با نظر فرماندار، امامان جمعه شوشتر و شرافت، اعضای شورای تامین و مسوولان شهر شرافت، روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۹ و ۱۰ شهریور) در شهرستان شوشتر عزای عمومی اعلام می‌گردد.
مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد کشته شدگان تصادف مینی‌بوس و کامیون جاده شوشتر- گاومیش آباد در روز سه‌شنبه به ۱۶ نفر رسید.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از تصادف مرگ بار یک دستگاه تریلر و یک دستگاه مینی بوس در جاده کمربندی شوشتر خبر داد و گفت: این حادثه حوالی ساعت ۶:۱۰ صبح امروز (۸ شهریورماه) به وقوع پیوست.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از تصادف مرگ بار یک دستگاه تریلر و یک دستگاه مینی بوس در جاده کمربندی شوشتر خبر داد و اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۶:۱۰ صبح امروز (۸ شهریورماه) به وقوع پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ