هوادار به بهترین شکل ممکن خود را برای سومین فصل حضورش در لیگ برتر آماده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس طی روزهای اخیر مدعی شده‌اند که میدان گازی آرش که آنها آن را «الدره» می نامند، صرفا متعلق به این دو کشور است.
دو کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس طی روزهای اخیر مدعی شده‌اند که میدان گازی آرش که آنها آن را «الدره» می نامند، صرفا متعلق به این دو کشور است.
دو کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس طی روزهای اخیر مدعی شده‌اند که میدان گازی آرش که آنها آن را «الدره» می نامند، صرفا متعلق به این دو کشور است.
منابع عبری از تصمیم دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی برای تشدید حملات و عملیات های نظامی در شمال کرانه باختری خبر داد.
کارلوس آلکاراس امروز برای کسب نخستین عنوان قهرمانی خود در زمین‌های چمنی مسابقه می‌دهد.
بر اساس قانونی که دولت انگلیس به دنبال اجرایی کردن آن است، این کشور می‌خواهد مبنای قضایی ضبط دارایی‌های روسیه را فراهم کند.
سه بازیکن بوشهری خط حمله تیم ملی امیدوارند عکس خود در مراسم قهرمانی کافا را در جام ملت‌ها تکرار کنند.
جاه طلبی عربستانی ها تنها مختص به بازیکنان نیست.
سرمربی پرتغالی استقلال در بازی برابر نساجی هفتمین تقابل خود با سرمربیان خارجی در فوتبال ایران را پشت سر خواهد گذاشت.
مهلت نام‌نویسی کاندیداهای ریاست هیات فوتبال استان خراسان رضوی به پایان رسید و 15 نفر برای حضور در این انتخابات نام‌نویسی کردند.
استقلال برای رسیدن به صدر جدول البته به شرط توقف سپاهان، به دنبال سه امتیاز بازی با هوادار است تا با روحیه بالایی پای به دربی پایتخت بگذارد.
سردار آزمون، ستاره ایرانی بایرلورکوزن در مدت اخیر آمار جذابی از خود به جای گذاشته و می‌تواند خود را به عنوان بازیکن ثابت به ترکیب اصلی تیم ژابی تحمیل کند.
سید محمد خاتمی در پیامی بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با ارایه پیشنهادهایی برای بهبود شرایط کشور تاکید کرد که سودای بازگشت به قدرت را ندارد.
دولت پاکستان علی رغم اینکه حمایت جدی را از روی کار امدن طالبان در افغانستان داشته و تصور می کرده که این خدمتی که به آنها می‌کند در مقابل باعث می‌شود تا دولت جدید از اختلاف مرزی یا ادعای مرزی علیه پاکستان صرف نظر می‌کند. آن بخشی از ارتش پاکستان که حامی حضور طالبان افغانستان در قدرت بود اهمیتی به پیشبینی‌ها بر سر این موضوع نمی‌دادند.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مهدی عبدی که در این فصل فرصت زیادی پیدا نکرده تلاش می‌کند اولین گل فصلش را به رویایی‌ترین شکل ممکن به ثمر برساند.
اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی مشخص کرد، متهم پس از قتل پیروز، جسد وی را به همراه دوست خود با خودروی دنا به ایوانکی برده و جنازه را در آنجا دفن کرده است و در سرقت ۸ میلیارد تومان بیت‌کوین که در تلفن همراه مقتول بوده، ناکام مانده‌اند!
محمد نوری و قاسم حدادی‌فر دو دستیار مهدی تارتار در ذوب‌آهن رویا‌های بزرگی را در امر مربیگری فوتبال در سر می‌پرورانند.
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه هشدار داد اوکراین در تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای است.
رئیس جمهور آمریکا در حالی از آمادگی برای نامزد شدن خمجدد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 سخن گفت که ویدئوی جدیدی از گاف دادن او منتشر شده است.
تیم ملی ایران و ژاپن با شرایط متفاوتی از هم در بازی‌های گذشته به فینال راه یافته‌اند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه نسبت به سند امنیتی منتشره از سوی اوکراین هشدار داد.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید که حتی اگر کی‌یِف به طور رسمی از سودای پیوستن به ناتو صرف نظر کند، مسکو همچنان به عملیات نظامی خود در اوکراین ادامه خواهد داد.
داریوش شجاعیان، هافبک هوادار می‌گوید برای کسب قهرمانی جام حذفی و رتبه تک رقمی لیگ تلاش می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ