واژگونی تریلر حامل بنزین عصر پنجشنبه موجب آتش سوزی مهیب آن در کمربندی سیرجان و مرگ راننده کامیون شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
اجتماع خانوادگی مدافعان حریم خانواده عصر امروز در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.
یک زرافه که در ماسایی ما بر اثر بیماری مرده بود، لاشه اش توسط کرکس ها تصاحب شد. اما این مسئله با عصبانیت ماده شیر مواجه شد. در نهایت شیر به سوی کرکس ها حمله برد و یکی از آن ها را کشت.البته کرکس از جایش تکان نخورد و فکرش را هم نمی کرد که با وجود لاشه بزرگ زرافه، ماده شیر او را برای ناهارش ترجیح دهد.
یک مَندی (محل دپوی سوخت قاچاق در اصلاح محلی) در شهرستان سراوان از توابع منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان دچار حریق شد. این حادثه که در شهر «گشت» از توابع بخش مرکزی شهرستان سراوان رخ داد، حادثه جانی در پی نداشته است. در روز‌های اخیر این پنجمین حادثه در محل دپوی سوخت قاچاق در منطقه بلوچستان است؛ چند روز قبل نیز یک خودروی سوختکش در روستای «ملک‌آباد کوه ون» از توابع شهرستان سرباز داخل یک مَندی دچار حریق شد.
در روز‌های اخیر این دومین حادثه در محل دپوی سوخت قاچاق در منطقه بلوچستان است؛ چند روز قبل نیز یک خودروی سوختکش در روستای «ملک‌آباد کوه ون» از توابع شهرستان سرباز داخل یک مَندی دچار حریق شد.
انباری در حوالی خیابان مولوی طعمه حریق شد و آتش نشانی در کمترین زمان ممکن خود را به صحنه رساند./دانشجو
یک حریق به وسعت ۱۰ هزار متر در آرامستان قدیمی و تاریخی دارالسلام شیراز به وقوع پیوست.
رئیس پلیس راه استان سمنان از نجات مسافران یک اتوبوس خبر داد و گفت: خوشبختانه در این سانحه ۳۰ مسافر اتوبوس با کمک شاگرد راننده از مرگ حتمی نجات یافتند. وی با بیان اینکه تنها سرعت عمل شاگرد راننده سبب نجات یافتن مسافران و راننده اصلی و کمک راننده که دچار شکستگی دست شده بود شد افزود: با وقوع حریق بلافاصله شاگرد راننده دست به کار شد و با شکستن شیشه‌های اتوبوس مسافران را نجات داد.
فرماندار عسلویه با اشاره به اینکه ۵ فروند شناور لنج تجاری در این حادثه حریق شدند گفت: در این حادثه ۴ فروند شناور لنج باری از ۱۰۰ درصد و یک شناور دیگر نیز ۲۵ درصد دچار آتش‌سوزی شد.
کارخانه تولید لوازم برقی و فلزی در جاده قدیم قوچان مشهد صبح امروز، سه شنبه گرفتار آتش سوزی گسترده شد و عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب انبار این کارخانه ادامه دارد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی - از آتش سوزی در یک دستگاه اتوبوس بی آر تی در خیابان ولیعصر تهران خبر داد و گفت: در این حادثه آتش‌سوزی، با اقدام به موقع راننده این اتوبوس خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و مسافران قبل از شروع حریق از اتوبوس پیاده شدند.
ساعتی پیش یکی از مخازن شرکت بوتان در محور اهواز- خرمشهر دچار حریق و انفجار شد که با حضور ۱۲۰ آتش نشان عملیات اطفا حریق آغاز شد.
رسانه‌های سعودی شامگاه جمعه و بدون ذکر علت، از وقوع آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شهر «دمام» در شرق عربستان خبر دادند و گفتند آتش‌نشانان ساعات‌ها در تلاش برای اطفای حریق در این شهرک صنعتی بوده‌اند.
جلال ملکی: شهید دارابی سال‌ها برای ایمنی شهر تلاش کرد؛ ایشان حین عملیات اطفا در چاهک آسانسور سقوط کرد و به شهادت رسید. حرارت بسیار بالایی در طبقه منفی ۳ وجود داشت و جز معدود حریق‌‌هایی بود که چنین حرارت بالایی را شاهد بودیم / بیش از ۱۵۰ آتش‌نشان از ۱۰ ایستگاه در عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ حضور داشتند
حریق ۲ چادر اسکان اضطراری در شهرک ولیعصر، خوشبختانه هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.
مسابقات چک زنی که به تازگی به یک چالش بزرگ تبدیل شده صحنه‌های دلخراشی را در خود رقم می‌زند.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.
شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۱۰ گروه امدادی و آتش نشانی از شهر‌های مبارکه، بهارستان و اصفهان برای کنترل آتش سوزی به شرکت تولید روغن موتور خودرو در شهرک صنعتی مبارکه اعزام شده اند. به دلیل وسعت حجم آتش سوزی تعداد زیادی خودروی سنگین اطفای حریق به این کارخانه اعزام شدند.
فیلمی از آتش سوزی یک ساختمان در نزدیکی میدان فردوسی تهران را مشاهده می‌کنید که آتش‌نشان در حال اطفای حریق در این محل هستند.
صالحی زاده بخشدار مرکزی درمیان با تایید خبر آتش سوزی چنار دوشنگان گفت: متاسفانه روز گذشته حوالی ساعت ۱۸ این اتفاق رخ داده و دو تیم از آتش نشانان شهر اسدیه و روستای درمیان به محل اعزام شدند. آتش نشانان از گسترده شدن آتش جلوگیری کرده و حریق اطفا شده است. درخت زیبا و قدیمی چنار «دوشنگان» روستای محمد آباد شهرستان درمیان با ۷۵۰ سال حیات یکی از کهن‌ترین آثار طبیعی این شهرستان مرزی است.
فیلم کامل مبارزه واحد الله نژند مبارز افغانی MMA با ویکتور ماکارنکو حریف بلاروسی در چارچوب مسابقات هنر‌های رزمی ترکیبی سازمان روسی بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. واحد الله نژند مبارز حرفه‌ای رشته MMA در هشتمین مسابقه خود در این رشته در یک نبرد خونین مقابل ویکتور ماکارنکو فایتر بلاروسی با یک ضربه به سرش ناک اوت شد. واحد نژند، فایتر سبک وزن رشته هنر‌های رزمی ترکیبی MMA این فایت را در روسیه برگزار کرد.
مهندسان دانشگاه UNSW سیدنی به تازگی یک سیستم تشخیص حریق جدید طراحی کرده اند که می‌تواند با نظارت بر تغییرات سیگنال‌های وایفای به نجات جان انسان‌ها کمک کند.
شیوا جهانگیری، هیراتی از کشور کامرون را در همان سه ثانیه اول ضربه فنی و ایپون کرد .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ