با دستور وزیر ورزش و جوانان، ورزشگاه آزادی آماده میزبانی دیدار امروز پرسپولیس و پیکان خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستور طبخ شام فوری و خوشمزه در ۱۰ دقیقه را اینجا ببینید.
آکسیوس نوشته که وزیر خارجه آمریکا همزمان با آغاز شورش ۲۴ ساعته و ناموفق ارتش خصوصی واگنر علیه مسکو، به تمام مقامات آمریکایی در سراسر جهان پیامی فوری مخابره کرده است!
اخیراً معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه هیئت دولت به وزیر اقتصاد دستور داده است ظرف یک ماه مسائل گمرکات کشور را سامان‌دهی کند.
طبق ادعای موندودپورتیوو، جیوانی لو سلسو سخت مورد علاقه ژاوی قرار گرفته و دستور جذب او را صادر کرده است.
روز گذشته دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس مطرح و با ۱۴۳ رای به تصویب رسید و برای بررسی به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد‌. به نظر می‌‌رسد بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در هفته اول خردادماه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.
اگر می‌خواهید خودتان برای مهمانی شیرینی خانگی درست کنید و زمان زیادی هم ندارید می‌توانید از دستور پخت انواع شیرینی فوری که در این مقاله با شما در میان گذاشته‌ایم استفاده کنید. این شیرینی‌ها به قدری ساده و سریع آماده می‌شوند و مطابق انواع سلیقه‌ها هستند که می‌توانند تبدیل به گزینه محبوب و خوشمزه شما و مهمانانتان شوند.
رئیس جمهور به معاون اول خود دستور داد با تشکیل سریع جلسه با مسئولان ذیربط، علل بروز تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان را بررسی و مشکل به وجود آمده را برطرف کند.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و وضعیت نامشخص سه بازیکن ایرانی تیم مالاتیا اسپور در جریان این حادثه، وزیر ورزش و جوانان خواستار پیگیری فوری موضوع شد.
رئیس جمهور سوریه در نشست هیات وزیران این کشور که به طور فوق العاده با دستور کار زلزله شدید بامداد امروز برگزار شد، دستور انجام هفت اقدام فوری را صادر کرد.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام در پی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری در خوی و تخریب برخی منازل برای بسیج فوری امکانات دستوری صادر کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر دستور برای رسیدگی فوری و به‌کارگیری همه امکانات جهت امدادرسانی در مناطق زلزله‌زده خوی را صادر کرد.
وزیر بهداشت، در تماس تلفنی با رئیس سازمان اورژانس کشور و رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، خواستار رسیدگی فوری به حادثه دیدگان زلزله شهرستان خوی شد.
رئیس هلال‌احمر گفت: به محض وقوع زلزله تمامی تجهیزات و امکانات برای امدادرسانی از انبارها بارگیری و به همراه تیم‌های عملیاتی به مناطق حادثه‌دیده ارسال شد.
دو بازیکن خاطی پرسپولیس و نساجی در هفته پایانی نیم‌فصل با محرومیت مواجه شدند.
نخست‌وزیر عراق دستور استقرار فوری نیروهای ارتش عراق در مرزهای مشترک با ایران و ترکیه را صادر کرد.
اصفهان- وزیر اقتصاد و دارایی از رسیدگی فوری به درخواست تفویض اختیارات تمام بانک‌های دولتی استان‌ها خبرداد وگفت: این موضوع در شورای هماهنگی بانک‌های کشور مطرح و با قید دو فوریت ابلاغ می‌شود.
فیروز کریمی از مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان درخواست جذب هافبک طراح و بازیساز داشته است.
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور دستور فوری بررسی علل انفجار مشکوک در پل کریمه را صادر کرده است.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایش های لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
مهسا امینی که با وضعیت کما در بیمارستان بستری بود، درگذشت؛ این خبری است که ابتدا به نقل از منابع آگاه در برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و بعد از مدتی با اعلام خبر تحویل پیکر وی به پزشکی قانونی، مهر تایید خورد. آن گونه که پزشکی قانونی اعلام کرده، پیکر این فرد برای انجام آزمایشات پزشکی و کالبدشکافی تحویل این نهاد شده و پس از انجام آزمایشات لازم و کالبد گشایی، نتیجه آن به مراجع قضایی اعلام خواهد کرد.
فوت مهسا امینی تأیید شد/ دستور رئیس‌جمهور به وزیر کشور برای بررسی فوری و دقیق ماجرا/ وزیر کشور: علت دقیق فوت را اعلام می‌کنیم/
رئیس جمهور به وزیر کشور دستور داد جزئیات حادثه رخ داده برای مهسا امینی را با فوریت و دقت مورد بررسی قرار داده و گزارش نتایج حاصله را ارائه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ