رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: امروز خوشبختانه فناوری‌ها و توانمندی‌های فضایی و همچنین پهپادهایی که به کمک نیروهای مسلح آمده می‌تواند به پیشرفت کشور در این عرصه کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضاییه گفت: امروز در تراز کشورهای پیشرفته در بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در حوزه پزشکی قانونی هستیم و این در شرایطی حاصل شد که مستکبران تحریم‌های به زعم خود فلج‌کننده اعمال کردند.
وزارت خارجه آمریکا امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: واشنگتن انتظار هیچ پیشرفت یا تحولی در روابط دوجانبه با پکن را از سفر بلینکن به چین ندارد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: در تعاملات میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیشرفت بسیار ملموسی حاصل شده است.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سی‌ام فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) سی‌ام فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با سربازان نخبه گفت: پیشرفت هر کشور در جهان امروز منوط به داشتن سرمایه انسانی کارآمد، مؤثر، دانشمند، تلاشگر، ماهر و علاقمند به کشور و آرمان‌های آن است.
در گذشته داشتن لبخند هالیوودی و طرح لبخند زیبا برای افرادی که دندان‌های بد رنگ یا بد فرم داشتند تقریبا آرزویی دست نیافتنی بود و همه آرزوی داشتن دندان‌های زیبا در عین حال مرتب را داشتند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های نوین میتوان برای اصلاح فرم دندان خود و همچنین متقارن سازی لبخند اقدام کرد و با استفاده از لمینت دندان زیبایی را به لبخند و دندان‌های خود باز گرداند.
محمودوند گفت: این اجماع جهانی علیه ایران که در حال گسترش است، به واسطه جریان‌های غربی است که می‌دانند جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت فوق العاده‌ای در حوزه هسته‌ای رسیده است. امروز تمام این تنش‌ها فقط به خاطر فعالیت‌های هسته‌ای در اراک، بوشهر و فردو نیست بلکه موضوع مهم بلکه رسیدن به نقطه اوج تکنولوژی است که دانشمندان جوان ما به آن رسیدند.
معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه تلاش برای اجرای عدالت مبارزه با فساد و برقراری امنیت در دستور دستگاه قضایی است، تصریح کرد: امروز قوه قضاییه با برنامه در حال حرکت است، براساس گزارش‌هایی که دریافت کردم کار تمام معاونت‌ها در حال پیشرفت است.
هفتمین جلسه بررسی وضعیت پروژه های پیشران اقتصاد ملی صبح امروز پنجشنبه به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و گزارش پیشرفت دوره ۱۱ ماهه اجرایی گروه پیشرانان پیشرفت ایران ارایه و بررسی شد.
شهردار تهران گفت:همه وجوه زندگی ما نیازمند پیشرفت است؛ اما مشکلات شهروندان امروز ریشه در فرهنگ دارد.
بهادری جهرمی تصریح کرد: همان زمان رئیس وقت بانک مرکزی در مورد آثار برجام صراحتاً گفت «تقریباً هیچ» ولی امروز آمارهای اقتصادی نشان می دهد این وضعیت در سایر بخش‌ها نیز وجود داشته و در طول یک دهه اخیر نه تنها پیشرفت نداشتیم بلکه پسرفت نیز کردیم؛ زیرا رقبای ما هم‌زمان در حال پیشرفت بودند و اگر با خلق پول، تورم ایجاد نمی‌شد، سفره مردم کوچک نمی‌شد.
رئیس جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام در تهران گفت: اگر امروز توسعه و پیشرفت داریم، در پرتو وحدت، اتحاد و یکپارچگی انجام شده است.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز اعلام کرد که پیشرفت هایی در زمینه ایجاد منطقه امن در اطراف نیروگاه هسته ای «زاپروژیا» حاصل شده است.
رئیس جمهور در جمع مردم اسلامشهر گفت: با پیشرفت‌های خوبی که در صنایع هسته‌ای و دفاعی، علم و تکنولوژی و نانو داشتیم، افتخارات بسیاری در عرصه‌های علمی جهان کسب کردیم، تصور دشمن این بود که با تهدید و تحریم، تولید در کشور دچار وقفه شود که انجام نشد
در ایام سالگرد حماسه و ایثار مردم اصفهان و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم در شهر اصفهان، جمعی از مردم این استان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: امروز ایران مقتدر در ابعاد مختلف به تحولات عظیمی رسیده است و ما شاهد پیشرفت همه‌جانبه هستیم به طور مثال موشک قاره‌پیمای هایپرسونیک را تولید کرده‌ایم.
جلیلی با بیان اینکه امروز دیگر دشمن ابزاری ندارد که علیه ما به کار گیرد، عنوان کرد: پیشرفت بزرگی در انتظار ملت ایران است و تمام نگرانی دشمن این است که جوانان این ملت، خودشان ایراد‌ها و کاستی‌های موجود را رفع کنند.
اوسمار ویرا مربی برزیلی پرسپولیس می‌گوید بازی آسانی در لیگ ایران وجود ندارد و آنها تلاش می کنند بهتر از بازی قبلی باشند‌.
اوسمار ویه‌را مربی برزیلی پرسپولیس می‌گوید بازی آسانی در لیگ ایران وجود ندارد و آنها تلاش می کنند بهتر از بازی قبلی باشند‌.
رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح گفت: امروز خوشبختانه فناوری‌ها و توانمندی‌های فضایی و همچنین پهپادهایی که به کمک نیروهای مسلح آمده می‌تواند به پیشرفت کشور در این عرصه کمک کند.
سرپرست وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز اعلام کرد که کشورش در حال تدوین سیاست خارجی بوده که محوریت آن، بی‌طرفی و تکیه بر پیشرفت اقتصادی است.
بلومبرگ امروز جمعه در گزارشی عنوان کرد که هیئت‌های آمریکایی و ایران حاضر در وین، درباره موضوع پرداخت غرامت خروج از توافق هسته‌ای به توافق رسیده اند.
روبرت لواندوفسکی امروز با حضور در باشگاه بایرن مونیخ، با اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ ملاقات کرد و کدورت ها بین‌شان برطرف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ